Re: Poznać siebie

From: "kohol" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Poznać siebie
Date: Mon, 3 Sep 2001 15:13:37 +0200

Użytkownik Andr3as <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mvut9$1j7$...@n...tpi.pl...
> jest
>
> A jesli bedzie wiadomo, to co da niepsychologowi? Ze bedzie wiedzial,
gdzie
> umiejscowic siebie na wykresie?

A, niepsychologowi? Nie wiem. Podstwę do pójścia do psychologa : )
Chodziło mi o to, że takie "łyse" dane nikomu nic nie dadzą, a dane te plus
dodatkowe - coś dadzą, nie wszystkim, ale jednak.

> mi czy przedmowcy?

Chodzi mi o to, że sam kwestionariusz nie wystarczy.

> Nie na wszystkie potrzebne sa.

O, a na jakie nie?

> Skoro PTP nabylo prawa do powielania, czy tam innych sposobow eksploatacji
> "dziela", to znaczy, ze nabylo prawa autorskie. Jesli chcesz 1000 razy
odbic
> kwestionariusz Big5 to nie pytasz o pozwolenie (jesli w ogole pytasz :)
> samych autorow, tylko zwracasz sie do PTP.

To chyba prawa do dystrybucji, kopiowania itp. Nie znam się na tym
wprawdzie, ale prawa autorskie to chyba coś innego. Chętnie się dowiem, jak
to jest. zresztą pewnie inaczej, jeśli chodzi o testy polskie, inaczej,
jeśli o zagraniczne (pisałam kiedyś taką prośbę o możliwość użycia testu
: )).

Diagnozuję swoje mierzalne cechy bez pomocy Mensy : )