poradzcie - gdzie to kupic?

1. Data: 2002-05-14 06:28:47

Temat: poradzcie - gdzie to kupic?
Od: " Ritta" <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma zakupila w supermarkecie tureckie nici DMC BABYLO w ilosci
jednego motka 50g, w pieknym kolorze nr 506.
Energicznie zabrala sie do przerobienia tych nici na serwetke i w polowie
robotki stwierdzila, ze aby serwetke skonczyc potrzeba jej drugie tyle nici.
Niestety, juz od jakiegos roku próbuje nici dokupic i nic. Ten kolor juz sie
wiecej nie pojawil.
Co robic? Sproc szkoda.
I tu prosba do Was, Drogie Grupowiczki. Poradzcie, gdzie to mozna kupic. W
Hobby Studio tego koloru nie ma, gobelin i gobelinek tez odpadaja.

Pozdrawiam i czekam na porady, Renata

1. Data: 2002-05-14 08:47:28

Temat: Re: poradzcie - gdzie to kupic?
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Ritta" <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I tu prosba do Was, Drogie Grupowiczki. Poradzcie, gdzie to mozna kupic. W
> Hobby Studio tego koloru nie ma, gobelin i gobelinek tez odpadaja.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Sprobuj zamowic pod ponizszym adresem podajac numef koloru
www.pasmanteria-jola.pl

powodzenia
Grazyna

1. Data: 2002-05-15 08:58:38

Od: "Ritta " <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna Szkudlinska <m...@g...pl> napisał(a):

> Sprobuj zamowic pod ponizszym adresem podajac numef koloru
> www.pasmanteria-jola.pl
>
> powodzenia
> Grazyna

W sklepie nie znalazlam, napisalam do nich emalie i czekam na odpowiedz :-)
Pozdrawiam, Renata

1. Data: 2002-05-17 09:51:10

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ritta <r...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abqaqv$r00$...@n...gazeta.pl...
> [...]
nici.
> Niestety, juz od jakiegos roku próbuje nici dokupic i nic. Ten kolor juz

Kolor rzeczywiscie piekny, przyszarzony roz, sama na niego sie kiedys
gapilam, ale nie wiedzialam na co:) Jest w mojej pasmanterii chyba 1 motek
DMC Babylo nr 506 w cenie 13, 50 zl (tak jakos), motek duzy, pewnie 50 g,
jesli chcesz, moge kupic i wyslac, ale dopiero w poniedzialek. I tak sie tam
wybieram, bo pan z pasmanterii przywiozl jakies dlugie igly (nie wie do
czego), zawioze mu Anne, bo w kiosku juz nie dostal i sprawdzimy, czy to
moze do frywolitek - jakies nowe zobaczyl, to wzial:), w hurtowni tez nie
bardzo wiedzieli, do czego te igly:))
Czekam na decyzje przed poniedzialkiem:)

Elzbieta

1. Data: 2002-05-20 10:47:32

Od: "Ritta" <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta <t...@w...pl> napisał(a):

> Czekam na decyzje przed poniedzialkiem:)

Czy juz za pozno?
Przepraszam, ale nie nie czytalam grupy przez weekend, a dzisiaj dopiero
teraz siadłam.
Jesli sie nie spoznilam, to bardzo prosze o kupienie tych nici.

Pozdrawiam, Renata (Lublin)

1. Data: 2002-05-20 12:09:28

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ritta <r...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acak84$cbu$...@n...gazeta.pl...
> Przepraszam, ale nie nie czytalam grupy przez weekend, a dzisiaj dopiero
> teraz siadłam.
> Jesli sie nie spoznilam, to bardzo prosze o kupienie tych nici.

Ok

Elzbieta

Burda 2002 Special Koronki Schematy
Ocena - DLUGIE !