Prąd do 40% w górę.

1. Data: 2018-10-03 20:19:44

Temat: Prąd do 40% w górę.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..i Unia obkłada podatkami elektrownie węglowe.
To już wiecie, po co Niemcom ten ruski gaz - żebyście ten drogi prąd od
nich musieli kupować i płacili ile tylko Niemiec sobie zażyczy.
Żadne tam eko ani inne piękne słówka.

--
XL

2. Data: 2018-10-03 21:16:16

Temat: Re: Prąd do 40% w górę.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-03 o 20:19, XL pisze:
> ..i Unia obkłada podatkami elektrownie węglowe.

I bardzo dobrze. Jesteśmy bogatym państwem, stać nas na haracz dla
funkcjonariuszy watykańskich, to możemy płacić podatek za trucie
środowiska do Unii.
Tym bardziej, że jesteśmy częścią Unii, więc część pieniędzy do nas
wróci, a watykański podatek przepada bez echa.
To ile ten podatek wyniesie? Więcej niż haracz dla państwa watykańskiego?

> To już wiecie, po co Niemcom ten ruski gaz

Oczywiście, że wiemy. Żeby nie palić węgla w piecach.

> - żebyście ten drogi prąd od
> nich musieli kupować i płacili ile tylko Niemiec sobie zażyczy.

Nie.
Żebyśmy przestali palić węglem w piecach i zatruwać środowisko.
Może dzięki podatkom za zatruwanie środowiska ktoś w końcu zrozumie, że
zamiast np. sponsorować mafię w czarnych sukienkach, warto by było te
pieniądze zainwestować we własnym kraju.

> Żadne tam eko ani inne piękne słówka.

No oczywiście, ale nie każdy tak jak ty lubi oddychać syfem i mieszkać
na wysypisku popiołu. Niektórzy też myślą o przyszłych pokoleniach, mają
dzieci i chcą żeby były zdrowe. Oni wiedzą, że ty to masz w dupie,
dlatego takie zacofane oszołomstwo trzeba do dobrych zmian przymuszać
podatkiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-10-04 01:31:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-03 21:16, Kviat wrote:

> [...]
> dzieci i chcą żeby były zdrowe. Oni wiedzą, że ty to masz w dupie,
> dlatego takie zacofane oszołomstwo trzeba do dobrych zmian przymuszać

To takie symboliczne!
http://www.smartage.pl/zapomniana-koparka-wielonaczy
niowa-w-niemczech/

A 10 km na wschód, pełne wydobycie, w drugiej, co do wielkości, kopalni
węgla w Bundesrepublik,

https://www.google.com/maps/place/Seftenberg,+Niemcy
/@51.5786936,14.1790336,14756m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4
!1s0x470816022167c353:0x9f0081da64be100e!8m2!3d51.51
89796!4d13.996908

Ale, największe pokłady węgla to jeszcze w lesie.
https://de.wikipedia.org/wiki/Hambacher_Forst

jednak, już niedługo.
https://www.google.com/search?&biw=1343&bih=622&tbm=
vid&ei=TVC1W56RFYn4wAL3yq2ABA&q=Hambacher+Forst%3A+P
olizei+Aktivisten&oq=Hambacher+Forst%3A+Polizei+Akti
visten

Tam się nie pierdolą z zielonymi oszołomami, jak w Białowierzy, krótka
rozmowa, potem w ryj i do budy.
To się nazywa hipokryzja!

4. Data: 2018-10-04 09:30:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-04 o 01:31, Ilona pisze:

> [...]
>
> węgla w Bundesrepublik,
>
> Seftenberg,+Niemcy
>

> Ale, największe pokłady węgla to jeszcze w lesie.

To takie symboliczne!
Pada słowo "Unia", a w waszych pustych dyńkach wyświetla się na czerwono
napis "Niemcy".
Jak u psa Pawłowa :)
To nawet jest zabawne:
Unia
Unia
Unia

:):)

> Tam się nie pierdolą z zielonymi oszołomami, jak w Białowierzy,

To bardzo ciekawa zależność. Im "większa" patriotka, tym gorsza
znajomość języka polskiego. Albo brak zrozumienia słów, które używają,
albo błędy jak w przedszkolu. Albo i jedno i drugie.
Do tej pory myślałem, że te twoje błędy, to zwykłe niechlujstwo i wina
wiary w pola morficzne...

> krótka
> rozmowa, potem w ryj i do budy.
> To się nazywa hipokryzja!

Unia
Unia
Unia

:):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-10-04 14:48:01

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> To takie symboliczne!
> Pada słowo "Unia", a w waszych pustych dyńkach wyświetla się na czerwono
> napis "Niemcy".
> Jak u psa Pawłowa :)
> To nawet jest zabawne:
> Unia
> Unia
> Unia
>
> :):)

Prad bedzie drozszy przez Niemcow i Unie, benzyna drozeje tez z tego
powodu, maslo podrozeje, cukier itd. A jak jeszcze kurki z pieniedzmi z
Brukseli zostana zamkniete, to juz bedzie jasne. Trzeba wychodzic z
Unii, wypowiedziec uklad z Schengen (granice)... Ludzie wreszcie
odetchna z ulga.

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2018-10-04 16:34:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-04 09:30, Kviat wrote:

> [...]
> albo błędy jak w przedszkolu. Albo i jedno i drugie.
> Do tej pory myślałem, że te twoje błędy, to zwykłe niechlujstwo i wina

To masz te brakujące linki, hurtem!
Jet promocja :)

[...]

Zamiast Unia, można powiedzieć Mitteleurope.

tu uzasadnienie, dlaczego:
https://youtu.be/GVeLTD4tgnI?t=244

7. Data: 2018-10-04 17:18:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-04 o 16:34, Ilona pisze:

> To masz te brakujące linki, hurtem!
> Jet promocja :)

Unia
Unia
Unia

:):)

I skoro jest promocja:
Unia

A potem w ryj i do budy.
Pawłow na pewno się cieszy z takich wychowanków :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-10-04 17:44:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-04 17:18, Kviat wrote:
> [...]
>>> Unia

>>> Unia

> [...]

> Unia
>
> A potem w ryj i do budy.
> Pawłow na pewno się cieszy z takich wychowanków :)

Tu wersja dla bardziej gramotnych:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mitteleuropa

9. Data: 2018-10-04 21:11:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/10/2018 o 19:19, XL pisze:
> [...]
> To już wiecie, po co Niemcom ten ruski gaz - żebyście ten drogi prąd od
> nich musieli kupować i płacili ile tylko Niemiec sobie zażyczy.

po co bylo ruskim bronic budowac u nas?

--
gazebo

10. Data: 2018-10-05 01:25:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 4 października 2018 01:32:16 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> To takie symboliczne!
> http://www.smartage.pl/zapomniana-koparka-wielonaczy
niowa-w-niemczech/

Przetopić ten złom w dymarkach i przekuć na miecze samurajskie, żeby obywatelki
Deutschlandu miały się czym bronić przed ciapatymi.

Gang
Wasz premier
Po balu
Choroby psychiczne i objawienia
,,Partia wewnętrzna" w Kościele" czyli "potrzebny mi ksiądz..." ;)