Wasz premier

1. Data: 2018-10-02 21:11:12

Temat: Wasz premier
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-tasmowa-to-mow
il-mateusz-morawiecki-na-tasmie-od-sowy-i-przyjaciol
/247cq75.amp?__twitter_impression=true

"Morawiecki z Jagiełłą długo rozmawiają o kryzysie finansowym SKOK-ów. Z
nagrania wynika, że ludzie PO naciskali, by PKO BP zaangażowało się w
ratowanie bankrutujących kas. Według Jagiełły ratowanie SKOK-ów byłoby
jednak wielce dyskusyjne. Jak mówi, wówczas w kasach SKOK brakowało
,,plus minus 2-3 mld zł". Jagiełło zwraca też m.in. uwagę na to, że
system SKOK-ów powiązany jest z portalem wPolityce.pl oraz Telewizją
Republika.

Jagiełło: To nie jest kwestia pieniędzy... to jest kwestia raczej... nastąpi
zwarcie rozumiesz, bo będziesz miał na przykład jakieś pożyczki do
wpolityce...

Morawiecki: Tak, tak - potwierdza Morawiecki.

Jagiełło: Do jakichś tam, wiesz... Pieniądze do różnych instytucji, takich
właśnie, wiesz, które są używane w (...) taka Telewizja Republika rozumiesz.

Morawiecki: Tak, tak. Oczywiście. Tam, jak to się mówi, finansowanie."

"Morawiecki: Mam absolutnie pozytywne zdanie o Merkelowej, Sarkozym czy
jak się ten nowy nazywa... Hollande i tak dalej."

"Morawiecki: Nie chcemy tej wojny, więc to, co robi Merkel, jak się
nazywa... Obama, prawda i tak dalej, fantastyczna robota."

"Chwilę później Matuszewska dodaje, że ,,przyzwyczaić się do lepszej
sytuacji jest daleko łatwiej niż do gorszej", na co Morawiecki
odpowiada: ,,Najlepszym sposobem zawsze była wojna. Wojna zmienia
perspektywę w pięć minut"."

"Morawiecki: [...] W Nigerii jest więcej osób poniżej siedemnastego roku
życia niż w całej Europie. Całej łącznie z Rosją.

Matuszewska: Kiedyś przypłyną.

Morawiecki: No ku***. Wiesz, kiedyś przypłyną, kiedyś coś zrobią. [...] Te
iphony pokażą im: tu żyje się tak a tu tak. I co my zrobimy jak flotylla
tratw ku***, nawet tam z północy Afryki będzie na południe? [...] Będziemy
strzelać, będziemy odpychać ich, wiesz."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-10-02 21:28:58

Temat: Re: Wasz premier A mogl byc Wasz!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-02 21:11, Kviat wrote:

Widzisz jak łatwo można sterowac społeczenstwem?
Wystarczy prosty podział na dwa ugrupowania i na początek, niewielkie
naszczuwanie jednych na drugich a potem to już z górki.

3. Data: 2018-10-02 22:20:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-02 o 21:28, Ilona pisze:
> On 2018-10-02 21:11, Kviat wrote:
>
> Widzisz jak łatwo można sterowac społeczenstwem?
> Wystarczy prosty podział na dwa ugrupowania i na początek, niewielkie
> naszczuwanie jednych na drugich a potem to już z górki.

A miało być lepiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-10-03 18:44:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> On 2018-10-02 21:11, Kviat wrote:
>
> Widzisz jak łatwo można sterowac społeczenstwem?
> Wystarczy prosty podział na dwa ugrupowania i na początek, niewielkie
> naszczuwanie jednych na drugich a potem to już z górki.

No ale co? Nie miał racji Morawiecki czy co? Przecież to, co mówił o wojnie
to sama prawda! Tylko wojna przywraca ludziom prawidłowe poczucie
priorytetów.
A to, co powiedział o młodych Nigeryjczykach - czy ktokolwiek z MYŚLĄCYCH
ludzi tego nie wiedział, nie przewidywał?
I teraz połączmy: Morawiecki w tej wypowiedzi przewidział rzecz oczywistą
dla każdego myślącego człowieka - mianowicie to, PO CO Merkel zaprosiła
czarnych/muzułmanów: by WYWOŁAĆ WOJNĘ W EUROPIE, bo Niemcy na niej się
wzbogacą i ODRODZĄ.
A także piwiedział ważną rzecz O NAS - że się będziemy BRONIĆ.

Dziekuję kvietii za te cytaty! Dobra robota, kolego!

--
XL

5. Data: 2018-10-03 19:48:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-03 o 18:44, XL pisze:
> [...]

Po pierwsze, dla wyjaśnienia, to poniższe to nie ja napisałem.
Ilona jest tak nieogarnięta, że nie tylko ma problem z własną płcią, ale
też nie potrafi opanować cytowania. O polach morficznych z litości nie
wspomnę...

> No ale co? Nie miał racji Morawiecki czy co? Przecież to, co mówił o wojnie
> to sama prawda!

Bredzisz.
Poczytaj jakiś podręcznik do historii, relacje ludzi, którzy brali
udział w wojnie i jakiś film dokumentalny (tak, już w czasie wojny
ludzie znali taką technikę).
Dowiesz się, że wojna to wóda w mokrych okopach, oderwane kończyny,
pieczone szczury albo zelówki, gwałty i obozy koncentracyjne.

> Tylko wojna przywraca ludziom prawidłowe poczucie
> priorytetów.

Tylko w głowach faszystów i członków ONR oraz ich klonów.
Trzeba mieć kisiel w głowie, żeby mieć takie priorytety.

> [...]
> dla każdego myślącego człowieka - mianowicie to, PO CO Merkel zaprosiła
> czarnych/muzułmanów: by WYWOŁAĆ WOJNĘ W EUROPIE, bo Niemcy na niej się

Bredzisz. I masz paranoję. Jeden pierdzący Niemiec, którego spotkałaś w
swoim Pierdziszewie Wielkim, to nie są wszyscy Niemcy.
Tak samo jak jeden faszysta Polak opluwający ludzi w tramwaju, to nie
wszyscy Polacy. A jedna chora z nienawiści ikselka, to też nie wszyscy
Polacy.

Rzecz oczywista dla myślącego człowieka jest taka, że dopóki bogaci
wyzyskują biednych i dopóki siłowo nie pozwalają im się rozwijać, to
będą konflikty. Bynajmniej nie z winy biednych. A do tego jeszcze
wciskają biedakom bajki o bogach zamiast edukacji, bo durnymi ludźmi
łatwiej kierować i wyciągać od nich kasę.
I nie jest to kwestia koloru skóry, czy rejonu świata.
Merkel po prostu wcześniej zrozumiała, że bogactwem trzeba się
podzielić, a nie ciągle biednych wyzyskiwać, bo biedni i tak przyjdą i
bogatym wbiją widły w dupę, jak to już nie raz w historii bywało.
Ale skąd ty to możesz wiedzieć, skoro masz braki w wykształceniu?

> A także piwiedział ważną rzecz O NAS - że się będziemy BRONIĆ.

Przed wami faszystami to na pewno. Polacy nie z takim oszołomstwem jak
wy dawali sobie radę.

> Dziekuję kvietii za te cytaty! Dobra robota, kolego!

Gratuluję premiera. Piotrowicza jakoś sobie wytłumaczyłaś, to i
Morawieckiego dasz radę.

I nie jestem twoim kolegą. Z faszystami się nie koleguję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-10-03 20:12:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]

> Dowiesz się, że wojna to wóda w mokrych okopach, oderwane kończyny,
> pieczone szczury albo zelówki, gwałty i obozy koncentracyjne.

Rozejrzyj się, tępaku - WOJNA to nie żadna ,,historia", tylko
TERAŹNIEJSZOŚĆ: to dzisiejsza bogata Francja, Niemcy i ,,NEUTRALNA" Szwecja,
WOJNA to dzisiejsi ich bogaci, opływający we wszystko, obywatele (w tym
emeryci - WOJNY tej autorzy), dziś zatrudniający do sprzątania swoich
śmieci właśnie dzieci i wnuki tych, których najbardziej dotyczyły te
,,oderwane kończyny, pieczone szczury albo zelówki, gwałty i obozy
koncentracyjne", a jeszcze im się autorstwo tych obozów i tej wojny w żywe
oczy wpiera, aby z nową energią wywoływać następne wojny i bogacić się ,,w
imię pokoju i globalnego raju".

Więc już milcz, tępaku - i doceń tę chwilę oświecenia ci tu udzieloną.
--
XL

7. Data: 2018-10-03 20:14:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> śmieci właśnie dzieci i wnuki tych, których najbardziej dotyczyły te
> ,,oderwane kończyny, pieczone szczury albo zelówki, gwałty i obozy

tym dzieciom i wnukom

> [...]
> imię pokoju i globalnego raju".
>

> Więc już milcz, tępaku - i doceń tę chwilę oświecenia ci tu udzieloną.

J.w.
--
XL

8. Data: 2018-10-03 21:01:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-03 o 20:12, XL pisze:

> [...]
> WOJNA to dzisiejsi ich bogaci, opływający we wszystko, obywatele (w tym

Tylko w twojej pustej dyńce. Mogłaś się uczyć historii, to wiedziałabyś,
co to jest wojna.
Dzisiejsza "wojna" to rasiści tacy jak ty i współczesne popłuczyny po
faszystach. To debile plujący w autobusach na studentów o ciemniejszej
karnacji. To są wasze urojenia o białej rasie panów (w twoim przypadku
rasie białych, polskich, panów), a nie wojna. Jeszcze nie. Wojny
wybuchają przez takich jak ty, nienawidzących innych ludzi.
Nienawidzących tego, że ktoś inaczej myśli, inaczej się ubiera, inaczej
się czesze, albo ma inny kolor skóry niż wy, a szczególnie gdy nie
wierzy w waszego boga. Ty i twoje zdegenerowane umysłowo klony nie
jesteście w stanie żyć bez wrogów. Projektujecie je sobie w pustych
kopułach i nazywacie to wojną.

> dziś zatrudniający do sprzątania swoich
> śmieci właśnie dzieci i wnuki tych, których najbardziej dotyczyły te
> ,,oderwane kończyny, pieczone szczury albo zelówki, gwałty i obozy
> koncentracyjne",

Znowu bredzisz. Po pierwsze, mogłaś się uczyć i nie musiałabyś sprzątać
cudzych śmieci, więc teraz nie płacz.
Po drugie, nie ci co wywołali wojnę i tworzyli obozy dzisiaj
zatrudniają. Już ci to tyle razy tłumaczyłem, że dzieci nie odpowiadają
za czyny swoich przodków, ale oczywiście to wyparłaś, bo to dla ciebie
niewygodne. Gdyby tak było, że odpowiadają, to byś zgniła w pierdlu za
swoich przodków. Wiem, zrozumienie tego przerasta twoje możliwości
intelektualne, jednak powtórzyłem, bo ktoś inny może przeczytać twoje
urojenia i wziąć* je na poważnie.

> a jeszcze im się autorstwo tych obozów i tej wojny w żywe
> oczy wpiera,

Znowu bredzisz.
Po pierwsze, nie oni są autorami, bo autorzy już nie żyją, albo są
warzywami przykutymi do wózka inwalidzkiego.
Po drugie, nikt z nich się nie wypiera, że mieli chujowych przodków
(Polacy też mieli chujowych i co z tego?). To tylko twoje urojenia.
Możesz to sprawdzić samodzielnie, ale tego nie robisz, bo by ci się
zawalił cały twój faszystowski świat. Dobrze to wiesz i tego boisz się
najbardziej, że prawda cię zaboli.

> aby z nową energią wywoływać następne wojny i bogacić się ,,w
> imię pokoju i globalnego raju".

Nową energię do kolejnej wojny dają _współcześni_ faszyści, rasiści i
fanatycy religijni. Czyli w skrócie: tacy jak ty.
Tamci z poprzedniej wojny już nie żyją, albo są warzywami przykutymi do
wózka inwalidzkiego.
To nie jacyś tam "oni". To ty.

> Więc już milcz, tępaku - i doceń tę chwilę oświecenia ci tu udzieloną.

Oświecenia... Znowu użyłaś słowa, którego nie rozumiesz :)

Wyjaśnię ci, że oświecenie, to nie to samo co zobaczenie ducha albo
prawienie wyssanych z brudnego palucha farmazonów przez jakiegoś
rasistowskiego fanatyka religijnego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-10-03 21:04:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Wyjaśnię ci, że oświecenie, to nie to samo co zobaczenie ducha albo
> prawienie wyssanych z brudnego palucha farmazonów przez jakiegoś

Pisz, pisz.

--
XL

10. Data: 2018-10-03 21:20:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-03 o 21:01, Kviat pisze:

> urojenia i wziąć* je na poważnie.

Wziąć.
Ja wiem, że twoja idolka twierdzi, że to błąd, ale to nie jest błąd.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Po balu
Choroby psychiczne i objawienia
,,Partia wewnętrzna" w Kościele" czyli "potrzebny mi ksiądz..." ;)
dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"
Ciekawy gostek. Szczepionki, polityka, służba zdrowia, procedury leczenia w PL.