Re: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]

From: "jacob bekker" <j...@f...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Date: Mon, 27 Nov 2000 04:30:42 GMT

"sos3n" <s...@p...pl> wrote in message news:8vr9cd$prb$1@news.tpi.pl...
> jak w tytule - kto zna jakis dobry srodek/lek na przeziebienie, bo
zachcialo
> mi sie dzisiaj poechac na Betorego na gielde i przemoklem.. icos czuje ze
> nieciekawie moze byc... jakis specyfik ktory moza qpic i ktory mnie nie
> zamorduje.

Ja sobie znalazlem sposob na radykalne pozbycie sie kataru. A doszedlem do
tego tak:
Zauwazylem, ze nawet najgorsza odwilz w nosie, ustepuje w nocy, w lozku,
kiedy sie jest dobrze przykrytym. Starczy rano tylko dotknac nogami podloge,
by katar wrocil w calej swej okazalosci.
Wywnioskowalem, ze cieplo nie sprzyja wirusom kataru.
Polozylem wiec na noc elektyczna poduszke na twarz, szczegolnie na nos i
oczy. Rano wstalem bez kataru.
Mozliwie, ze tylko mnie pomoglo; za innych nie recze.:-)

Wyzdrowienia zyczy,
jakub