Pozdrawiam...

221. Data: 2009-04-29 07:01:43

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Jadrys, dawaj śmiało! Przecież widzimy, że się dusisz w tych żabotach. :)

Co niby? Nie rozumiem.. :-\

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

222. Data: 2009-04-29 07:03:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> A, skoro o to chodzi, to kto wie, rahimso vel
> k...@n...test.onet.pl vel g...@p...fm :-)

Zdecydowanie powinnaś poszerzyć poszukiwania o pozostałe osoby, które
nadają na usenet, kręcąc onetową korbką... Inaczej stracisz wiele
cennych tropów.

--
Pozdrawiam - Aicha

223. Data: 2009-04-29 07:28:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie ms <m...@w...pl> tak oto plecie:

> Skromności, ty nad poziomy...
> Skromność to cecha wysoko urodzonych, czyż nie?
> No więc wszystko gra.

200 m. n.p.m wystarczy?

Qra, jakos tak mniej skromnie

224. Data: 2009-04-29 07:35:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Eufemizm? Marcysia przecież bardzo kulturalnie pisze.

> Mam wrażenie, że to raczej ona chciała się uczyć. Ktoś ma inne? ;-P
>
> Co? Zalazła Ci za skórę? :)

Jakżeby śmiała... taka nisko urodzona marcysia?

Qra

225. Data: 2009-04-29 07:37:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A wachlujesz figowym listkiem? ;)

Listek może wybrać wachlowany. Mam tego pełen asortyment, i figowe, i laur
dla zwycięzcy.

Qra

226. Data: 2009-04-29 08:09:40

Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 200 m. n.p.m wystarczy?
>
> Qra, jakos tak mniej skromnie

Jasne, że z takiej grzędy widzi się perspektywicznie.
Jednak to nie ja tu jestem wyrocznią, więc Wysoka Instancja zapewne stwierdzi
autorytarnie, że za nisko.
ms, z nizin

227. Data: 2009-04-29 08:14:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Listek może wybrać wachlowany. Mam tego pełen asortyment, i figowe, i laur
> dla zwycięzcy.
>
> Qra

Bobkowe do gara!!!

228. Data: 2009-04-29 08:17:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Co niby? Nie rozumiem.. :-\

aby na pewno na tym linuksie poginasz...?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

229. Data: 2009-04-29 08:21:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Co niby? Nie rozumiem.. :-\

Ucisk na naczynia krwionośne powoduje niedotlenienie mózgu. Dlatego nie
rozumiesz.

Qra

230. Data: 2009-04-29 08:27:28

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Ucisk na naczynia krwionośne powoduje niedotlenienie mózgu. Dlatego
> nie rozumiesz.
>
> Qra

Ale skąd ten ucisk? Za duży mózg?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water