Pozdrawiam...

131. Data: 2009-04-28 09:28:32

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 11:23, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Hanka
> ale wzrusza cie to?
> tak otwiera tam w srodku?

Bardziej wkurza, bo caly czas znajduje tam cos do roboty.
Ale to chyba dobrze.
Jak juz usiade na laurach i uznam, ze nie ma nad czym tam pracowac,
przyjdz i zamknij mi oczy.

132. Data: 2009-04-28 09:30:22

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 11:25, "Redart" <r...@o...pl> wrote:

> Tym niemniej warto troche swoja energie ukierunkowac i nieco dobierac sobie
> tych ludzi, 'pod których wplywem' ... ;) Truizmy ...

Noo, truizmy :)

> Pozdro :)

Wzajemnie :)

133. Data: 2009-04-28 09:31:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Obserwujac ich dzialania, sprawdzam rownoczesnie swoje, porownuje, pod
> wplywem innych ludzi zagladam w rozne swoje zakamarki.

Mam to samo. I nieocenioną rolę (IMO) odgrywają skrajne przypadki - w
jedną albo w drugą stronę. Aczkolwiek nie utożsamiam się z żadnym z
takich przypadków, to jednak warto czasem popatrzeć, co się może stać,
kiedyś się w porę człowiek nie opamięta. Na przykład.

Ewa

134. Data: 2009-04-28 09:35:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozmienianie sie na drobne?

--
CB

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

135. Data: 2009-04-28 09:37:36

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 11:35, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Rozmienianie sie na drobne?

Wrecz przeciwnie.

136. Data: 2009-04-28 09:38:54

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 11:31, medea <e...@p...fm> wrote:
> [...]
> takich przypadków, to jednak warto czasem popatrzeć, co się może stać,
> kiedyś się w porę człowiek nie opamięta. Na przykład.

O wlasnie. Rowniez i o to w takich wedrowkach chodzi.
Warto, na pewno.

137. Data: 2009-04-28 09:45:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, niech bedzie: rozmienianie sie na "grube". ;)

--
CB

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

138. Data: 2009-04-28 09:52:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Przypominamy równiez, ze zgodnie z obowiazujacym prawem,
> nie ma mozliwosci uzycia reklamy do wyrazania tresci nazistowskich,
> rasowych (nie mylic z karma dla róznych ras psów), antysemickich
> i antyhomoseksualnych.

a jak z antyheteroseksualnymi?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

139. Data: 2009-04-28 10:11:02

Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Samo"; patrz - wymarzony słownik.

Niech Pani łaskawie sama spojrzy do słownika, gdy już go Pani
kupi/dostanie/pożyczy w bibliotece gminnej.

>Pewnie od męża dostaniesz zamiast kolejnego rondla.

Wzruszająca jest troska o naszą wyobrażoną sobie przez Panią sobie kuchnię i
bibliotekę. Doceniam.

> I, marcysiątko, nie pouczaj mnie w kwestii ortografii:

Ach, co za pieszczotliwa i słodka, miła memu uchu forma. Serdecznie dziękuję!
Pouczać niestety czasem należy, by Pani obraz nie zgrzytał zbytnio w
konfrontacji z deklarowanym tu ideałem, bowiem nawet tytanki intelektu
usenetowego popełniają niekiedy pospolite błędy.
W różnych kwestiach, w czym Pani sama celuje, nic to, ze najczęściej kulą w plot.

forma
> "trzebaby" jest siedemnastowieczna i mnie się podoba, a jak wiesz, w
> mojej obecnej, nowej od lat niemal 30, rodzinie nie tylko pisownia w
> ulubionych formach z dawnych czasów jest kultywowana

Ach, od 30 lat.
Nuworyszka? Proszę, nie mów tego głośno, bo świetlany obraz wytwornej, a
subtelnej arystokratki, czy choćby ziemianki legnie w gruzach. Powiem Pani na
uszko, może się przyda ta wiedza, że arystokraci nie obnoszą się demonstracyjnie
z tytułami, ani stanem posiadania - odrobina dyskrecji w tym temacie nieco
uprawdopodobni wymarzony obraz.

- także i zwyczaj
> dawania kobiecie w prezencie rzeczy nie będących przedmiotami
> powszechnego użytku oraz inne miłe a szlachetne obyczaje, którym
> pospólstwo ogromnie się zwykle dziwi. Może być i słownik w prezencie -
> byleby był to biały kruk, np jakiś słownik pisowni XVII i XVIII
> wieku...

Czyżby w Pani wytwornym domu zabrakło słownika Lindego? na pewno to przeoczenie,
zapewne w kolejnych biuletynach z życia Pani i Jej idealnej rodziny, okaże się,
że stoi od niechcenia w dębowej biblioteczce.

>bo te dzisiejsze są redagowane ku uproszczeniu języka w celu
> uczynienia go łatwym "w obsłudze" dla marcyś i innych Miodków.
> Doprowadza to do upraszczania jęz. polskiego ponad miarę.

Święta racja!
Przykłady eleganckiego, skrzącego się humorem i odkrywczą myślą, pełnego
niuansów i subtelności języka mamy okazję spotkać w Pani czarownych
wypowiedziach. Proszę wydać książkę z perełkami swojej narracji, może stanie się
w miejsce Miodka Pani autorytetem w ojczyznie-polszczyznie.

> Uczyć to my, ale nie nas.

My? Wy, byli nauczyciele?
O ile wiem, Pani skończyła już swą tradycyjnie błyskotliwą i pełną sukcesów
karierę w tym zawodzie, będąc jak zwykle podziwiana i uwielbiana przez uczniów,
koleżanki i kolegów. Jeszcze aspiracje nie wygasły?
ms

140. Data: 2009-04-28 10:16:02

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> a jak z antyheteroseksualnymi?
Ależ oczywiście, proszę złożyć formularz na naszej stronie www,
nasi specjaliści przeanalizują Pańską ofertę.

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water