Pracodawca a ON

11. Data: 2006-08-27 17:47:01

Temat: Re: Pracodawca a ON
Od: BogusławaP <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RS/S" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ecskn4$hpm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> chce

> tak
> ;-)
> zainstalowac
> http://www.ips-infor.com.pl/pliki/formul/formips_set
up.exe

> i pobrany plik(i) musisz wgrac do katalogu ''formul.ips''
>
> Pozdr.
> RS/Szymon
---------------

WIELKIE DZIEKI ! :)

Pozdrawiam
Bogusława

12. Data: 2006-08-28 08:18:36

Od: Sławomir <s...@p...onet..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BogusławaP" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> To jest dofinansowanie do wynagrodzen, ale dla ZPCHR...
> 130 proc. najniższego wynagrodzenia - dla osób niepełnosprawnych
zaliczonych
> do znacznego stopnia niepełnosprawności, (...)
---
Oooojeeeej , tos Ty mnie dziewczyno zaskoczyla ;-(
a ja myslalem ze kazdy zaklad moze starac sie o zwrot kosztow
a nie tylko ZPCHR
(nasowa sie pytanie co to za roznica jak sie zwie zaklad pracy)
pieniadze powinne isc za ON a nie za nazwa zakladu

> A ja sadze, moze tak mi sie wydaje, ze wiele osob na grupie wie...tylko
nie
> ma checi odpowiedziec... :)
---
przegladajac posty grupy to widac ze chetni sa, ale do .....

Dzieki o Pani
,-)
Sławomir

13. Data: 2006-08-28 15:09:28

Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie
> ---
> przegladajac posty grupy to widac ze chetni sa, ale do .....

a ja myślę, że wiele osób trochę wie albo nie do końca i dlatego się nie
wypowiadają, często czytam zapytania, na które nie mogę ze 100-u %
pewnościąo odpowiedzieć to nie odpowiadam wcale, ale są osoby co wiedzą
wtedy nawet cytują podstawę prawną takie odpowiedzi ofszem. Dezinforamcja
jest bardzo niedobra bo może doprowadzić do zaniechań...
pozdrawiam Wiesław

zasiłek pielęgnacyjny
Renta 'Zusowska' - prosze o pomoc
praca dla ON w Krakowie
pytanie z sprawie lekkiego stopnia niepelnosprawnosci
Renta II grupy z inwalidztwa powstalego w dzicinstwie