Re: Pozegnanie

From: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Pozegnanie
Date: Mon, 16 Dec 2002 09:32:12 +0000 (UTC)

Załamałam się :((( Znowu mój durny reader do newsów skiepsćił nagłowek.
Pozwalam sobie raz jeszcze wysłać ze spolszczonym. Wybaczcie :((( Coś z
tym zrobię, tylko jeszcze nie wiem jak.

Qwax napisał(a):

> Nie wiem czy mam jakiekolwiek prawo do pałętania się po grupie
> p.s.rodzina.

To wiedz, że masz :)

> Chyba nie.

Chyba nie "nie".

> Dlatego też muszę się, z bólem, z wami
> pożegnać.

Człowieku dobry. Daj spokój. Wiem, że ciężko. Wiem, że boleśnie. Ale nie
sprawiaj dodatkowego bólu sobie i nam pisząc takie słowa.

> Pozdrawiam
> i Żegnam wszystkich

Qwax? Żartujesz? Prawda?

Pozdrawiam,