Pozwalacie dzieciom siedziec, w trakcie waszej imprezy?

61. Data: 2006-08-16 08:43:26

Temat: Re: Pozwalacie dzieciom siedziec, w trakcie waszej imprezy?
Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ebulmp$chi$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie dostali tylko kupili na raty i za pieniadze pozyczone od rodzicow.

Więc nie mów, że nie mają kasy, bo raty też z czegoś spłacać trzeba.
A nawet jeśli za wszystko płacą rodzice, to argument "znajomi nie mają kasy,
a jednak mają 3-pokojowe mieszkanie" też jest zabawny.
Sama pomyśl dlaczego.

JW.

62. Data: 2006-08-16 08:50:16

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa <s...@w...pl> napisał(a):

> W Szwecji, za straszenie, dzieci odbierają tak samo jak za bicie...

Napisz z polskiego punktu widzenia jakie są skutki tego eksperymentu?
Bo w Szwecji te prawa juz od lat obowiązują, więc efekty juz powinno
byc widać.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

63. Data: 2006-08-16 09:16:37

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. napisał(a):

> Oni sa rodzina wielodzietna:-)

Jak dzieci mieszkają w jednym pokoju nie ma problemu, gorzej jak masz
dwójkę nastolatków płci przeciwnej.

--
Elske

64. Data: 2006-08-16 09:27:23

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> gorzej jak masz
> dwójkę nastolatków płci przeciwnej.

Uhm. Najlepiej wtedy dołożyć im niemowlę.

--
s i w a
litościwa

65. Data: 2006-08-16 09:28:23

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-16 11:27:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *siwa* skreślił te oto słowa:

> Uhm. Najlepiej wtedy dołożyć im niemowlę.

Jaaaaki diss ;>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

66. Data: 2006-08-16 09:36:47

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 16 Aug 2006 11:27:23 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> i powiedziała:

> Uhm. Najlepiej wtedy dołożyć im niemowlę.

Niemowlę? Lepszy 6-8 latek, nauczony kablowania rodzicom i drący paszczę
"Mama, tata, oni siedzą koło siebie".

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

67. Data: 2006-08-16 09:37:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> W Polsce od pewnego czasu pewne kręgi polecają nawet bicie, a co dopiero
> takie małe straszonko.

Takie straszonko, to nawet dla zdrowotności wskazane;-)Pózniej biedne
dziecko usłyszy o biciu i nie skuma nawet o co chodzi. MOje dzidziory na
hasło, bo zaraz dam w dupę, dostaja speeda natychmiastowego. Nie bardzo
wiem, o co chodzi, bo w dupe nigdy nie dostały, ale najwazniejsze, ze
działa;-)A, dla radzaych rozmowę, zaznaczam, ze moje Szkodniki sa
wyjątkowo ostatnio odporne, moge gadac sobie do bołu. Natomiast jak
rykne, o, to dopiero jest efekt
--

Gosia, co lubi sobie czasami poryczec

68. Data: 2006-08-16 09:41:37

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa napisał(a):

> W Szwecji, za straszenie, dzieci odbierają tak samo jak za bicie...

Tiaa, a potem taki gówniarz Cie straszy, ze zaraz zadzwoni na "błekitna"
linię. Ostatnio mojej koleżance 13 latek powiedział, ze zadzwoni
na policje, bo dostał ścierą po łbie. Koleżanka niesłychanie spokojna
osoba, ale nie wyrobiła jak usłyszała, ze małolat postanowił sie
wyprowadzic, bo mu nowej komórki nie kupi. Zacytował prawa dziecka i nie
zapomniał poinformowac, ze ma obowiazek zapewnic mu utrzymanie do
pełnoletności. Kupno komórki, zaliczył jako zapewnienie podstawowych
potzreb. Sama bym za ściere chwyciła, ot co

--

Gosia

69. Data: 2006-08-16 09:42:50

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wyklikał(a):

> Napisz z polskiego punktu widzenia jakie są skutki tego eksperymentu?

Się robi

> Bo w Szwecji te prawa juz od lat obowiązują, więc efekty juz powinno
> byc widać.

Rozbestwione bachory:
- rzucające się na posadzkę w sklepie i gryzące rodzicielki po nogach
podczas gdy te spokojnym głosem tłumaczą pasożytowi, że to boli...
- którym nie wolno narzucać zabawy czy zajęć - bo np. mają 'widzimisie'
dłubania w nosie podczas gdy pani organizuje jakieś grupowe zajęcia
(wytrzymałam tylko 1,5 roku pracy w przedszkolu).
- łążące na bosaka, w podkoszulku i majtkach podczas gdy na dworzu zimno jak
w psiarni, bo ubrać się nie chciało a rodzic nie był w stanie zmusić
bachorka do ubrania się
- które na delikatną uwagę rodzica straszą go, że naślą policję (w skutek
czego rodzić może trafić za kratki a dzieciak do rodziny zastępczej)
- które w szkole zwracają się do nauczyciela 'fuck you' (nie wiem czy teraz
nie jest ostrzej - za moich czasów podstawówkowych już tak było...), łażą po
klasie albo na ławce trzymają nogi zamiast zeszytów.

Przykładów mogłabym wyliczać w nieskończoność...

Wśród obcokrajowców przyjeło się, że z podwórka zabiera się delikatnie takie
rozwrzeszczone bachorzątko, w 4 ścianach pierze tak by śladów nie zostawiać
i jak się młode uspokoi to wypuszczają spowrotem na podwórko.

Moje (starsze, bo młodsze jeszcze nie zdążyło nabroić ;)) podczas wielu
pobytów w tym kraju było karane (nie cieleśnie) i jakby się odpowiednie
władze dowiedziały to miałabym napewno ciepło (*) ...

(*) zarówno dzieciaki jak i ja jesteśmy obywatelami tego zwariowanego
kraju...

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

70. Data: 2006-08-16 09:43:25

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> W Polsce od pewnego czasu pewne kręgi polecają nawet bicie, a co dopiero
> takie małe straszonko.

Premier, to sie nawet pochwalił w ostatnich wysokich Obcasach, ze przez
systemtyczne trzepanie skóry na ludzi wyszedł

--

Gosia

Zaklinaczka dzieci - co w tym jest?
zaburzenia czucia na szyji 6-cio latka