Powitania PSP

1. Data: 2001-11-14 09:09:34

Temat: Powitania PSP
Od: "Aneta" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po dłuższej ciszy z mojej strony, postanowiłam odpowiedzieć na post. Po paru
godzinach dostałam maila witającego mnie na grupie. Z pięknym zdaniem:
"Miło, że chcesz być z nami, witasz się i przedstawiasz... na grupie PSP
:))."
Muszę przyznać, że uśmieszki trochę mnie rozbawiły i zasmuciły
jednocześnie. Zdaję sobie sprawę, że nikt mnie nie pamięta, ale czytając
grupę (dość często) sądziłam, że nadal w niej jestem. A jednak.....

Ideę wysyłania "powitania na grupie" podziwiam, jest bardzo potrzebna ...
Może warto by coś zmienić, by nie trafiały do tych samych osób dwa , trzy
lub cztery razy. Każdy z nas potrzebuje chwil spokoju w celu przemyślenia
własnego życia, zrozumienia samego siebie, dlatego niektórzy wyłączają się z
dyskusji na pewien okres.Co nie oznacza, że jej nie czytają!
Lepiej czułabym się, gdybym nie została z niej wykluczona. Można tu
powiedzieć, że nikt nikogo nie wyklucza, bo grupowicze sami decydują o tym,
czy chcą być jej dyskutantami czy nie. Jednakże jeśli wita się drugi raz
Może z mojej strony to czepialstwo, ale przez dwa miesiące nie zapomina się
zasad netykiety itp.

Jeśli chodzi o przypomnienie się grupie to faktycznie moim błędem jest to,
że tego nie zrobiłam.

Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2001-11-14 15:15:55

Temat: Re: Powitania PSP
Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <A...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Aneto - witaj po raz kolejny ;))

Spotkało Cię coś, co czasem nam się niestety zdarza, gdyż jesteśmy w fazie
przebudowy automatu... Zamiast automatu niego listy wysyłaja ludzie - a
ludzie są omylni :))
Z drugiej strony lepiej jest dostać list od człowieka zamiast od
maszyny...;))
Gdybys wykazała więcej cierpliwości, otrzymałabyś osobiste wyjaśnienie -
również od ludzi a nie od automatów :))).

> [...]
> czytając
> grupę (dość często) sądziłam, że nadal w niej jestem. A jednak.....

Anetko! List jaki dostałaś nazywa się "psychobotem" który w drodze wspólnych
dyskusji na tej grupie został zaaprobowany jako powitanie nowych
grupowiczów. Ma on na celu wesprzeć pierwsze ich kroki, jak tez przestrzec
ich przez uważaniem tej grupy za forum terapeutyczne.

Fakt, że otrzymałas list był oczywiście pomyłką nadawcy. Mamy Twój prywatny
list w redakcji i już była szykowana odpowiedź dla Ciebie. Postanowiłaś
jednak podzielić się uwagami z grupą wobec
czego też tutaj odpowiadamy.

Automat będzie działał poprawnie - mamy nadzieję, że już wkrótce.

> Jeśli chodzi o przypomnienie się grupie to faktycznie moim
> błędem jest to,
> że tego nie zrobiłam.

Nie. Nie masz obowiązku tego robić! To nie jest błąd. Tutaj wszyscy sa wolni
i robią to co uważają za stosowne.

> Pozdrawiam
> Aneta

pozdrawiam serdecznie
w imieniu redakcji psphome
Agnieszka (guniek)

p...@p...onet.pl

1. Data: 2001-11-14 19:21:35

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"psphome"
> Zamiast automatu niego listy wysyłaja ludzie - a
> ludzie są omylni :))

Zmienić ludzi ;)
Czyżby to te nowe nabytki osobowe? ;)

> Z drugiej strony lepiej jest dostać list od człowieka zamiast od
> maszyny...;))

Zależy od jakiego człowieka, bo czasem maszyna może być milsza niż człowiek.

--
Tnijcie cytaty

1. Data: 2001-11-15 14:48:31

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psphome" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> grupowiczów. Ma on na celu wesprzeć pierwsze ich kroki, jak tez przestrzec
> ich przez uważaniem tej grupy za forum terapeutyczne.

hej:)
a jak można sobie zasłużyć na taki "psychobot''??:)) {fajnie brzmi)
bo mi chyba należy się nagana?:) nie ukrywam, ze pojawiłam się tu i
zaczełąm sie szarogęsić. Początkowo Was czytałam, także chyba nie odbiegam
zachowaniem od populacji tych wszystkich raczkujących po liście. Nawet nie
przyszło mi do głowy, ze oprócz dobrych manier, obowiązuje mnie tu, na
liście jakiś regulamin. A na dodatek, teraz dopiero widzę, ze moje listy są
firmowane imieniem samej szefowej grupy:). Czy można sobie wymarzyć bardziej
oryginalne fopa??:)
Czekam na wskazówki, rozkazy, ankiety, pytani, porady.............:) i
pisemną naganę:)))

a z drugiej strony skoro ,,monitorujecie'' grupowiczów, to dlaczego nie
dostałam tego cuda zwanego "psychobotem''?:)))

pozdrawiam bardzo serdecznie
Agnieszka:)

1. Data: 2001-11-15 14:50:33

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupowiczów. Ma on na celu wesprzeć pierwsze ich kroki, jak tez przestrzec
> ich przez uważaniem tej grupy za forum terapeutyczne.

i jeszcze jedno, postanowiłam to moje ,,fopa'' zamienic na faux pas:)
pozdrawiam:)
Agnieszka:)

1. Data: 2001-11-15 18:09:48

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <...@...com.pl>
> A na dodatek, teraz dopiero widzę, ze moje listy są
> firmowane imieniem samej szefowej grupy:)

Czyżbyś o Guńku mówiła?
Ona zawsze miała takie zapędy przywódcze i dobrze się do tego nadaje -
przewodnik grupy he he he ;)

>to dlaczego nie
> dostałam tego cuda zwanego "psychobotem''?:)))

Bo wzięto Cię za Agnieszkę Guniankę Poznaniankę, a szefowej nigdy nie
przysyła się pouczeń i nakazów, bo szefowe zawsze wszystko wiedzą najlepiej
:))))

--
TNIJ CYTATY!!!

1. Data: 2001-11-15 20:48:03

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <...@...com.pl> napisał w wiadomości

Miła Agnieszko!

> hej:)
> a jak można sobie zasłużyć na taki "psychobot''??:))

Aby otrzymac "psychobota" wystarczy jedynie napisac kilka ciekawych postów.
Tutaj znów redakcja posypuje głowę popiołem.
Agnieszko - piszesz wiele, piszesz na temat, piszesz IMO ciekawie!
"Psychobota" powinnas dostać już dawno temu.
Niestety przez nasze niedopatrzenie tak się nie stało. Zwykle powitania
rozsyła automat, teraz jednak - jak pisałam juz w liscie do Anety - jest on
w fazie przebudowy. Stąd nasze "wpadki".
Mam nadzieję, ze rozumiesz i nie masz nam tego niedopatrzenia za złe.

> [...]
> liście. Nawet nie
> przyszło mi do głowy, ze oprócz dobrych manier, obowiązuje mnie tu, na

Agnieszko!
Nie ma tutaj żadnego "nadzwyczajnego" regulaminu!
Oczekiwane jest oczywiście (dla sprawnego i przyjemnego przebiegu dyskusji)
przestarzeganie zasad netykiety - czyli zbioru takich właśnie "internetowych
dobrych manier" :-))))

> A na dodatek, teraz dopiero widzę, ze
> moje listy są
> firmowane imieniem samej szefowej grupy:).

Agniesiu kochana!
:-))))
Tutaj nie ma żadnej szefowej :-)))))
Ja wyłacznie "rzecznikuję". poza tym jestem takim samym uzytkownikiem grupy
jak kazdy.
Nikt nie ma tu specjalnych praw, względów. No.. chyba, ze wynikajace z
sympatii jaka jest darzony :-)

> Czy można sobie
> wymarzyć bardziej
> oryginalne fopa??:)
> Czekam na wskazówki, rozkazy, ankiety, pytani, porady.............:) i
> pisemną naganę:)))

Aguś!
rzadnych rozkazów!
rzadnych nagan!
:-)))))
należy Ci się za to "psychobot" - nawet podwójnie ;-)
niezwłocznie wyślemy!
:-))))

> a z drugiej strony skoro ,,monitorujecie'' grupowiczów,

"Monitorujemy"- to złe okreslenie. My po prostu- jak zwykli uzytkownicy
grupy (bo nimi przecież jestesmy), czytamy posty, a gdy widzimy nowa osobę
przesyłamy powitanie. Juz niedługo wyręczy nas w tym "wyłapywaniu"
maszynka - nie popełniająca błedów, jak to automaty maja w zwyczaju...
:-))))

> pozdrawiam bardzo serdecznie
> Agnieszka:)

również bardzo serdecznie pozdrawiam
w imieniu redakcji psphome
Agnieszka (guniek).

1. Data: 2001-11-16 14:07:31

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

postów.
> Mam nadzieję, ze rozumiesz i nie masz nam tego niedopatrzenia za złe.

Droga Pani Rzecznik:)
dostałam tak bardzo wyczerpującą odpowiedż na moje pytania i jednoczesnie
tyle uśmiechów :))) i masę miłych słów, ze tak sobie myslę, iż zaden
,,psychobot" nie sprawiłby mi tyle radości co własnie Twój liścik!
Teraz już wiem, że jesteś bardzo ciepła osobą i wcale ale to wcale się nie
dziwię, ze zawiadamiasz grupą, zyczę samych sukcesów:))) no i chyba zaczynam
sie pakować na spotkanie w stolicy:)))
pozdrawiam Agnieszka:)

1. Data: 2001-11-17 09:26:13

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka"

"psphome":

"Andrzej"
> Zmienić ludzi ;)
> Czyżby to te nowe nabytki osobowe? ;)

"defric"
*Nie myli się ten, kto nie pracuje!

pozdrawiam
BARDZO SERDECZNIE
defric :o)

--
"Drzwi czyli drzwi do zamka czyli dziurka od klucza (może być przesłaiania
klapką). A więc zamek bez drzwi to zamek bez dziurki, ale z klamką,

1. Data: 2001-11-19 21:42:06

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"defric"
> *Nie myli się ten, kto nie pracuje!

Chyba za dużo pracuję, bo co chwila popełniam błędy...

SPOTKANIE PSP 07.12.2001 WARSZAWA!!!!!!!!
problemy z seksem:-(
OT Prosba...
psychologiczne skutki katastrofy
Pytania do kobiet i te sprawy...