Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą. Re: Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.

Re: Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez los dzieci homoseksalistą.

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Date: Wed, 29 May 2013 01:47:55 -0700 (PDT)
Subject: Re: Powinno zabrać się dzieci katolikom, a oddać te poszkodowane przez
los dzieci homoseksalistą.
From: Andromeda <6...@m...pl>

On 29 Maj, 10:27, Marek <m...@g...pl> wrote:

> Zbyt uogolniasz i za bardzo dajesz sie omotac mediom.
> --
> Marek
> echo q...@k...csq | tr  a-di-rs-ze-h

W mediach taka wypowiedź wywoła reakcje cenzorów inkwizycyjno-
kościelnych, oburzenie debilstwa ogłupionego przez kler, czyli skowyt
nienawiści zgwałconych umysłowo- o chorym psychicznie nie chcą dać
dzieci lub zabierają, a czym jest religia jak nie szaleństwem
szkodliwym.. A homki jak wynika z badań naukowy świetnie dzieci
wychowuje, bez nienawiści.