Marihunana once more

1. Data: 2000-05-05 23:59:39

Temat: Marihunana once more
Od: "paranoid" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

w odpowiedzi na watek o marihuanie:

1) Dostepna jest w wielu stanach USA na repepte,
m.in. w Kalifornii, Oregon (na pewno), Wash., Wisc. etc.
(jesli ktos jest zainteresowany to poszukam pelnego wykazu)

2) Mary pomaga mnie - osobiscie - na bole kregoslupa.
I nie widze powodu, dla ktorego ktos mialby mnie karac
za to, ze posadze - DLA SIEBIE SAMEGO - kilka roslin i sam
je w ciagu roku "skonsumuje"

2. Data: 2000-05-06 05:13:32

Temat: Re: Marihunana once more
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

paranoid napisał(a) w wiadomości: ...

>2) Mary pomaga mnie - osobiscie - na bole kregoslupa.
>I nie widze powodu, dla ktorego ktos mialby mnie karac
>za to, ze posadze - DLA SIEBIE SAMEGO - kilka roslin i sam
>je w ciagu roku "skonsumuje"

Powiadasz, ze na bole kregoslupa pomaga? Ale jak widac, na glupote
niespecjalnie dziala...
Poki co nie posiejesz i nie bedziesz uzywal, wiec po co ten post?
Daremne zale, prozny trud, bezsilne zlorzeczenia...

Adam B.

3. Data: 2000-05-06 07:41:36

Od: "paranoid" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał(a) w wiadomości: <8f09r6$gl3$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Powiadasz, ze na bole kregoslupa pomaga? Ale jak widac, na glupote
>niespecjalnie dziala...

a skad wiesz, ze jestem glupi? Znasz mnie? Kto dal
ci prawo mnie oceniac? Myslisz, ze dodasz sobie inteligencji
oskarzajac mnie o glupote?

>Poki co nie posiejesz i nie bedziesz uzywal, wiec po co ten post?

Prawda jest taka, ze sieje i uzywam juz od kilku lat...

>Daremne zale, prozny trud, bezsilne zlorzeczenia...
nieprawda. Trzeba zmienic zle, kryminogenne prawo.

4. Data: 2000-05-06 16:33:32

Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:8f09r6$gl3$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
> Poki co nie posiejesz i nie bedziesz uzywal, wiec po co ten post?
> Daremne zale, prozny trud, bezsilne zlorzeczenia...

Adamie, mój drogi, czemu nie mógłby sobie posiać maryśki ???
Ja też kiedyś siałam a jest to takie zielsko, że gdy ziemię po jej hodowli d
osypałam do innego kwiatka obok wyrosła maryśka czy jej chciałam czy nie. na
siona są bardzo trwałe i rosną gdzie popadnie.A dopiero jej wartość zależy o
d warunków uprawy.

5. Data: 2000-05-06 16:46:37

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a skad wiesz, ze jestem glupi? Znasz mnie? Kto dal
>ci prawo mnie oceniac? Myslisz, ze dodasz sobie inteligencji
>oskarzajac mnie o glupote?

Oceniam po tresci postu.
Inteligencji nie musze sobie dodawac. Zwlaszcza jak czytam takie posty jak
twoje. Wrecz przeciwnie - musze wytezyc swoje zdolnosci empatyczne i troche
sie odmozdzyc co przyplacam potem ciezka migrena, wiec docen, prosze, trud
moj...

>Prawda jest taka, ze sieje i uzywam juz od kilku lat...

No i od tego siania boli cie kregoslup...

>nieprawda. Trzeba zmienic zle, kryminogenne prawo.

Skoro siejesz w spokoju to po cholere chcesz zmieniac prawo?
Jesli cos tu jest kryminogenne to jedynie twoje cerebrum.
Dlatego ze ty siejesz to i wszyscy maja siac?
Pozwol, ze nazwe cie po lacinie - amens, poniewaz okreslenie "idiota", mimo
iz tez z laciny pochodzi, wydaje mi sie nieco banalne.
Mam nadzieje, ze bole minely? Przynajmniej do nastepnego zbioru...

Adam B.

6. Data: 2000-05-06 17:19:11

Od: "paranoid" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał(a) w wiadomości: <8f1j17$lhl$2@sunsite.icm.edu.pl>...
>Oceniam po tresci postu.

to widac niedokladnie go przeczytales, albo sam jestes
niezbyt madry, skoro wyzywasz od idiotow czlowieka
tylko dlatego, ze ma inne zdanie niz ty.

> [...]
troche
>sie odmozdzyc co przyplacam potem ciezka migrena, wiec docen, prosze,

doceniam. Twoj wysilek umyslowy musi byc naprawde
duzy, zwlaszcza przy takim ograniczeniu i chamstwie jakie
prezentujesz.

>No i od tego siania boli cie kregoslup...

glowa mnie boli od czytania chamstwa w twoim wydaniu.
Ty chyba nigdy nie miales porzadnego bolu kregoslupa; nie
zycze tego w kazdym razie.

>Skoro siejesz w spokoju to po cholere chcesz zmieniac prawo?

zeby moja rodzina nie musiala wysylac mi paczek do mamra.
Panial?

>Jesli cos tu jest kryminogenne to jedynie twoje cerebrum.
>Dlatego ze ty siejesz to i wszyscy maja siac?

nie. Dlatego, ze ja sieje dla siebie, a nie chcialbym sie
kiedys przez to znalezc w wiezieniu.

>Pozwol, ze nazwe cie po lacinie - amens, poniewaz okreslenie "idiota",
mimo
>iz tez z laciny pochodzi, wydaje mi sie nieco banalne.

No popatrz, w dwoch postach wyzwales mnie juz kilkakrotnie,
od glupka i idioty. Zwykle tak wlasnie wyglada taka "pseudodyskusja",
bo gdy jeden z interlokutorow nie ma zadnych argumentow zaczyna
wyzywac.

>Mam nadzieje, ze bole minely? Przynajmniej do nastepnego zbioru...
bole mam niestety z innego powodu, kuleje od czasu zlamania nogi
i wlasnie mniej wiecej wtedy zaczal mnie rowniez bolec kregoslup.
Marihuane poznalem jakies 3 lata pozniej, wiec na pewno nie jest
to od siania :-)

7. Data: 2000-05-06 17:40:12

Od: "Emil" <E...@s...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamus" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> Pozwol, ze nazwe cie po lacinie - amens, poniewaz okreslenie "idiota",
mimo
> iz tez z laciny pochodzi, wydaje mi sie nieco banalne.
Szanowny Adamusie,
pozwol ze przytocze ci fragment netykiety - do przemyslenia:
"Uczestnicy grup, czy list dyskusyjnych, oceniają nas wyłącznie na podstawie
słów zawartych w naszych listach. Nie znają
nas osobiście, nie mogą wziąć pod uwagę cech naszego charakteru ani dostrzec
emocji, które towarzyszyły nam przy pisaniu
listu. W naszych wypowiedziach na listach dyskusyjnych powinniśmy więc
używać tonu spokojnego i wyważonego, nie
prowokować, nie obrażać innych uczestników listy, nie atakować ich
personalnie, lecz poglądy, które prezentują"

Bez komentarza - pozdrawiam
Emil

8. Data: 2000-05-07 17:26:29

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emil napisał(a) w wiadomości: <8f1ll6$8np$1@h1.uw.edu.pl>...

>prowokować, nie obrażać innych uczestników listy, nie atakować ich
>personalnie, lecz poglądy, które prezentują"

Coz, ale jesli osobnik swiecie wierzy w swoje poglady - ba! - nawet chce,
zeby mu jeszcze ustawe zmienic w zwiazku z tym, nie pozostaje nic innego jak
atak na osobnika.
Chcialbys, zeby taki duren, ktory nalogowo wali skuna, a potem powiedzmy,
siadal za kierownice swojego samochodu mieszkal obok Ciebie?
I on jeszcze bedzie tu gadal, zeby mu legalnie pozwalac uprawiac, balwan
jeden!
Ale wiesz, chyba na przyszlosc dam sobie spokoj z odpowiedziami na takie
durne posty - zdrowia szkoda.

Adam B.

9. Data: 2000-05-07 17:31:14

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JDA napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

>osypałam do innego kwiatka obok wyrosła maryśka czy jej chciałam czy nie.
na
>siona są bardzo trwałe i rosną gdzie popadnie.

Skarbie, ja nie neguje walorow estetycznych roslinek z rodzaju Cannabis, a
jako zywo niebrzydkie sa.
Poza tym on nie tylko sieje, ale i to pali.
A diabli wiedza, w jakich to warunkach hoduje i jaka odmiane?
Oczywiscie - wolnoc Tomku w swoim domku, ale niech nie wyjezdza z
legalizacja. Nie bedzie legalizacji i trzeba sie z tym pogodzic.

Adam B.

10. Data: 2000-05-07 23:35:27

Od: Robert Pyzel <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 05 May 2000 23:59:39 GMT, "paranoid" <n...@n...com>
wrote:

[ciachłem]
>2) Mary pomaga mnie - osobiscie - na bole kregoslupa.
>I nie widze powodu, dla ktorego ktos mialby mnie karac
>za to, ze posadze - DLA SIEBIE SAMEGO - kilka roslin i sam
>je w ciagu roku "skonsumuje"

Czytałeś "Eden Express" Marka Vonneguta (syn tego Kurta Vonneguta).
Chłopak dostał od palenia trawy ostrej, długotrwałej psychozy. A ta
książka, to jego dziennik. Pewnie, że nie każdy palący trawkę skończy
w psychiatryku (jak nie każdy miłośnik browaru sięgnie po borygo), ale
polecam pod rozwagę (to dobra książka, nie agitka w krucjacie anty..)
Ukazała się w Polsce w 1992 roku.
--
Mnie tam muzyka w tańcu nie przeszkadza

(none)