Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.

1. Data: 2013-05-28 23:49:37

Temat: Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy normalny człowiek to widzi.
-. Homoseksualiści wychowują dzieci na osoby tolerancyjne, czyli taka
osóbka jest otwarta na innych ludzi, co daje pozytywne relacje
społeczne.
-. Katolik skrzywia dzieci psychicznie, indukuje fobie, urojenia
paranoiczne, które dzielą ludzi na naszych i obcych, a obcy to
robactwo bo ma inne zdanie, takie dziecko jest patologicznym
przestępcą społecznym, który gnębi innych ludzi.
-. Homo nie bije dzieci, bo wie że takie dziecko tylko skrzywdzi, a
bite dziecko bije innych, rozwiązuje problemy wiedzą i uczy
rozwiązywać problemy tym że siła w obecnych czasach nie rozwiązuje
problemów ale je tworzy.
-. Katolik katuje dziecko które po takich wzorach, rozumie że tylko
siłą coś uzyska, tym samym wszyscy cierpią a on odwiedza oblicze
temidy, lub wykorzystuje ludzi bezceremonialnie nie licząc się z
nikim i niczym. Na dodatek katolik wmawia obłudnie dziecku że bicie
jest dla jego dobra, co powoduje że dziecko dostaje świara, czyli
wpada w schizofrenie, lub rośnie na paranoicznych Hitlero-Stalinów.
Najczęściej czyta biblie i wie że wszystkich trzeba zabić bo to
grzesznicy-fanatyzuje.
-. Homo chce każdego dziecka i daje miłość .
-. Katolik ma dzieci z przypadku bo proboszcz zakazał mu grzesznej
antykoncepcji i seks to tabu, takie dzieci nie są kochane.
Katolik ma za nic dzieci walczy o zarodki, ten chłód emocjonalny
skazuje dzieci na sierociniec i tym samym z braku rodziców niedorozwój
emocjonalny.
-. Homo adoptuje te biedne sieroty zapewniając miłością rozwój
emocjonalny.
-. Katolik naraża dzieci na obcowanie ze zboczonym klerem , bo
ważniejszy jest kler niż dziecko.
- Homo chroni dzieci przed klerem bo najważniejsze jest dobro dziecka.

2. Data: 2013-05-29 09:07:25

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 maja 2013 23:49:37 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> [...]
>
> ważniejszy jest kler niż dziecko.
>
> - Homo chroni dzieci przed klerem bo najważniejsze jest dobro dziecka.

a jak homo jest katolem to tysz?

3. Data: 2013-05-29 10:27:32

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28.05.2013 23:49, Andromeda wrote:
> [...]
> ważniejszy jest kler niż dziecko.
> - Homo chroni dzieci przed klerem bo najważniejsze jest dobro dziecka.

Zbyt uogolniasz i za bardzo dajesz sie omotac mediom.
--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

4. Data: 2013-05-29 10:39:48

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 09:07, k...@g...pl wrote:

> a jak homo jest katolem to tysz?

No takie homo trzeba leczyć.

5. Data: 2013-05-29 10:47:55

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 10:27, Marek <m...@g...pl> wrote:

> Zbyt uogolniasz i za bardzo dajesz sie omotac mediom.
> --
> Marek
> echo q...@k...csq | tr  a-di-rs-ze-h

W mediach taka wypowiedź wywoła reakcje cenzorów inkwizycyjno-
kościelnych, oburzenie debilstwa ogłupionego przez kler, czyli skowyt
nienawiści zgwałconych umysłowo- o chorym psychicznie nie chcą dać
dzieci lub zabierają, a czym jest religia jak nie szaleństwem
szkodliwym.. A homki jak wynika z badań naukowy świetnie dzieci
wychowuje, bez nienawiści.

6. Data: 2013-05-30 08:18:27

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wednesday, May 29, 2013 11:47:55 AM UTC+3, Andromeda wrote:

> [...]
>
> dzieci lub zabierają, a czym jest religia jak nie szaleństwem
>
> szkodliwym.. A homki jak wynika z badań naukowy świetnie dzieci

Andromedo, alez ksztalcenie charakteru dzieci i ich swiatopogladu to dwie rozne
domeny.

Zarowno jedni i drudzy (i trzeci) moga zrobic ze swych dzieci przyzwoitych ludzi albo
innych. Katolik moze byc przyzwoity, albo swinia. Tak samo homoseksualista,
prawicowiec, lewicowiec, a nawet beret moherowy .

Dzieci czesto roznia sie od rodzicow pogladami, ale rzadko charakterem. Bo charakter
jest im wryty w mozg do 9-go roku zycia. Nie przez to co im powiedzielismy, lecz jak
im to powiedzielismy, co wobec nich zrobilismy i jak to zrobilismy.

To co smarkacz wchlonąl we wczesnym dziecinstwie, a nawet w niemowlectwie, w
postepowaniu rodzicow wobec niego, zwroci to samo spoleczenstwu, swoim dzieciom i
swoim rodzicom, gdy beda od niego zalezni - dokladnie wedlug tej matrycy, ktora mu
juz w niemowlectwie rodzice w glowie uksztaltowali .

Zupelnie niezaleznie od pogladow politycznych, swiatopogladu, warunkow materialnych i
mentalnych. Moze tylko bedzie sie hamowac gdy mu tego beda nakazywac okolicznosci i
to tez nie zawsze.

Ola

7. Data: 2013-05-30 11:37:14

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 08:18, ola <o...@g...com> wrote:

> [...]
i mentalnych. Moze tylko bedzie sie hamowac gdy mu tego beda nakazywac okolicznosci i

Nie ma porządnego katolika, bo ta ideologia tak odrywa od
rzeczywistości, że jest się jak narkoman, który chce odpłynąć w
przeżycia by całkowicie wykastrować się z otaczającej rzeczywistości,
ćpunom nie daje się dzieci.
To świetnie widać w tym jak katolicy przyjmują się dziećmi i
protestują że należy je lać, wojna klapsowa to wojna katolików z
cywilizacją, gdyż biblia mówi że bez rózgi dziecko nie może się
obejść, to widać po tym że walczy się o zarodki a dzieci głodujące
nikogo z katolickich fanatyków nie interesują, to widać po tym że
dobro kk jest ważniejsze niż gwałcone dzieci. W domach katolickich
panuje surowy stalinizm, gdzie to dziecko po prostu przeszkadza, a nie
ma tworzonego świata dziecka itd. Naprawdę tej patologii powinno się
zabierać dzieci.

8. Data: 2013-05-31 13:28:53

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przyznam że skala bredni jakie wypisujesz jest porażająca...

40% pedofili to homoseksualiści. Nie oznacza to, że wszyscy
homoseksualiści to pedofile, ale skoro jak twierdzą różne
organizacje LGBT w społeczeństwie jest 2÷3% osób o skłonnościach
homoseksualnych (a wg innych badań jest ich znacznie mniej),
to znaczy że z grupy stanowiącej 3% społeczeństwa rekrutuje się
40% pedofili, a z pozostałych 97% społeczeństwa - dalszych 60%
pedofili.

Przykłady
Larry Brinkin działacz gejowski w San Francisco, w 2012 aresztowany
po znalezieniu o niego pornografii dziecięcej z udziałem niemowląt.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2165190/San-
Francisco-gay-rights-icon-Larry-Brinkin-arrested-chi
ld-pornography.html

James Rennie, działacz LGBT Youth Scotland, aresztowany w 2009
razem z siatką pedofilską - 70-ciu Brytyjczyków i 140 mężczyzn z
innych państw. Skazany na dożywocie. Znaczna część aresztowanych
w tej akcji mężczyzn było zainteresowanych wyłącznie seksualnym
wykorzystywaniem chłopców.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1178354/Gay-
rights-campaigner-led-double-life-leader-paedophile-
ring-carried-catalogue-child-abuse.html
, http://www.rp.pl/artykul/388324.html

George Harasz i Douglas Wirth, homoseksualne "małżeństwo" z
Glastonbury, adoptowało dzieci po to by je gwałcić. Opieka społeczne
nie reagowała na skargi dzieci.
http://www.nydailynews.com/news/crime/gay-conn-coupl
e-accused-rape-face-trial-article-1.1310010
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/malzenstw
o-gejow-przed-sad-adoptowane-dzieci-oskarzaja-o-gwal
t,318822.html

Amerykańskie statystyki prowadzone przez
http://www.childhelp.org/pages/statistics wyliczają, że w USA około
6 milionów dzieci rocznie jest zaniedbywanych i wykorzystywanych;
Z tego ok. 61 tys. rocznie stanowi wykorzystywanie seksualne -
reszta to np. zaniedbania potrzeb, znęcanie się fizyczne i psychiczne.
Sprawcami byli: 57% pracownicy różnych służb społecznych (nauczyciele,
prawnicy, policjanci, pracownicy społeczni itp), 18% - rodzina i
sąsiedzi. http://pediatrics.about.com/od/childabuse/a/05_abuse
_stats.htm
O odsetku księży ani słowa, ale porównajmy - na podstawie tzw.
John Jay Report:
http://www.usccb.org/issues-and-action/child-and-you
th-protection/upload/The-Nature-and-Scope-of-Sexual-
Abuse-of-Minors-by-Catholic-Priests-and-Deacons-in-t
he-United-States-1950-2002.pdf
- dowiadujemy się, że na 109694 amerykańskich księży którym zarzucano
nadużycia dotyczące lat od 1950 do 2002 - 3300 przypadków nie było
sprawdzanych z powodu śmierci domniemanego sprawcy, 4392 księży zostało
oskarżonych, spośród nich 252 zostało uznanych za winnych, w przypadku
tylko 100 wina była na tyle poważna że zapadł wyrok więzienia.
Jeszcze raz: w ciągu 50 lat 252 zkazanych na 109694 książy przeciwko
którym formowano oskarżenia - w pozostałych oskarżenia okazały się
sfabrykowane. Porównajmy z 61 tys. dzieci _rocznie_ molestowanych
głównie przez nauczycieli, policjantów, pracowników społecznych,
sąsiadów i rodzinę.

Prof. Mark Regnerus opublikował pracę naukową dotyczącą wpływu
homoseksualnych ,,rodziców" na wychowanie dzieci. Naukowiec stwierdził
w niej - na podstawie bogato udokumentowanego materiału - że dzieci
heteroseksualnych rodziców rozwijają się pod wieloma względami dużo
lepiej niż dzieci wychowywane przez pary tej samej płci. Dzieci
wychowywane przez pary tej samej płci są bardziej narażone na
popadnięcie w różnego rodzaju uzależniania, częściej dopuszczają
się przestępstw i są bardziej podatne na podejmowanie prób samobójczych.
Dzieci wychowywane przez lesbijki są znacznie częściej wykorzystywane
seksualnie przez nie i innych dorosłych niż te wychowywane w
tradycyjnych rodzinach heteroseksualnych. 31 proc. badanych dzieci
przyznało, że w przeszłości było wykorzystywanych seksualnie przez
matki lesbijki, a 25 proc. - przez ojców pederastów w porównaniu do
8 proc. dzieci wykorzystywanych seksualnie w rodzinach
heteroseksualnych. Środowisko homoseksualistów próbowało oczywiście
obalić twierdzenia badacza - ale specjalna komisja powołana do zbadania
skarg na prof. Regnerusa podkreśliła, że po ich wnikliwej analizie, nie
znaleziono żadnych podstaw do postawienia zarzutów naukowcowi.
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S00
49089X12000610

Również amerykański psychiatra Richard Fitzgibbons ostrzega przed
legalizacją adopcji dzieci przez pary gejowskie i lesbijskie.
Umieszczenie dziecka w środowisku par homoseksualnych jest sprzeczne
z jego najlepszym interesem, ponieważ większość par homoseksualnych
rozpada się w ciągu kilku lat. Źródła w przypisach na stronie
http://www.womenofgrace.com/blog/?p=13252

Dobra, więcej nie chce mi się pisać. I tak wątpię czy potrafisz
przeczytać anglojęzyczne źródła które przywołuję.

Ukłony
ŁK

9. Data: 2013-05-31 14:23:52

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kozicki ale niestety musisz się leczyć razem ze swoimi pojebami i
zboczonymi degenaratami płonącymi nienawiścią i srającymi obłudą
katolami....

Polskie Towarzystwo Seksuologiczne, zaniepokojone poziomem postaw
homofobicznych w Polsce, wydało oświadczenie, w którym dementuje
fałszywe mniemania na temat homoseksualności i homoseksualistów.
Stwierdza, że fałszywy jest stereotyp geja jako osoby
zainteresowanej
wyłącznie seksem i szczególnie skłonnej do seksualnego
wykorzystywania
dzieci. Podkreślając różnicę między homoseksualnością a pedofilią,
głosi, że homoseksualność, w przeciwieństwie do pedofilii, nie jest
uznawana obecnie za zaburzenie psychiczne. Według autorów
oświadczenia
wszelkie próby utrwalania powyższych stereotypów i fałszywych
mniemań
są domeną ludzi nieświadomych i niekompetentnych bądź też
uprzedzonych
do ludzi homoseksualnych. Jednocześnie autorzy zaznaczają, że tego
typu postawy są krzywdzące dla homoseksualnej części społeczeństwa
utrudniają społeczne funkcjonowanie tych osób.

10. Data: 2013-05-31 14:34:05

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 14:23, Andromeda <6...@m...pl> wrote:
> [...]
>   typu postawy są krzywdzące dla homoseksualnej części społeczeństwa
>   utrudniają społeczne funkcjonowanie tych osób.

Wolałbym żeby homo niż zarażeni fobiami śmierdzący z nienawiścią
katole wychowywali dzieci...

Rodzimy się z pewnymi uwarunkowaniami, które regulują także
orientację
seksualną i nie możemy jej zmienić - to są właśnie przyczyny
homoseksualizmu.

W związku z coraz większą świadomością i tolerancją w stosunku do
osób
homoseksualnych, w niektórych krajach są już uznawane małżeństwa
homoseksualne lub związki partnerskie osób tej samej płci. Jest tak
w:
Danii (związki partnerskie),
Norwegii (związki partnerskie),
Szwecji (związki partnerskie),
Islandii (związki partnerskie),
Holandii (małżeństwa),
Belgii (małżeństwa),
Hiszpanii (małżeństwa),
Kanadzie (małżeństwa),
RPA (małżeństwa),
niektórych stanach USA: Massachusetts, Connecticut (małżeństwa).

Mity na temat homoseksualizmu

Nieprawdą są pewne stereotypy, które mimo zwiększającej się
tolerancji, wciąż pokutują w niektórych środowiskach: homoseksualizm
nie jest stanem patologicznym, który się leczy. Jednak leczenie
homoseksualizmu nie tylko było, ale i jest praktykowane, także w
Polsce. Dzieje się tak, mimo krytyki ze strony środowisk
psychologów,
seksuologów i psychiatrów, którzy nie uznają żadnej orientacji
psychoseksualnej za chorobę czy zaburzenie. Próba zmiany tej
orientacji to ingerencja w osobowość i integralność psychiczną danej
osoby.
"Homoseksualiści myślą tylko o seksie" - homoseksualizm to nie
dewiacja. Osoby homoseksualne myślą o seksie mniej więcej tyle samo,
co osoby heteroseksualne. Postrzeganie ich tylko i wyłącznie poprzez
pryzmat ich seksualności jest dla nich krzywdzące.
"Homoseksualiści to pedofile" - pedofilia to dewiacja, to także
krzywdzenie dzieci. Homoseksualizm nie ma z pedofilią nic wspólnego.
Połowa mężczyzn, którzy wykorzystują seksualnie dzieci, to osoby
mające kontakty heteroseksualne, reszta nie odczuwa żadnego pociągu
stosunku do dorosłych osób.
"Gej to transwestyta" - to nieprawda, orientacja homoseksualna nie
zaburza poczucia tożsamości płci.
"Dziecko wychowane przez parę tej samej płci, stanie się
homoseksualistą" - jak już było wspomniane, rodzimy się z
predyspozycjami, także dotyczącymi naszej orientacji. Nie ma badań,
które by potwierdziły, że wychowywanie się w rodzinie składającej
się
wyłącznie z mężczyzn, powoduje u wychowanka ujawnienie się
orientacji
homoseksualnej.

Szczęściem...
Re: S T R A C H