Re: Powitania PSP

From: "Agnieszka" <...@...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Powitania PSP
Date: Thu, 15 Nov 2001 15:48:31 +0100

Użytkownik "psphome" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9su239$7pe$1@news.tpi.pl...

> Anetko! List jaki dostałaś nazywa się "psychobotem" który w drodze
wspólnych
> dyskusji na tej grupie został zaaprobowany jako powitanie nowych
> grupowiczów. Ma on na celu wesprzeć pierwsze ich kroki, jak tez przestrzec
> ich przez uważaniem tej grupy za forum terapeutyczne.

hej:)
a jak można sobie zasłużyć na taki "psychobot''??:)) {fajnie brzmi)
bo mi chyba należy się nagana?:) nie ukrywam, ze pojawiłam się tu i
zaczełąm sie szarogęsić. Początkowo Was czytałam, także chyba nie odbiegam
zachowaniem od populacji tych wszystkich raczkujących po liście. Nawet nie
przyszło mi do głowy, ze oprócz dobrych manier, obowiązuje mnie tu, na
liście jakiś regulamin. A na dodatek, teraz dopiero widzę, ze moje listy są
firmowane imieniem samej szefowej grupy:). Czy można sobie wymarzyć bardziej
oryginalne fopa??:)
Czekam na wskazówki, rozkazy, ankiety, pytani, porady.............:) i
pisemną naganę:)))

a z drugiej strony skoro ,,monitorujecie'' grupowiczów, to dlaczego nie
dostałam tego cuda zwanego "psychobotem''?:)))

pozdrawiam bardzo serdecznie
Agnieszka:)