Re: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]

1. Data: 2000-11-28 02:42:18

Temat: Re: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

<r...@m...uni-mainz.de> wrote in message
news:3A222BDD.6622272A@mail.uni-mainz.de...

> [...]

Bo bakterie sie zwalcza antybiotykami, natomiast na wirusy jeszcze nie
wynalezli lekarstwa. Moze byc, ze wlasnie poduszka elektryczna okaze sie tym
"lekarstwem".:-)

jakub

2. Data: 2000-11-28 19:05:55

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem zwiazku. Chodzilo mi o to, ze nie mozemy koledze Sosence
stawiac
> diagnozy na odleglosc. Rozne sa przeciez powody przeziebien.

Coc nie jestem pewny, ze moga byc rozne powody przrziebien (przeciez nazwa
wyraznie okresla powod), ja odnosilem sie tylko do kataru. Czy z
przyziebienia mozna dostawac roznego rodzaju katarow?

jakub

P.S. Przeciez pisal. ze mu pomoglo, a to chyba jest najwazniejsze.

> Gosia

Re: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Re: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Re: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Re: Co sądzicie o.....?
Re: psp w liczbach