Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.

11. Data: 2013-05-31 14:46:29

Temat: Re: Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 14:23, Andromeda pisze:
> Kozicki ale niestety musisz się leczyć razem ze swoimi pojebami i
> zboczonymi degenaratami płonącymi nienawiścią i srającymi obłudą
> katolami....

Krótko mówiąc, panie Robercie Pawłowski, prezentuje Pan swoją
wypowiedzą postawę charakterystyczną dla działaczy LGBT, którzy
oskarżają innych o niestworzone rzeczy, jednocześnie wypowiadając
wobec nich rozmaite groźby, łącznie z groźbą śmierci (np. wobec
Frigide Barjot podczas ostatnich manifestacji w Paryżu, albo wobec
prof. Krystyny Pawłowicz w Polsce).

Możliwe, że jeśli kiedyś powie Pan coś takiego, za co będzie mi się
chciała Pana pozywać, przed sądem będą żądał dla Pana np. zakazu
korzystania z Internetu i wpłacenia nawiązki na jakiś katolicki dom
opieki zajmujący się dziećmi skrzywdzonymi przez homoseksualistów -
mam nadzieje, że wykonanie takiej kary byłoby dla Pana wystarczająco
przykre, by nauczyć Pana rozumu.

Bez szczególnego poważania,
--
ŁK

12. Data: 2013-05-31 21:45:53

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 14:23, Andromeda pisze:
> Kozicki ale niestety musisz się leczyć razem ze swoimi pojebami i
> zboczonymi degenaratami płonącymi nienawiścią i srającymi obłudą
> katolami....
Coś zabolało przed czym trudno się obronić? :)

13. Data: 2013-05-31 21:48:10

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 14:46, Lukasz Kozicki pisze:
> mam nadzieje, że wykonanie takiej kary byłoby dla Pana wystarczająco
> przykre, by nauczyć Pana rozumu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I na nadziei się skończyło ;)

14. Data: 2013-05-31 22:05:27

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 14:46, Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> wrote:

> [...]
> oskar aj innych o niestworzone rzeczy, jednocze nie wypowiadaj c
> wobec nich rozmaite gro by, cznie z gro b mierci (np. wobec
> Frigide Barjot podczas ostatnich manifestacji w Pary u, albo wobec
> prof. Krystyny Paw owicz w Polsce).
>
> Mo liwe, e je li kiedy powie Pan co takiego, za co b dzie mi si
> chcia a Pana pozywa , przed s dem b d da dla Pana np. zakazu
> korzystania z Internetu i wp acenia nawi zki na jaki katolicki dom
> opieki zajmuj cy si dzie mi skrzywdzonymi przez homoseksualist w -
> mam nadzieje, e wykonanie takiej kary by oby dla Pana wystarczaj co

Pedofilom nikt nie da dzieci, jak widzisz homo dzieci dostaje, bo na
zachodnie nauka mówi, a nie kler z jego stronami fundamentalistów
katolickich, którzy będąc jedynymi zboczeniami próbują przerzucić
odpowiedzialność na innych i podpuszczać tych ze wsi z wykastrowanym
mózgiem. W Polsce pedofila jest legalna bo jakoś kary dla kleru są
znikome lub wcale i kler walczy o tą bezkarność.
Myślę że zasługują na linię samochodową i latarnie, gdyż w innych
krajach zaostrzono kary za pedofile i masz w wielu krajach- dożywocie.
Widziałem chorych psychicznie o których wspominasz ale nigdy skrajną
patologia i wariaci nie byli autorytetami.
A co do homo to poszukaj stron naukowych a nie propagandowych, bo
bardzo dobrze wychowują dzieci lepiej niż hetero.

15. Data: 2013-05-31 22:06:46

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 21:45, Jawi <t...@p...pl> wrote:
> W dniu 2013-05-31 14:23, Andromeda pisze:> Kozicki ale niestety musisz się leczyć
razem ze swoimi pojebami i

> Coś zabolało przed czym trudno się obronić? :)
>
> --

Tak boli chora nienawiść do niewinnych ludzi, ale to trzeba mieć
sumienie, a to jest obce katolikom.

16. Data: 2013-06-01 02:53:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 13:28:53 +0200, Lukasz Kozicki napisał(a):

> 4392 księży zostało
> oskarżonych, spośród nich 252 zostało uznanych za winnych

Czyli niesłusznie oskarżono 4140 księży!

I tak dalej... Dzieki za tekst i linki.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

17. Data: 2013-06-01 02:56:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 14:46:29 +0200, Lukasz Kozicki napisał(a):

> [...]
> opieki zajmujący się dziećmi skrzywdzonymi przez homoseksualistów -
> mam nadzieje, że wykonanie takiej kary byłoby dla Pana wystarczająco

Byłoby to ze wszech miar pouczające i dobre dla Globcia...

18. Data: 2013-06-01 10:43:32

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 02:53, Ikselka pisze:

> Czyli niesłusznie oskarżono 4140 księży!

A oczerniono ponad 100.000, większość z nich nigdy nie została
przeproszona, niektórzy zaszczuci księża popełnili samobójstwo.

19. Data: 2013-06-01 11:20:21

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 02:56, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Jak narazie to kler bankrutuje za pedofilie i torturowanie dzieci i
wykorzystane ofiary pozywają kościół przed trybunał, świat jest
oburzony.
A homo jakoś dostaje dzieci i nauka jak i obserwacja tych rodzin ,
pokazuje że sprawiają się bardzo dobrze . Co zaklina patologia obłudą
rzeczywistość.?
To dokładnie pokazuje że miejsce dziecka nie powinno się znajdować w
tak skrajnej patologii jak katolicy.

20. Data: 2013-06-01 11:22:32

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 10:43, Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> wrote:

> A oczerniono ponad 100.000, większość z nich nigdy nie została
> przeproszona, niektórzy zaszczuci księża popełnili samobójstwo.

O obrańca pedofilów się znalazł, powiedz to rodziną którzy dzieci się
zabiły z powodu zachowania zboczonych kutasów kleru.

Szczęściem...
Re: S T R A C H
Sterowane Zombi
Glob