Praca na stanowisku psychologa

1. Data: 2005-01-10 15:18:46

Temat: Praca na stanowisku psychologa
Od: "Hubert " <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie moze jeszcze psycholog pracowac w swoim zawodzie poza poradniami,
szkolami, policja, osrodkami dla uzaleznionych, osrodkami interwencji
kryzysowej, szpitalami, domami opieki, uniwerkiem?

Co powinien wiedziec psycholog, ktory otwiera swoj gabinet (wlasna
praktyke)? Czy musi zalozyc dzialalnosc? Jakie uslugi moze swiadczyc jako
psycholog?
Czy jest tu ktos kto ma swoja wlasna praktyke i moglby sie podzielic jak to
u niego wyglada i wygladalo, gdy zaczynal te dzialalnosc?

I pytanie tylko do psychologow. W jaki sposob rozpoczeliscie prace w
zawodzie?

Pozdrawiam Hubert

1. Data: 2005-01-10 15:33:24

Temat: Re: Praca na stanowisku psychologa
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubert " <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie moze jeszcze psycholog pracowac w swoim zawodzie poza poradniami,
> szkolami, policja, osrodkami dla uzaleznionych, osrodkami interwencji
> kryzysowej, szpitalami, domami opieki, uniwerkiem?

W branży reklamowej.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-10 15:46:30

Od: "Ewelina" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam psychologa, który pracuje w firmie ubezpieczeniowej, a dokładniej w
kadrach. Pozdrawiam ;)

1. Data: 2005-01-10 16:06:21

Od: "stvoy" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Hubert " <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> W branży reklamowej.

masz jakas wieksza wiedze na ten temat? w sensie na jakie stanowisko
potencjalnie najchetniej by przyjeli czlowieka po psychologii?? strategia
marketingowa?

1. Data: 2005-01-10 19:07:09

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stvoy" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> masz jakas wieksza wiedze na ten temat? w sensie na jakie stanowisko
> potencjalnie najchetniej by przyjeli czlowieka po psychologii?? strategia
> marketingowa?

Nie mam żadnej wiedzy na ten temat, bo nie mam nic wspólnego ani z
marketingiem ani z psychologią :) Poprostu nietrudno się domyśleć, że w
reklamach które z założenia oddziaływują na podświadomośc maczają palce
"ludzie od podświadomości".

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-10 22:30:26

Temat: Odp: Praca na stanowisku psychologa
Od: "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hubert <h...@W...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cru6cm$f2o$...@i...gazeta.pl...
> Gdzie moze jeszcze psycholog pracowac w swoim zawodzie poza poradniami,
> szkolami, policja, osrodkami dla uzaleznionych, osrodkami interwencji
> kryzysowej, szpitalami, domami opieki, uniwerkiem?

doradztwo personalne, działy personalne

ps. pszprszm za czytnika

1. Data: 2005-01-10 23:57:43

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> Użytkownik "Hubert " <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> W branży reklamowej.

dr Rafał Ohme się z Tobą zgadza :) >
http://rozmowy.onet.pl/artykul.html?ITEM=1133708&OS=
54475

p.

1. Data: 2005-01-11 01:35:49

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
> Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> dr Rafał Ohme się z Tobą zgadza :) >
> http://rozmowy.onet.pl/artykul.html?ITEM=1133708&OS=
54475

Ja w tym wszystkim widzę jednak przede wszystkim cynizm.
:(

I jak ktoś napisał w komentarzu:
"szkoda ze pytań nie zadawali ludzie mądrzy"

Mogli chociażby podrążyć temat dzieci, bo w sumie
o to głównie chodzi.

1. Data: 2005-01-11 08:21:18

Temat: Re: Odp: Praca na stanowisku psychologa
Od: "Hubert " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <z...@g...bezspamu.pl> napisał(a):

> Użytkownik Hubert <h...@W...gazeta.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:cru6cm$f2o$...@i...gazeta.pl...
>
> doradztwo personalne, działy personalne

O. To mnie bardzo ciekawi. Co trzeba wiedziec i jakie posiadac umiejetnosci,
by dostac sie do dzialu personalnego? Ostatnio duzo czytam na ten temat w
necie i temat mnie bardzo ciekawi.

Pozdrawiam Hubert

1. Data: 2005-01-11 09:56:25

Od: "tren R" <p...@b...plasio> szukaj wiadomości tego autora

"Hubert " <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> O. To mnie bardzo ciekawi. Co trzeba wiedziec i jakie posiadac
> umiejetnosci,
> by dostac sie do dzialu personalnego? Ostatnio duzo czytam na ten temat w

> necie i temat mnie bardzo ciekawi.

trzeba chcieć
a reszta się jakoś ułoży
:)

najlepiej zahaczyć sie na staż do jakiejś firmy

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

Zadanie Gimnazjalisty :-)
noworoczne prezenty
Terror bojówek WOŚP
mam iq94_jestem_spasiony_zad na_mnie_nie_chce_i_jeste m_happy
Zalozyc rodzine