Pozegnanie

1. Data: 2003-07-31 07:21:28

Temat: Pozegnanie
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mowiac, jako dziecko, bardzo dlugo nie rozumialem, co oznacza,
kiedy dorosli, przy pozegnaniu mowia: "Co zlego to nie my". "Co to znaczy?
Nabroili i zwalaja na innych" - myslalem. Nie. Bylo to zapewnienie,
nadzieja, ze bedac w goscinie zachowywali sie nienagannie. Starali sie nie
zawiesc oczekiwan gospodarzy. Na pl.rec.kuchnia nie bylem kuchennym asem ani
grupowym aktywista. Czesciej zanudzalem nie na temat. Staralem sie jednak
zawsze pomoc i doradzic - prosze mi wierzyc. Zmeczony jestem jednak ta
atmosfera i co zaczalem doceniac nawet u innych, internetowych adwersarzy,
nawet wrogow, brakiem "otwartych przylbic". Tak wlasnie chce sie pozegnac,
bez dalszego narzekania, dolewania oliwy do ognia i przeciagania klotni: co
zlego to nie ja... i wszystkiego dobrego.

Irek Zablocki

1. Data: 2003-07-31 07:42:32

Temat: Re: Pozegnanie
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci

Nawe nie wiesz, jak dobrze Cie rozumiem... Wroc kiedys, jak tu znormalnieje
:)
Ja jeszcze zostane tu troszke.

"Psy szczekaja, karawana idzie dalej"

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-07-31 07:57:13

Temat: Re: Pozegnanie Maugiaszy
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nawe nie wiesz, jak dobrze Cie rozumiem... Wroc kiedys, jak tu
znormalnieje
> :)
> Ja jeszcze zostane tu troszke.
>
> "Psy szczekaja, karawana idzie dalej"

Ależ Droga Godmother, po co tyle patosu i pisania nieprawdy.
1. tu wreszcie znormalniało, trzeba było posprzątać tę stajnię Maugiaszy
2. odczepmy się wreszcie od tych aluzji z psami, bo to niekulturalnie
naśmiewać się z czyjegoś nazwiska
3. zacznijmy gotować i smakować
Twoja dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 09:46:14

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 Jul 2003 09:42:32 +0200, "Anna Ladorucka"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>Nawe nie wiesz, jak dobrze Cie rozumiem... Wroc kiedys, jak tu znormalnieje
>:)
>Ja jeszcze zostane tu troszke.
>
>"Psy szczekaja, karawana idzie dalej"

Znaczy wykrakalam?
Jakis czas temu mowilam jak to grupy sie zmieniaja i ciekawe jaka
bedzie prk za rok.

Zastanawialam sie pare miesiecy temu czy przylaczac sie do grupy, na
ktorej panowaly dziwne zasady. Ale zaryzykowalam. Teraz zaczynam
zalowac. Tak sie dac trollom wykurzyc. Wstyd.

Tobie Tracy gratuluje.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-31 10:32:51

Od: "Olimpia" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Psy szczekaja, karawana idzie dalej"

No pewnie! Wszyscy zrezygnujcie, najlatwiej jest odejsc...A jakas
schizofreniczna postac bedzie triumfowac, cieszac sie ze udalo jej sie
zepsuc taka fajna grupe.
Przeciez tej osobie tylko o to chodzi: zdenerwowac, namieszac, spowodowac
zeby wieloletni grupowicze przestali pisac...
Czytam te grupe od ponad roku, rzadko pisze i naprawde smuci , ze kolejno
odchodzicie bo zaczal sie panoszyc troll. A jesli wszyscy beda sie poddawac
to tu nigdy juz nie znormalnieje a prk stanie sie scena dla 1 aktora -
Alexa/Tracy/Minerwy/Jovaxa itp (zal miejsca by to wszystko wymienic).

Olimpia (co juz kilka razy chciala napisac ale teraz to juz sie wkurzyla na
maxa i nie strzymala :-] )

1. Data: 2003-07-31 10:43:16

Od: "ogr" <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olimpia" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

> No pewnie! Wszyscy zrezygnujcie, najlatwiej jest odejsc...A jakas
> schizofreniczna postac bedzie triumfowac, cieszac sie ze udalo jej sie
> zepsuc taka fajna grupe.
To nie schizofrenik, ta choroba nazywa się osobowość wielokrotna (chyba tak
to się nazywa po polsku, po ang. multiply personality)

Pozdrawiam

ogr, co nie odchodzi

1. Data: 2003-07-31 10:45:00

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olimpia" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> to tu nigdy juz nie znormalnieje a prk stanie sie scena dla 1 aktora -
> Alexa/Tracy/Minerwy/Jovaxa itp (zal miejsca by to wszystko wymienic).
Kochanie, pomyliłaś adresy i przez przypadek trafiło to tutaj. My tu nie
chcemy czytać tego rodzaju wypowiedzi pełnych jadu i nienawiści, Ku Klux
Klan już się tu nie mieści, zrozumienie znajdziesz na Yahoo Group i tę
"przedwojenną" atmosferę.
"I wtedy zrozumiałaś, to się kończy, pożegnania czas już przekroczyć próg"
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 10:49:34

Od: "Olimpia" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochanie, pomyliłaś adresy i przez przypadek trafiło to tutaj.

nie spalam z toba wiec nie mow do mnie per "kochanie" ...

> "I wtedy zrozumiałaś, to się kończy, pożegnania czas już przekroczyć próg"

a moglbys sie do tego zastosowac i wreszcie ten prog przekroczyc?

Olimpia

1. Data: 2003-07-31 10:52:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 Jul 2003 12:32:51 +0200, "Olimpia"
<o...@p...pl> wrote:

> [...]
>to tu nigdy juz nie znormalnieje a prk stanie sie scena dla 1 aktora -
>Alexa/Tracy/Minerwy/Jovaxa itp (zal miejsca by to wszystko wymienic).

eee, da sie przeczekac. pod parasolem ;)))

van pierz, znad jogurtu waniliowego z czarnymi porzeczkami, lekko
uduszonymi w cukrze. plus poziomki z ogrodka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-31 10:59:24

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał
w wiadomości news:u5thivk3mc7kgegviv3b8d54lg3j6k2ok5@4ax.com...
> On Thu, 31 Jul 2003 12:32:51 +0200, "Olimpia"
> <olimpia>
>
> eee, da sie przeczekac. pod parasolem ;)))

Albo "Za Słupem"

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750