Poznajmy sie

1. Data: 2005-07-24 16:03:00

Temat: Poznajmy sie
Od: "Klaudia Sz." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche OT ale mysle rze kazdemu bedzie milo: poznajmy sie
Ja sie nazywam Klaudia, mam 19 lat. Skonczylam podstawowke i zawodowke hce byc
fryzjerkom, nie chca mnie jednbak nigdzie przyjac, bo mowia madrale jedne rze
mam za slabe oceny z zawodowki - to nie prawda, mialam dwuje i truje, zadnych
pal. Mam bardzo fajnego chlopaka - mowimy na niego Siewek. Slucham techno i
diskopolo. Co o mnie sadzicie? Napiszcie cos o sobie.

Pozdrawiam, Klaudia Sz.

1. Data: 2005-07-24 16:08:34

Temat: Re: Poznajmy sie
Od: "Klaudia Sz." <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha - jestem bladynka i bardzo lubie rorzowy kolor. Pozdrawiam, Klaudia Sz.

1. Data: 2005-07-24 16:44:35

Od: "Kasia i Tomek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klaudia Sz." <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dc0ee1$6pb$1@inews.gazeta.pl...
> Aha - jestem bladynka i bardzo lubie rorzowy kolor. Pozdrawiam, Klaudia
> Sz.

Czy to prowokacja?????!???
róRZowy??? trUje???? fryzjerkOM??? Hce????
Kasia mocno zaniepokojona

1. Data: 2005-07-24 16:59:36

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia i Tomek napisał:
<ciach>
> Kasia mocno zaniepokojona

Nie karm trolla.

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-07-24 17:10:13

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klaudia Sz." <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pal. Mam bardzo fajnego chlopaka - mowimy na niego Siewek. Slucham techno
> diskopolo. Co o mnie sadzicie? Napiszcie cos o sobie.

A bylas juz na komisji wojskowej? Ucz sie lepiej dalej bo cie zgarna do
armii.

1. Data: 2005-07-24 18:00:21

Od: "gng" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pal. Mam bardzo fajnego chlopaka - mowimy na niego Siewek. Slucham techno
> diskopolo. Co o mnie sadzicie? Napiszcie cos o sobie.

urodzaj jakis wyjatkowy...:/ co sie stalo ze toto wszystko powylazilo??? z
kolonii powracali czy jak?;) nie tylko na tej grupie://

"Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence
encourages the tormentor, never the tormented."
- Elie Wiesel

1. Data: 2005-07-24 19:45:32

Od: "Klaudia Sz. " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prowokacja?????!???
> róRZowy??? trUje???? fryzjerkOM??? Hce????

Przykro mi sie zrobilo - dlaczego traktujecie mnie jak trola? Mialam
naprawde dobre heci. A z ortografia to nie jest prowokacja - nigdy niestety
nie bylem za dobra z orty - z dyktant dostawalam zawsze dwoje i paly. Ale
zdaza sie, dlaczego sie na mnie wyzywacie??? Mialam naprawde dobre heci.

Smutno pozdrawiam, Klaudia Sz.

1. Data: 2005-07-24 20:15:38

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gng" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> urodzaj jakis wyjatkowy...:/ co sie stalo ze toto wszystko powylazilo??? z
> kolonii powracali czy jak?;) nie tylko na tej grupie://

;) spoko Dzidzia, wyluzuj troszke. Chyba nie chcesz być jak Kazia
Szczuka????

1. Data: 2005-07-24 21:41:57

Od: "Scarpi" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie no dziecinko, jestem załamana :/
własnie przez takie teksty mam ochotę i to wielką zafarbować sobie włosy.
większośc myśli, że już są farbowane tandetną farbą z kolorze złotym.
a wiecie co?? ja jestem naprawdę dumna ze swojego koloru, pomimo tego, że
wygląda dość nienaturalnie.
a tobie Klauduniu radzę zająć się czym ciekawszym, a nie prowokacją.. na
którą chyba uległam (cholera).

1. Data: 2005-07-25 13:02:54

Od: "Klaudia Sz." <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, to naprawde nie jest prowokacja - myslalam rze kazdemu bedzie
milo jak sie poznamy i jak napisze cos o sobie. A z ta ortografia - przecierz
nie ocena sie ludzi tylko po tym jak pisza! Prosze, wybaczcie mi moje bledy.
Mam zniknac z tej grupy?

Pozdrawiam, Klaudia Sz.

avon katalog 10
Włosy - kolor.