Pożegnanie z grupą

1. Data: 2003-07-02 12:03:38

Temat: Pożegnanie z grupą
Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że te kilkudniowe rekolekcje uświadomiły szerokiemu ogółowi kim są te
"miłe" Panie, których nawet tu szkoda wymieniać. I jaką tu miłą atmosferę
wytwarzają.
Chyba lepiej poszukać sobie przepisów w googlach.
Wtedy przyjemność jedzenia nie jest zakłócana obrazem Pani "Dulskiej", która
stoi za przepisem.
Żegnam się z Państwem.
Tracy
PS. Tak na prawdę mam 41 lat.

1. Data: 2003-07-02 12:08:12

Temat: Re: Pożegnanie z grupą
Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tracy" <t...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Chyba lepiej poszukać sobie przepisów w googlach.
> Wtedy przyjemność jedzenia nie jest zakłócana obrazem Pani "Dulskiej",

Chyba wiekszosci osob NIESTETY nie bedzie zbyt przykro, bo sadzac po burzy,
ktora rozpetalas
na grupie i po tym jak wiekszosc Twoich Postow jest przepelniona sarkazmem
wobec
wiekszosci grupowiczow szczegolnie tych staly (nie wiedziec czemu (((()
pozdrawiam i zycze milego googlowania

--
Pozdrawiam )))
Flowercia pograzona w SAPo-ABAPowaniu ;-)

1. Data: 2003-07-02 12:38:26

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tracy" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
te
> "miłe" Panie, których nawet tu szkoda wymieniać. I jaką tu miłą atmosferę

watpie, osoby ktore obrazilas sa na grupie od kilku lat i przez te lata
podzielily sie z grupa wieloma przepisami i radami a Ty w ciagu kilku dni
tylko obrazalas ludzi nie dajac od siebie niczego pozytecznego i
konstruktywnego.

> Chyba lepiej poszukać sobie przepisów w googlach.
> Wtedy przyjemność jedzenia nie jest zakłócana obrazem Pani "Dulskiej",
> [...]

nie spodziewasz sie chyba blagan o pozostanie? Jedyne czeko mozna sie
spodziewac to westchnienie ulgi, ze skonczy sie to zamieszanie.

> PS. Tak na prawdę mam 41 lat.

tym gorzej, nastolatkowi mozna wybaczyc przejawy cielecego wieku, osobie w
pelni doroslej juz nie.

milego googlowania
Basia

1. Data: 2003-07-02 12:52:54

Temat: Re: Po&iquest;egnanie z grup&plusmn;
Od: p...@p...com (pizza_man) szukaj wiadomości tego autora

Tracy wrote:

> PS. Tak na prawdę mam 41 lat.

tak na prawde to jestes glupia i z cala pewnoscia
brzydka i masz kompleksy, nieprawdaz?
hihihihihihihi
i samotna
buauauauauauau

pizza man
wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2003-07-02 13:09:37

Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

pizza_man <p...@p...com> wrote:

> tak na prawde to jestes glupia i z cala pewnoscia
> brzydka i masz kompleksy, nieprawdaz?
> hihihihihihihi
> i samotna
> buauauauauauau

Oto wspaniały przykład jak zniżyć się do poziomu osoby, którą się krytykuje.
Myślisz, że jesteś anonimow(y/a)?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-07-03 06:09:42

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tracy" <t...@o...pl> napisała:
> Myślę, że te kilkudniowe rekolekcje uświadomiły szerokiemu ogółowi kim są te
> "miłe" Panie, których nawet tu szkoda wymieniać. I jaką tu miłą atmosferę
> wytwarzają.

Co prawda, to prawda ;-)
Wiele osob dalo sie blizej poznac z innej, niekoniecznie dobrej strony.
Ale odchodzisz wlasnie Ty... czyli przegralas.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-03 07:06:17

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co prawda, to prawda ;-)
> Wiele osob dalo sie blizej poznac z innej, niekoniecznie dobrej strony.
> Ale odchodzisz wlasnie Ty... czyli przegralas.

Nie chce byc zlym prorokiem, ale mysle, ze Tracy wroci...
Zmieni nick/plec/wiek i znow sie tu pojawi aby macic. Sporo trudu wlozyl/a w
to, aby poznac nasza grupe i na pewno to wykorzysta.

Swoja droga nie wierze ani w 17, ani w 41 lat Tracy, jak rowniez w jej zenska
plec. Moze nie przyznacie mi racji, ale jest to osoba bystra i inteligentna,
szkoda tylko, ze wykorzystuje to w zlych zamiarach.

Mam tylko nadzieje, ze nastepnym razem nie damy sie sprowokowac i wciagnac w
bezowocne dyskusje i rzucanie blotem. Bo na tej grupie dozwolone jest tylko
rzucanie tortami. Li i jedynie! ;)

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-03 08:45:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>plec. Moze nie przyznacie mi racji, ale jest to osoba bystra i inteligentna,
>szkoda tylko, ze wykorzystuje to w zlych zamiarach.

Myslisz, ze to byla jedna osoba tylko?

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-03 09:09:16

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Myslisz, ze to byla jedna osoba tylko?
>
> Van Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Trafna uwaga, w sumie posty roznia sie poziomem, niektore sa przepelnione
jadem, a inne to zwykle (prawie) komentarze. Jednak uwazam, ze to jedna osoba,
bo udalo sie jej raczej zachowac ciaglosc i nie zamotac w tym natloku postow.
Moze wiec jest to jedna osoba - ale schizofrenik?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-03 09:40:08

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> bo udalo sie jej raczej zachowac ciaglosc i nie zamotac w tym natloku postow.
> Moze wiec jest to jedna osoba - ale schizofrenik?

Dlaczego od razu schizofrenik? Po prostu rozdrazniliscie nieodpowiednia
osobe. Faktem jest, ze naduzyla epitetow, ipertynencji i insynuacji,
ale faktem jest tez, ze nie ona pierwsza skrytykowala post cherokee i
nie ze to woben niej uzyto najpierw epitetow. Dala sie jednak latwo
sprowokowac i tak sie potoczylo.

Wladyslaw

pomysl na kotlet mielony i fasolke szparagowa
Spróbujcie z tą prostą pizzą...
coś nowego
biala kielbasa na patelni befsztykowej...
zapiekane parówki inaczej