9-latek wyjeżdża.....

1. Data: 2006-07-31 22:15:34

Temat: 9-latek wyjeżdża.....
Od: "Dorcia" <d...@a...ben.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))

Tak od razu ale mam pytanko na gorąco..
No to tak : wyjeżdżamy z 9 latkiem, który rozpocznie naukę w 3 klasie
szkoły podstawowej ,tutaj w Polsce, ale bedzie ją kontynuował już w "
normalnym" kraju. I w związku z tym mam pytanie : czy ktoś z Was przenosił
już dziecko do innego kraju w trakcie roku szkolnego?
I najważniejsze pytanie: jak mu to ułatwić? co zrobić zeby nie było mu tak
starasznie źle?
Nie chodzi mi tu o dobór szkoły tylko samo przeniesienie... o
aklimatyzację...
Możecie mi pomóc??
Jokoś doradzić??
Może jakieś mądre podręczniki o takiej tematyce polecacie??

Pozdrawiam
Dorcia

P.S co do " normalnego " kraju- nie chcę na ten temat dyskutować, nie chce
mi się tłumaczyć dlaczego zostawiamy nasz kraj itd. itp.
Koniec, kropka

2. Data: 2006-07-31 22:27:07

Temat: Re: 9-latek wyjeżdża.....
Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Aug 2006 00:15:34 +0200, Dorcia w wiadomości
<news:ealve7$o6p$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> P.S co do " normalnego " kraju- nie chcę na ten temat dyskutować

To po cholerę używasz prowokujących określeń? Nie mogłaś zadać swojego
pytania bez głupawych aluzji do Ojczyzny?

--
Sz.

3. Data: 2006-07-31 22:29:06

Od: "Dorcia" <d...@a...ben.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr wrote:

> To po cholerę używasz prowokujących określeń? Nie mogłaś zadać swojego
> pytania bez głupawych aluzji do Ojczyzny?

Gdybym chciała używać " prowokujących" tekstów co do Ojczyzny wybralabym
inną grupę....
No i właśnie o to mi chodziło... nie mam zamiaru opisywac swoich uczuć a
staram sie otrzymać pomoc dla dziecka
Jasne??

Dorcia

4. Data: 2006-07-31 22:36:06

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Aug 2006 00:29:06 +0200, Dorcia w wiadomości
<news:eam07m$qa8$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> nie mam zamiaru opisywac swoich uczuć

Ale w pierwszym poście już to aluzyjnie zrobiłaś. Była akcja, jest reakcja.
Jasne?

--
Sz.

5. Data: 2006-07-31 22:38:21

Od: "Dorcia" <d...@a...ben.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr wrote:

> Ale w pierwszym poście już to aluzyjnie zrobiłaś. Była akcja, jest
> reakcja. Jasne?

Przez te nasze przepychanki nie uzyskam odpowiedzi na pytanie które
zadałam...
W związku z tym jeżeli Ty lub ktoś bedzie miał chęć mnie strofować na tematy
patrioytczne... moje gg: 313697
ok??

Dorcia

6. Data: 2006-08-01 08:15:48

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorcia wrote:

> [...]
> mu tak starasznie źle?
> Nie chodzi mi tu o dobór szkoły tylko samo przeniesienie... o

Nie wiem jakiż to kraj jest "normalny" więc wiele nie pomogę, ale:
Dać dziecku wystarczające poczucie bezpieczeństwa i akceptację, żeby
mógł powoli zanurzyć się w innym otoczeniu. Postarajcie się o znajomych
la syna mówiących w języku tego "normalnego" kraju. Zawczasu zapytajcie
o niepisane zwyczaje w "normalnej" szkole, organizację zajęć, roku
szkolnego itp żeby młody mógł uniknąć wielu niepotrzebnych frustracji.
Mam też cichą nadzieję, że język znacie w stopniu na tyle dobrym, żeby
to wszystko okazało się możliwe...

> P.S co do " normalnego " kraju- nie chcę na ten temat dyskutować, nie
> chce mi się tłumaczyć dlaczego zostawiamy nasz kraj itd. itp.
> Koniec, kropka

Niepotrzebnie zatem użyłaś tego określenia. Wystarczyło napisać
zagranicę, innego kraju, emigrujemy. Cokolwiek.

--
Ewa (30.3), Julka (3.11), Zuza (2)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

7. Data: 2006-08-01 12:13:23

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał w wiadomości

> To po cholerę używasz prowokujących określeń? Nie mogłaś zadać swojego
> pytania bez głupawych aluzji do Ojczyzny?

Właśnie. "Nie chcę kolejnego flejma, ale sama się o niego proszę".
Jakieś kompleksy? Najpierw piszesz, że wyjeżdżasz do kraju "normalnego", a
na końcu wypowiedzi podkreślasz jeszcze ten fakt (bo być może ktoś wcześniej
nie zwrócił na to uwagi, więc ma niepowtarzalną okazję). A gdzieś tam
pomiędzy frustracjami troską o adaptację
syna.............taaaaaaaaaa............
Zachowaj chociaż klasę opuszczając ten "nienormalny" kraj.

Ewa

8. Data: 2006-08-20 16:49:38

Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora

"Dorcia" <d...@a...ben.pl> wrote in message

> P.S co do " normalnego " kraju- nie chcę na ten temat dyskutować, nie chce
> mi się tłumaczyć dlaczego zostawiamy nasz kraj itd. itp.
> Koniec, kropka

MEGARODWEL!!!

Glupia jestes.

--