Pozwalacie dzieciom siedziec, w trakcie waszej imprezy?

91. Data: 2006-08-16 14:13:30

Temat: Re: Pozwalacie dzieciom siedziec, w trakcie waszej imprezy?
Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ebv4ga$rvm$1@news.onet.pl...
> "Jagna W." <w...@o...eu> wrote in message

> czyli na haslo "nie mam kasy" ktos musi mieszkac tylko
> pod mostem?

No wlasnie, nie maja kasy to nie znaczy ze dzieci chodza brudne po ulicy i
wcinaja chleb znaleziony w smietniku. Maja mieszkanie ale nie stac ich na
samochod, wyjscie do restauracji, czesto kupuja ubrania w sklepie z uzywana
odzieza, nie wyjezdzaja na wakacje, nie maja wykonczonej kuchni, lazienki,
itp.

Marta + chlopcy

92. Data: 2006-08-16 14:55:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta W." <m...@o...pl> wrote in message
(...)

> [...]
> samochod, wyjscie do restauracji, czesto kupuja ubrania w sklepie z
> uzywana odzieza, nie wyjezdzaja na wakacje, nie maja wykonczonej kuchni,

no wiem. zauwazylam, ze w POlsce jest jednak taka mainiera
"niemania kasy" bo sasiedzi patrzylismy z zawiscia gdyby szczerze
nie narzekac (ale czy to jest w ogole mozliwe, skoro stale sie na cos
narzeka?). jednak z drugiej strony stwierdzenie to wlasnie wywoluje tego
typu
uwagi. musialby ktos miec gorzej niz np Jagna W. zeby ona uznala
to za prawde. dla niej jak widze posiadanie tego typu mieszkania nie
przemawia za "niemaniem kasy".

iwon(K)a

93. Data: 2006-08-16 15:44:42

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwagi. musialby ktos miec gorzej niz np Jagna W. zeby ona uznala
> to za prawde. dla niej jak widze posiadanie tego typu mieszkania nie

Widze ze sie zgadzamy:-)

Marta + chlopcy

94. Data: 2006-08-16 17:18:50

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Moje szowinistyczne oczywiście: może przywitać się, chwilę posiedzieć i
> sio do siebie. Howk.
Może ewentualnie wpaść za jakiś czas po coś dobrego do jedzenia, nałożyć
sobie na talerzyk i ulotnić się niezwłocznie :-)

Magdalena,
wyrodna i toksyczna zapewne :-)

95. Data: 2006-08-16 17:21:44

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości
> Kiedyś (nie wiem, czy wszędzie) podawało się kawę i ciasto.
> Był to znak, że po skończeniu tego posiłku należy iść do domu.
Zawsze można też zadać nieśmiertelne pytanie : "Komu kawy, komu herbaty, a
komu palto?" ;-)

pozdrawiam
Magdalena

96. Data: 2006-08-16 18:28:10

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. napisał(a):

> Zawsze można też zadać nieśmiertelne pytanie : "Komu kawy, komu herbaty, a
> komu palto?" ;-)

Albo zacząć zastanawiać się jakim autobusem gościom najłatwiej do domu ;)

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

97. Data: 2006-08-16 18:55:02

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):

> chyba żartujesz ???
> Jakby rodzić wezwał pomoc to pewnie i tak by było na niego, że zdenerwował
> bachorka...

Podobno w ten sposób wyginęły mamuty.
Adam

98. Data: 2006-08-16 19:40:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Znaczy się za grzeczny był były ;-)

Powiedzcie mi w takim razie, kto teraz jest premierem w końcu, bo już
się pogubiłam w tych Waszych wyjaśnieniach ;-).

Ewa, wakacyjnie apolityczna

99. Data: 2006-08-16 20:28:08

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Powiedzcie mi w takim razie, kto teraz jest premierem w końcu, bo już
> się pogubiłam w tych Waszych wyjaśnieniach ;-).

Czy ja wiem, po co mamy Ci psuc humor po wakacjach ;-)

--

Gosia

100. Data: 2006-08-16 20:35:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzcie mi w takim razie, kto teraz jest premierem w końcu, bo już się
> pogubiłam w tych Waszych wyjaśnieniach ;-).

Tytułem ułatwienia: nie jest jedynakiem :-)

Qra

Zaklinaczka dzieci - co w tym jest?
zaburzenia czucia na szyji 6-cio latka
Rasizm w polskim Usenecie