Poznam dziewczynę

1. Data: 2000-06-10 14:00:53

Temat: Poznam dziewczynę
Od: "sp3sfz" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 30 lat jestem inwalidą 2grupy.Jeżeli chcesz poznać miłego faceta -
napisz e-mail.Moje imię Sławek .Odwagi!!!
s...@b...gnet.pl

2. Data: 2000-06-12 06:19:02

Temat: Re: Poznam dziewczynź
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

sp3sfz wrote:

> Mam 30 lat jestem inwalidI 2grupy.Jeneli chcesz poznaĺ mi3ego faceta -
> napisz e-mail.Moje imiź S3awek .Odwagi!!!
> s...@b...gnet.pl

Hej chyba pomyliles grupy ;)

W.

3. Data: 2000-06-12 09:24:08

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Hej chyba pomyliles grupy ;)
Chyba:)

--
Pozdrowka
Ze szkockim sknerstwem

4. Data: 2000-06-16 14:08:15

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może to też jakaś odmiana niepełnosprawności

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2000-06-25 03:12:54

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> napisał w
wiadomości news:394A34CF.45C7C0A8@proinfo.pl...
> A może to też jakaś odmiana niepełnosprawności

Czepiasz się przecież widać, że ma problemy psychiczne,
a może emocjonalne i jakiś defekt fizyczny. A hormony pracują.
Z przejęcia nie wysłał na pl.soc.sex.towarzyskie, a że paskudny,
szuka tam gdzie nikt go nie ogląda.

Pozdrawiam

P.S. Ciepło się zrobiło i wychodzimy z norek ;-D
a ludziska skąpo przyodziani, prowokują.

6. Data: 2000-06-26 07:28:14

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inwalida napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> P.S. Ciepło się zrobiło i wychodzimy z norek ;-D
> a ludziska skąpo przyodziani, prowokują.

No przecież mówię (piszę) że to też odmiana niepełnosprawności.
:-D

Jacek Kruszniewski
j...@p...pl

7. Data: 2000-06-26 08:48:31

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> No przecież mówię (piszę) że to też odmiana niepełnosprawności.
> :-D

Widzisz jakie głupoty się po nocy wypisuje ;-D
Jak to dziś przeczytałem, to zaczynam się zastanawiać, czy aby
tylko z nogami mam problemy ;-D

Strona SamiSobie - list na grupe
Sprawa Piotra P.
ZUS i gosc z aresztu