Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą. Re: Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.

Re: Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Date: Sat, 1 Jun 2013 02:20:21 -0700 (PDT)
Subject: Re: Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez
los dzieci homoseksalistą.
From: Andromeda <6...@m...pl>

On 1 Cze, 02:56, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Byłoby to ze wszech miar pouczające i dobre dla Globcia...
> --
> XL
> "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Jak narazie to kler bankrutuje za pedofilie i torturowanie dzieci i
wykorzystane ofiary pozywają kościół przed trybunał, świat jest
oburzony.
A homo jakoś dostaje dzieci i nauka jak i obserwacja tych rodzin ,
pokazuje że sprawiają się bardzo dobrze . Co zaklina patologia obłudą
rzeczywistość.?
To dokładnie pokazuje że miejsce dziecka nie powinno się znajdować w
tak skrajnej patologii jak katolicy.