Powiekszajaca sie afta

11. Data: 2008-12-13 20:01:42

Temat: Re: Powiekszajaca sie afta
Od: "_chab_" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też czasem zdarza mi sie mieć to dziadostwo.
W momencie kiedy już wiem że robi się afta, po pierwszym symptomie, gdy
jeszcze nie zrobiła się wielka rana, moczę szpatułkę w spirytusie
salicylowym i czyszczę dokładnie to miejsce. Boli jak cholera i skóra potem
wiotczeje w tym miejscu, ale w większości przypadków mi pomaga. Zaczyna się
goić i nie rozrasta się.
To taki mój sposób, jak nie masz innego wyjścia możesz spróbować.

12. Data: 2008-12-13 22:07:27

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

_chab_ napisał/a:
> [...]
> goić i nie rozrasta się.
> To taki mój sposób, jak nie masz innego wyjścia możesz spróbować.

Przypal sobie jodyną lub gencjaną.

--
animka

13. Data: 2009-01-11 19:42:34

Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam afte od kilku dni na wewnetrznej stronie dolnej wargi (na wysokosci
> dolnej
> trojki). Boli przy dotyku i stale sie powieksza. W tej chwili ma rozmiar
> ok. 3
> mm. Smaruje to Aphtinem, plucze szalwia, rozcienczona woda utleniona,
> Dentoseptem i nic. Co z tym zrobic?

Ja jeszcze do niedawna stosowałem Tantum Verde w pastylkach. Jak się afta
pojawiała, to przytykałm tabletkę do niej i trzymałęm aż się rozpuściła.
Niestety ostatnio odkryłem, że jestem (a raczej afta jest) już na to odporny
i teraz pozostaje tylko przeczekać te kilka dni aż sama zaniknie.

Kenny

Ból w krzyżu a zapalenie pęcherzyków nasiennych
Czy jest możliwe pomylić ziarnicę złośliwą z sarkoidozą
Paracetamol + alkohol ?
Kurzajki
Czym jest Synvisc? Są przeciwskazania?