Re: Marihunana once more

From: "Adamus" <a...@m...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Marihunana once more
Date: Sat, 6 May 2000 18:46:37 +0200

paranoid napisał(a) w wiadomości: ...

>a skad wiesz, ze jestem glupi? Znasz mnie? Kto dal
>ci prawo mnie oceniac? Myslisz, ze dodasz sobie inteligencji
>oskarzajac mnie o glupote?

Oceniam po tresci postu.
Inteligencji nie musze sobie dodawac. Zwlaszcza jak czytam takie posty jak
twoje. Wrecz przeciwnie - musze wytezyc swoje zdolnosci empatyczne i troche
sie odmozdzyc co przyplacam potem ciezka migrena, wiec docen, prosze, trud
moj...

>Prawda jest taka, ze sieje i uzywam juz od kilku lat...

No i od tego siania boli cie kregoslup...

>nieprawda. Trzeba zmienic zle, kryminogenne prawo.

Skoro siejesz w spokoju to po cholere chcesz zmieniac prawo?
Jesli cos tu jest kryminogenne to jedynie twoje cerebrum.
Dlatego ze ty siejesz to i wszyscy maja siac?
Pozwol, ze nazwe cie po lacinie - amens, poniewaz okreslenie "idiota", mimo
iz tez z laciny pochodzi, wydaje mi sie nieco banalne.
Mam nadzieje, ze bole minely? Przynajmniej do nastepnego zbioru...

Adam B.