Re: Powitanie i propozycja

Data: 2001-08-22 12:51:06
Temat: Re: Powitanie i propozycja
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

"Wojtek G." wrote:

> kazdy musial podpisac i wkleic do pracy oswiadczenie o zgodzie
> na udostepnianie pracy w bibliotece, ponoc z kilku poprzednich lat
> to poszukiwali ludzi zeby napisali takie oswiadczenie i wyslali
> do biblioteki.

Na AM Lublin nic takiego nie ma, ale nie o to mi chodzi. Ważny jest
fakt, iż takiej zgody nie wyrażał promotor pracy, ani np. kierownik
zakładu, w którym była pisana. Wygląda więc na to, iż prawa autorskie (i
konieczność zgody) należą wyłącznie do autora).

Oczywiście inna jest sytuacja, gdyby praca była gdzieś opublikowana.

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *