Re: Prace napisze

1. Data: 2000-05-16 09:40:33

Temat: Re: Prace napisze
Od: R...@e...co.za (Roman Koryl) szukaj wiadomości tego autora

>>> d...@p...fm 05/15/00 08:47PM >>>

>Co sie tak wszyscy dziwicie? Czyzbyscie naprawde nie slyszeli o >tym procederze? Od
dobrych kilku miesiecy jest w tv i w r=znych >gazetach glosno o pisaniu prac
magisterskich, tudziez innych >kompilacji na zlecenie.

Witam,

Nie, nie slyszalem,, a moze mnie usprawiedliwiac ograniczony dostep do polskich
mediow. Natomiast moje oczywiste zdziwienie moze byc podyktowane roznymi
ksztaltowaniami modeli zachowania sie w roznych krajach. To co w Polsce stalo sie
juz zwyklym " procederem ", nie jest mozliwe w innym, nawet do pomyslenia w
najmniejszej namiastce. Przyklad kupno gotowej pracy magisterskiej versus
korzystanie ze sciagi na tescie czy egzaminie.

Jezeli skladajacy oferte nie ma wstydu zwracac sie na grupe z taka propozycja, to
niech tylko zastanowi sie nad swoja i przyszlego nabywcy pracy, watpliwa kariera.

Poza tym , nazwiska i tematy prac sa pulikowane przez kazdy szanujacy sie Varsity.
Stad tylko jeden krok, i nawet slaby prokurator wylapie to z latwoscia.

A moze tutaj mamy odpowiedz na pytanie, dlaczego w jednym panstwie mamy lepszych, czy
tez gorszych magistrow, a pozniej z nich jeszcze lepszych politykow, ekonomistow a
przez nich cale zycie tez:-)))

>natomiast kwestia etyki to juz inna sprawa.

Moze sobie ktos nie zdawac sprawy z tego, ze na swiecie istnieja jeszcze " takie
rzeczy " :-)))

Pozdrawiam,
Roman

http://users.iafrica.com/m/mu/mudthang/

www.PolSAKor.Bizland.com

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/