Powitanie

1. Data: 2002-08-30 17:33:22

Temat: Powitanie
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzień dobry, na imię mam Anna, jestem z Warszawy, mam mężą i dwójkę
dorosłych prawie dzieci.Czytam Was już od dawna, a teraz chciałam podzielić
się z Wami nowym przepisem, który dziś dostałam od koleżanek w pracy. Oto
on:
Potrzebne będą :
2 piersi kurczaka (podwójne)
4 duże pieczarki
2 cebule
2 jajka
2 łyżki mąki ziemniaczanej
sól, pieprz
Pokroić piersi w kostkę, dodać pokrojone pieczarki, cebulkę. Wbić jajko i
wymieszać. Przyprawić do smaku i dodać mąkę. Wymieszć. Smażyć jak placki
ziemniaczane (tzn. nakładać łyżką na patelnię).
Smacznego.

1. Data: 2002-08-30 18:38:26

Temat: Re: Powitanie
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> [...]
> wymieszać. Przyprawić do smaku i dodać mąkę. Wymieszć. Smażyć jak placki
> ziemniaczane (tzn. nakładać łyżką na patelnię).

Witaj, Anno. Czy ta cebula ma byc surowa czy podsmazona?
MB

1. Data: 2002-08-30 18:48:18

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Surowa, pokrojona w kostkę oczywiście.

1. Data: 2002-08-31 08:35:42

Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymieszać. Przyprawić do smaku i dodać mąkę. Wymieszć. Smażyć jak placki
> ziemniaczane (tzn. nakładać łyżką na patelnię).

Witam ;-)
Brzmi niezle.....;-) Ale mam pytanko - pieczarki tez surowe pokrojone w
kostke? Ale to musi byc drobniutka kosteczka,tak? A piersi tez na malutka
kosteczke kroic?

--
Serdeczne pozdrowionka.
KARKA ;-)

1. Data: 2002-08-31 10:37:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Aug 2002 19:33:22 +0200, "Anna"
<a...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
>wymieszać. Przyprawić do smaku i dodać mąkę. Wymieszć. Smażyć jak placki
>ziemniaczane (tzn. nakładać łyżką na patelnię).

hej, witaj!
przepis wyglada bardzo ciekawie..mnie tylko dreczy taka sprawa -
czy ta maka kartoflana sie nie zgrduli w plynnym jaju, czy sie
porozmieszywa rowno i dokladnie? bo tak poza tym to baaardzo mi
sie podoba przepis

Krys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-31 10:45:54

Temat: Odp: Powitanie
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
robilam kiedys cos podobnego z tym ze z maka pszenna i jeszcze ser starty do
tego dodawalam
kaska

1. Data: 2002-08-31 12:44:26

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Brzmi niezle.....;-) Ale mam pytanko - pieczarki tez surowe pokrojone w
> kostke? Ale to musi byc drobniutka kosteczka,tak? A piersi tez na malutka

howuser&userid=3264704

Pieczarki pokrojone tak jak na zupkę pieczarkową, a piersi na mniej więcej
centymetr na centymetr.

Polecam Perogarnie w Gdansku na Starym Miescie
Placek z morelami i kruszonką
Jaki zlemozmywak ?
ach te miarki ;-(
gruszki nie z popiołu