Pożar na osiedlu

1. Data: 2003-01-06 13:23:52

Temat: Pożar na osiedlu
Od: "Setin" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś może wie jak wygląda sytuacja (z punktu widzenia prawa) kiedy ktoś
np. samochodem zablokuje jedyną drogę dającą możliwość dojazdu np. wozu
strażackiego do płonącego budynku??

Setin

1. Data: 2003-01-06 13:39:39

Temat: Re: Pożar na osiedlu
Od: "Witek K." <w...@n...spam.sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje na pl.soc.prawo, moze tam znajdzie sie jakis spec :)

--
usun "no.spam." z mojego adresu

1. Data: 2003-01-06 13:41:48

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktoś
> np. samochodem zablokuje jedyną drogę dającą możliwość dojazdu np. wozu

Wtedy straz usuwa samochod, jesli przy tym samochod zostanie
uszkodzony/zniszczony to wlasciciel sam jest sobie winien.

Zaslav

P.S. Komendant PSP w Krakowie w wywiadzie dla lokalnej gazety wspomnial ze
kilkukrotnie byli pozywani do sadu z tego powodu - za kazdym razem wygrali

1. Data: 2003-01-07 08:23:09

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:avc0qi$iq9$1@news.tpi.pl...
> [...]

> Komendant PSP w Krakowie w wywiadzie dla lokalnej gazety wspomnial ze
> kilkukrotnie byli pozywani do sadu z tego powodu - za kazdym razem wygrali

Winien jest właściciel samochodu tylko wtedy, gdy zostawił samochód w
miejscu niedozwolonym. Jeśli stał w miejscu dozwolonym, które było jedyną
droga dojazdu do pożaru (efekt inteligentnego planowania naszych osiedli),
może liczyć na odszkodowanie.

Dominik Jan Domin

1. Data: 2003-01-07 09:44:26

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 6 Jan 2003 14:23:52 +0100, "Setin" <g...@p...onet.pl>
pisze:

>Czy ktoś może wie jak wygląda sytuacja (z punktu widzenia prawa) kiedy ktoś
>np. samochodem zablokuje jedyną drogę dającą możliwość dojazdu np. wozu
>strażackiego do płonącego budynku??

Ja o tym słyszałem, Boni Sułkowski był nawet świadkiem :-)
Strażacy uwielbiają sobie w takiej sytuacji popuścić ułańskiej
fantazji. W ruch idą siekierki i rozwalają co im się nawinie.
Słyszałem o aucie, przez środek którego przeciągnęli węża,
wybijając szyby - bo tak było najprościej :-)

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2003-01-07 10:20:45

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:h38l1v8g02dbsooi324tf2n2l70pgku3a8@4ax.com...

> [...]
> Słyszałem o aucie, przez środek którego przeciągnęli węża,
> wybijając szyby - bo tak było najprościej :-)

To już chyba legenda...

Nie potrafię wyobrazić sobie auta, przez które łatwiej i szybciej jest
przewlec węża na wylot niż go ominąć (to tak jak z nawlekaniem igły: łatwiej
jest nitkę puścić bokiem).

Dominik Jan Domin

1. Data: 2003-01-07 11:05:59

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Jan 2003 11:20:45 +0100, "Dominik Jan Domin"
<d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>przewlec węża na wylot niż go ominąć (to tak jak z nawlekaniem igły: łatwiej

Nie legenda - widzialem takie zdjecie, przeciagneli weza przez okna
tylnych drzwi BMW. Zdjecie bylo dostepne z jakiegos serwisu z humorem

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2003-01-07 11:34:02

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
>przewlec węża na wylot niż go ominąć (to tak jak z nawlekaniem igły: łatwiej

Toż właśnie pisałem o włączaniu ułańskiej fantazji :-)
Skoro można i nikt się nie przyczepi, to czemu tego nie
robić?
Boni pisał tu kiedyś o rozwalaniu siekierką drzwi,
które wystarczyło otworzyć naciśnięciem klamki :-)

1. Data: 2003-01-07 12:20:48

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Jan 2003, Andrzej Garapich wrote:

> [...]
> Słyszałem o aucie, przez środek którego przeciągnęli węża,
> wybijając szyby - bo tak było najprościej :-)

E tam. To w filmie było. "Backdraft" konkretnie.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-01-07 18:26:07

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam. To w filmie było. "Backdraft" konkretnie.

sam bym tak zrobil

nic mnie bardziej nie wkurza jak czyjas bezmyslnosc!

np. waski chodnik, a facet parkuje dokladnie na srodku, zostawiajac 0.5
metra od krawedzi chodnika i zostawiajac
30 cm wolnego od budynku, albo

staje facet na srodku chodnika otwiera wszystkie drzwi gabloty i sie
wietrzy, a ja mam z ciezkimi siatami
wylazic na jezdnie, aby go ominac itp itd

pozdrawiam WM

Dziwne dzwieki w zmywarce
Candy C545XT
Re: => ?? Jaka lodówka => LiebHerr ,Candy , Ariston etc... ??
Poszukuję Mieszkania do wynajęcia.- Mikołów, Łaziska.
Prezent od spółdzielni - dodatkowe opłaty