Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.

21. Data: 2013-06-01 11:46:59

Temat: Re: Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 11:22, Andromeda <6...@m...pl> wrote:

> O obrańca pedofilów się znalazł, powiedz to rodziną którzy dzieci się
> zabiły z powodu zachowania zboczonych kutasów kleru.

No w tych sierocincach katolickich to rzeczywiście piękne dzieci
oprawiano ze skóry. Czujesz się patologio bezkarny przez internet,
broń tak publicznie pedofilów.....to ci szybko łeb zaburzony wyleczą z
obłudy i jakim trzeba być zwyrodnialcem, aby tak bronić zboczeńców,
nie zwracając uwagii jaką krzywdę zrobili dzieciom? Broń tak
publicznie pedofilów klerykalnych a nie anonimowo przez internet.

22. Data: 2013-06-01 13:14:04

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 11:20, Andromeda pisze:

> wykorzystane ofiary pozywają kościół przed trybunał, świat jest
> oburzony.

A 99,8% przypadków okazuje się, że te "ofiary" to oszuści
usiłujący wyłudzić pieniądze. ( 1 - 252/109700 = 0,9977)

LK

23. Data: 2013-06-01 13:25:45

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 13:14, Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> wrote:

> A 99,8% przypadk w okazuje si , e te "ofiary" to oszu ci
> usi uj cy wy udzi pieni dze. ( 1 - 252/109700 = 0,9977)
>
> LK

Tak i kościoły bankrutują od tych tylko pomówień, ty już liżesz
obłudne fiuty kleru czy dopiero ćwiczysz?. Kler zawsze kłamie, zacznij
czytać stronny neutralne. Np- Irlandia ,to katolicy zrobili wojnę z
kk, to katolicy w irlandii udowodnili klerowi zbrodnie, tylko w pl.
jeszcze pokutuje obłuda zaprzeczania kleru swoim zbrodniom, bo tam nie
mogli oczywistym dowodom zaprzeczać, bo czeły liny i gilotyny jakby
zaczeli srać obłudą.

24. Data: 2013-06-01 13:58:20

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 13:25, Andromeda <6...@m...pl> wrote:

> [...]
> jeszcze pokutuje obłuda zaprzeczania kleru swoim zbrodniom, bo tam nie
> mogli oczywistym dowodom zaprzeczać, bo czeły liny i gilotyny jakby

Cała nauka od lat 50 tych cały czas klerowi wysyła raporty, że celibat
jest winny zboczeniom i ten frustracji nienawiści jaka spływa z ambon.
Tam gdzie kler miał największe wpływy, tam udowodniono najwięcej
zbrodni torturowania ,gwałcenia dzieci.
Jak widać na wsi, zboczony kler zawyje że ofiary to przestępcy-
buraki lecą, jak szykanuje homo przerzucając wine za swoje zbrodnie -
to pijaki buraki lecą. Polacy wkońcu was debile wywieszają razem z
zbrodniczym klerem, bo nawet katolikami nie jesteście, bo o
irlandzykach można powiedzieć że to katolicy, którzy mieli tego dość.
A jacy wy buraki jesteście katolicy, smiecie a nie katolicy.

25. Data: 2013-06-01 17:59:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Jun 2013 10:43:32 +0200, Lukasz Kozicki napisał(a):

> A oczerniono ponad 100.000, większość z nich nigdy nie została
> przeproszona, niektórzy zaszczuci księża popełnili samobójstwo.

Tak, łatwo jest zaszczuć człowieka. Tylko bardzo silni psychicznie mogą się
temu oprzeć...
http://www.youtube.com/watch?v=YsXpXL5PrAo

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

26. Data: 2013-06-01 18:01:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Jun 2013 13:14:04 +0200, Lukasz Kozicki napisał(a):

> A 99,8% przypadków okazuje się, że te "ofiary" to oszuści
> usiłujący wyłudzić pieniądze. ( 1 - 252/109700 = 0,9977)
>
> LK

Dokładnie tak.

27. Data: 2013-06-01 18:30:42

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 18:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Broń dalej pedofilów to razem z nimi wylądujesz przed trubunałem w
Hadze oskarżona o zbrodnie przeciw ludzkości...

http://www.rp.pl/artykul/716571.html

28. Data: 2013-06-01 18:32:20

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 17:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Tak jak mówiłem katola dzieci nie obchodzą, tylko dobro i bezkarność
zboczeńców.....

http://www.rp.pl/artykul/716571.html

Szczęściem...
Re: S T R A C H