Praca w ogrodzie po zmierzchu

1. Data: 2007-10-02 12:50:45

Temat: Praca w ogrodzie po zmierzchu
Od: <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy teraz, kiedy wcześnie robi się ciemno, pracujecie po zmierzchu w
waszych ogródkach, np, jesli świecą latarnie uliczne?

2. Data: 2007-10-02 13:47:04

Temat: Re: Praca w ogrodzie po zmierzchu
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, czy teraz, kiedy wcześnie robi się ciemno, pracujecie po zmierzchu w
> waszych ogródkach, np, jesli świecą latarnie uliczne?

Z powodu zmniejszonej ilości ozonu w powietrzu, promienie słoneczne niosą
wiecej ultrafiletu.Bardzo łatwo może dojść do poparzeń, zwłaszcza jak ktoś
pije herbatkę z dziurawca.Z tego powodu wszyscy pracujemy w ogrodzie od
zmierzchu do rana, na ogół korzystając z reflektorów samochodowych, bo przecież
nie każdy ma latarnię w ogrodzie.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2007-10-02 14:05:55

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sądzę, że nie wszystko można robić w takich warunkach w ogrodzie...

4. Data: 2007-10-02 15:39:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądzę, że nie wszystko można robić w takich warunkach w ogrodzie...

Trzeba uważać, aby przy lądowaniu, nie nadziać się na drewniany kołek,
lądowanie i startowanie wyłącznie z trawnika.
Pozdrawiam.Batman

5. Data: 2007-10-03 08:06:15

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
> zmierzchu do rana, na ogół korzystając z reflektorów samochodowych, bo przecież

Za to niewątpliwie każdy ma w ogrodzie samochód. Samochód taki obsadzmy
roślinami pnącymi pilnując, żeby nie zasłaniały reflektorów.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2007-10-06 08:41:45

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w
wiadomości news:47034df3$1@news.home.net.pl...
mirzan wrote:

> [...]
obsadzmy
roślinami pnącymi pilnując, żeby nie zasłaniały reflektorów.

Samochód koniecznie ma wygladać tak:
http://www.krzewy.pl/zywoplotyrodzaje.htm

Pozdrawiam pogodnie
skryba

7. Data: 2007-10-06 10:19:46

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@N...gazeta.pl pisze:
> Witam, czy teraz, kiedy wcześnie robi się ciemno, pracujecie po zmierzchu w
> waszych ogródkach, np, jesli świecą latarnie uliczne?

Ja pracuję w ogrodzie po zmierzchu tylko latem - teraz za zimno ;-P

--
XL wiosenna

8. Data: 2007-10-06 16:26:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pracuję w ogrodzie po zmierzchu tylko latem - teraz za zimno ;-P

Całe zycie zawodowe pracowałem po ciemku,bardzo prosty sposób,aby widzieć.
Na pasku od portek akumulator,na plecach kabel,na głowie kask
z lampą.Lampa świeci tam gdzie patrzysz.
Pozdrawiam.mirzan

9. Data: 2007-10-06 20:43:20

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Całe zycie zawodowe pracowałem po ciemku,bardzo prosty sposób,aby widzieć.
> Na pasku od portek akumulator,na plecach kabel,na głowie kask
> z lampą.Lampa świeci tam gdzie patrzysz.
> Pozdrawiam.mirzan

E tam, różne są prace ogrodnicze ;-P

--
XL wiosenna

10. Data: 2007-10-07 14:28:53

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
widzieć.
> Na pasku od portek akumulator,na plecach kabel,na głowie kask
> z lampą.Lampa świeci tam gdzie patrzysz.

Dlatego nas "kretów" krety lubią.
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

Co to za drzewo ?
Jak pięlęgnować roślinę zamioculcas zamifolia
Tuja brabant...
jaka to roślina ?
Kiedy przesadzać powojniki?