Poznanianki :)

1. Data: 2002-05-14 09:41:17

Temat: Poznanianki :)
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy na grupie pojawiaja sie Poznanianki.
Z duza radoscia wypilabym z Wami kawe i pogadala o haftowaniu,
szydelkowaniu, szyciu i o robieniu na drutach :))

Valentine

1. Data: 2002-05-14 09:52:48

Temat: Re: Poznanianki :)
Od: "Beata " <b...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Orzeszak <d...@a...com.pl> napisał(a):

> [...]
> Z duza radoscia wypilabym z Wami kawe i pogadala o haftowaniu,
> szydelkowaniu, szyciu i o robieniu na drutach :))

Witaj

mieszkam w Poznaniu, ale co do robótek, to chwilowo tylko haft krzyżykowy
mnie interesuje. Druty - owszem, choć na razie leżą głęboko w szafie i nic na
nich nie robię.
Niestety szycia nie znoszę, a w szydełkowaniu moje zdolności są raczej
niewielkie:-) Znam podstawowe "figury" i czasem według wzoru wychodzi
serwetka:-) a czasem nie.......
Pozdrawiam Cię

Beata

1. Data: 2002-05-14 10:09:04

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata " <b...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie interesuje. Druty - owszem, choć na razie leżą głęboko w szafie i nic

Bardzo sie ciesze, ze odezwalas sie :)
Ja najbardziej lubie haft krzyzykowy. Dzis w nocy skonczylam foczke
haftowac. Czasami zachowuje sie jak maniak i nic mnie poza obrazkiem nie
interesuje.
Do drutow nie mam serca. Pozostawilam je mojej mamie, ktora robi wspaniale
swetry.

> Niestety szycia nie znoszę, a w szydełkowaniu moje zdolności są raczej
> niewielkie:-) Znam podstawowe "figury" i czasem według wzoru wychodzi
> serwetka:-) a czasem nie.......

Hmm, szyc bardzo bym sie chciala nauczyc - przynajmniej podstawowych rzeczy.
Szydelko schowalam do szafy z trzy lata temu i jak na razie nie zamierzam
nic z nim robic.

Mam nadzieje, ze jakos sie dogadamy i moze spotkamy sie na kawie :)

Valentine

1. Data: 2002-05-14 10:14:00

Od: <b...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety szycia nie znoszę, a w szydełkowaniu moje zdolności są raczej
> niewielkie:-) Znam podstawowe "figury" i czasem według wzoru wychodzi

Witam serdecznie obie krajanki :-)))
Ciekawe, czy jest nas więcej na grupce?
W następnym poście przedstawię się całej grupce, a Was na razie cieplutko
pozdrawiam i proponuję, żebyśmy nie traciły kontaktu :-))) Może rzeczywiście
się spotkamy przy kawce i kanwie :-)))

Pozdrówka
też Beata, dla odróżnienia Bebetka :-)))

1. Data: 2002-05-14 11:33:30

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z duza radoscia wypilabym z Wami kawe i pogadala o haftowaniu,
> szydelkowaniu, szyciu i o robieniu na drutach :))

Witam
No a myslalam juz ze jestem tu sama z tej Wielkopolski i z nikim nie znajde
wspolnego tematu :)). Ja nie jestem z Poznania, ale mieszkam tu obecnie ,
pracuje i haftuje.
Kawa i kanwa razem wsrod osob o takich samych zainteresowaniach, to brzmi
ciekawie :)
Pozdrawiam i czekam na termin nasiadowki
Iwona

1. Data: 2002-05-14 12:12:41

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No a myslalam juz ze jestem tu sama z tej Wielkopolski i z nikim nie
znajde
> wspolnego tematu :)). Ja nie jestem z Poznania, ale mieszkam tu obecnie ,
> pracuje i haftuje.

Heheh, ja tez rodowita Poznanianka nie jestem - przywialo mnie z Warszawy w
te strony z powodu Kochania Mojego.
Pracuje tutaj, haftuje i studiuje :)

> Kawa i kanwa razem wsrod osob o takich samych zainteresowaniach, to brzmi
> ciekawie :)
> Pozdrawiam i czekam na termin nasiadowki

Ten weekend mam wolny (brak zajec na uczelni), ale mozemy sie spotkac w
tygodniu po pracy - jakos okolo 19/20 :)

Moze jakies propozycje co do miejca ? Za duzo do knajp nie chodze, ale
chyba na takie pogaduszki przy kawie nadawala by sie Kamea lub Iluzja
(jeszcze tam nie bylam, ale slyszalam ze maja super wygodne fotele). Do
Iluzji przejde sie na rekonesans na dniach :)

Valentine

1. Data: 2002-05-14 13:31:31

Od: <b...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
> [...]
> (jeszcze tam nie bylam, ale slyszalam ze maja super wygodne fotele). Do
> Iluzji przejde sie na rekonesans na dniach :)

Dziewczyny Miłe :-)))

Kamea brzmi zachęcająco :-))) Moje ukochane miejsce. Chociaż ostatnio po prostu
uwielbiam 2 piętro Kupca Poznańskiego i Rosenthal Cafe. Nieprzyzwoicie drogo,
ale za to kawka i herbatka serwowana w firmowej porcelanie (a to moja druga
miłość obok xxx; no, trzecia :-) ). Może tam? Śliczny widok na Farę i Starówkę.
W Kamei może troszkę za ciemno na ewentalne oglądanie wzorków.

Spotkanko mogłoby być w tygodniu, najchętniej w piątek? Tylko który?
Pozdrowionka serdeczne dla Poznanianek z urodzenia i tych przyjezdnych :-)))
Bebetka.

1. Data: 2002-05-14 13:50:53

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (jeszcze tam nie bylam, ale slyszalam ze maja super wygodne fotele). Do
> Iluzji przejde sie na rekonesans na dniach :)

Chyba bedzie maly problem, bo po pierwsze jade do domu (czyli do Elblaga w
czwartek rano a wracam do poznania we wtorek poznym wieczorem, wiec tak od
srody mam wolne popoludnia. A po drugie w poznaniu jestem od pol roku, ale
umiem dojechac na Stare Miasto, natomiast knajp to wcale nie znam, owszem
czasami gdzies tam wychodze, ale nazwami nie umiem okreslic. Poprosze wiec o
jakies wskazowki, albo jakies inne pomysły i bardzo prosze o przelozenie
terminy spotkania po moim powrocie i w jakims ogolnie dostepnym miejscu (wiem
dokladnie gdzie jest Most Teatralny z zapiekankami :) )
Pozdrawiam, Iwona

1. Data: 2002-05-14 13:51:04

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Orzeszak <d...@a...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:abqm5h$kgh$...@s...man.poznan.pl...
> [...]
> Z duza radoscia wypilabym z Wami kawe i pogadala o haftowaniu,
> szydelkowaniu, szyciu i o robieniu na drutach :))

Val, kochana, a co byś powiedziała na kawę ze mną w jakiś wakacyjny dzień?
Będę przejeżdżać przez Poznań, bo planujemy wakacyjną objazdówkę, tylko nie
wiem czy w czerwcu czy we wrześniu :)

--
Wkn (Gdańsk)

www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2002-05-14 14:05:43

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> [...]
(wiem
> dokladnie gdzie jest Most Teatralny z zapiekankami :) )

Nic sie nie stresuj :)
Mysle, ze poczekamy na twoj powrot. Zdazymy ustalic miejsce spotkania oraz
godzine, a dla ciebie przygotujemy w razie czego mapke pogladowa :))

Co co Mostu Teatralnego i zapiekanek to tez byl to jeden z pierwszych
punktow z Poznaniu ktory bez problemu znajdowalam.

Valentine

Powitanie
wykroje do szycia !!!
maturzystki!!!