1. Data: 2002-12-13 21:45:34

Temat: Pozdrawiam
Od: "Maciek" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od pewnego czasu czytam te grupe z zainteresowaniem jako iz temat
kontroli wagi
i prawidlowego odzywiania bardzo mnie interesuje ( zawodowo i prywatnie...).
Zamówilem sobie z Polski zestaw ksiazek "Montiego" , powinienem je otrzymac
lada dzien.
Z tego co czytam w Waszych postach, jest wiele elementów podobnych do
konceptu Dr. Atkinsa , lokalnego guru diety niskoweglowodanowej. Jezeli ktos
jest zaprzyjazniony z jezykiem angielskim i ma dostep do CNN , polecam
program Larry Kinga w poniedzialek
6 stycznia ( tutaj wieczorem 8 pm - tzn. 3am nad ranem w Polsce ).W tymze
programie Larry King bedzie goscil Dr. Atkinsa w zwiazku z ukazaniem sie
jego (A.) nowej ksiazki .
Pozdrawiam,
Maciek z Dallas

2. Data: 2002-12-13 22:04:18

Temat: Re: Pozdrawiam
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:
> Witam
<ciach, ciach>

Witaj Macku :)
O 3 nad ranem powiadasz? ;))))
Ale za to chetnie poczytam relacje, co tez guru powiedział ;))

Przy okazji czy ktos zechciałby mnie oświecić
na czym polega koncepcja Dr. Atkinsa (z kropką? ;) )
i właściwie czym różni sie od koncepcji M.M.?

--
Pozdrowienia cieplutkie ;P
Prosząca Mel.

3. Data: 2002-12-14 17:28:51

Od: "Maciek" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Przy okazji czy ktos zechciałby mnie oświecić
> na czym polega koncepcja Dr. Atkinsa (z kropką? ;) )
> i właściwie czym różni sie od koncepcji M.M.?
Ciągle jeszcze czekam na książki MM z Polski ( wyjątkowo długo tym razem
schodzi...) tak że
nie mogę za bardzo porównać więc w krótkim skrócie koncept Atkinsa:
Najważniejszą fazą jest tzw. "Ketone-Inducing Phase I " , która trwa minimum
2 tygodnie.
Jest to dieta korekcyjna, mająca na celu nie tylko utratę wagi ale rownież
przestawienie organizmu na metabolizm ketonowy, spalający nadmiar tłuszczu .
Osiąga się to przez eliminację
węglowodanów w posiłkach i redukcję tychże do 20 g na dzień. Wiele osób
pozostaje na tej fazie dłużej, aż osiągną idealny stan wagi . Po osiągnięciu
tego stanu, stopniowo zwieksza się ilość dostarczanych węglowodanów aż do
poziomu przy którym nie następuje ponowny przyrost wagi. Dla niektórych ten
poziom jest 40 a dla niektórych 120 g węglowodanów na dzień.
Oczywiście przeciwnicy tej diety twierdzą że niedobór węglowodanów w diecie
może powodować rozmaite problemy zdrowotne, ale nie zostało to udowodnione w
praktyce.
Natomiast dramatyczny spadek wagi wystepuje u większości osób które tej
diety próbowały.
Ja mogę stwierdzić że widziałem wiele przypadków utraty nawet 20 lub więcej
kilogramów nadwagi w przeciągu 4-6 tygodni używania tej diety. Jestem
farmaceutą i mam codzienny kontakt z wieloma przypadkami osób które
próbowały róznych diet i twierdzą że na "Atkinsie"
nie są głodne i osiągnęły wymarzoną wagę...
Ja osobiście nie musiałem (na szczęście) gubić za wiele kilogramów, ale po
ostatnich letnich
wakacjach ( cruise - jedzenie , leniuchowanie i alkohol...) "zgubiłem" 6 kg
w ciągu 10 dni
redukując spożycie węglowodanów wg. Dr. Atkinsa.
Gdyby ktoś chciał uzyskać więcej informacji, to dobrym żródłem jest strona
http://atkinscenter.com/ , również służę informacjami gdyby ktoś chciał
ode mnie.
Pozdrawiam,
Maciek

4. Data: 2002-12-15 03:57:48

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Przy okazji czy ktos zechciałby mnie oświecić
> na czym polega koncepcja Dr. Atkinsa (z kropką? ;) )

Z kropką dlatego, że to skrót od słowa "doktora". Ostatnią literą jest
litera "a", więc po literze "r" należy postawić kropkę.

> i właściwie czym różni sie od koncepcji M.M.?

Wszystkim :)

Dieta Atkinsa jest wysokotłuszczowa z nielimitowanym białkiem, a MM opiera
się na węglowodanach.

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-12-15 19:17:26

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo serdecznie obu Panom dziękuję
za informacje.
:)
--
Pozdrowienia
Mel.

6. Data: 2002-12-16 00:41:05

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamówilem sobie z Polski zestaw ksiazek "Montiego" , powinienem je otrzymac
> lada dzien.

Rzuc okiem na amazon.com, maja dwie ksiazki MM dopasowane do rynku US.

Vipi

dieta przyspieszajaca przemiane materii
test
dla ulino - linki - pięć przemian