Prąd do 40% w górę.

41. Data: 2018-10-07 22:38:16

Temat: Re: Prąd do 40% w górę.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-07 22:21, Kviat wrote:

> Oczywiście, może też być z plasteliny i tylko udawać panel...
> Masz mocno przegrzany dekiel od tego słońca.

> Co za brednie.
> Już ci pisałem, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

> Stąd, że nie czerpię wiedzy z pól morficznych :):)

Widać, że w ogóle, znikąd.

42. Data: 2018-10-07 22:42:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-07 22:31, Kviat wrote:
> [...]
t-analfabetyzm-funkcjonalny-szkola-nie-uczy-jak-odro
znic.html

> I nic cię nie przekona, że białe jest białe :)

> Nie da się być bardziej głupi od wyznawcy pola morficznego.
> No po prostu się nie da :)

> Na szczęście nie tylko ja nie rozumiem wiary w pola morficzne,
> ektoplazmę i egzorcyzmy.
> Nie rozumiem też wiary w płaską Ziemię i w chemtrailse :)

> To super.
> Tylko nie oszukuj jak ikselka, że niby nie czyta, a jednak czyta :)
>
> I myślisz, że jak nie przeczytasz sprostowań do swoich bredni, to
> przestaną być bredniami? To tak nie działa :)

Czy to może objaw PMS?

43. Data: 2018-10-07 23:05:13

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo, dlaczego tak skromniutko?
> Dlaczego tylko miedzy Odra/Nysa a Bugiem?
> Czy to nie jest celowe, żeby nie powiedzieć, defetystyczne umniejszanie
> rzeczywistej roli Niemiec?
> Niemcy to przecież, światowa potęga.

Oczywiscie wiadome sily mnie inspiruja, wiec pisze, co musze czyli
umniejszam. Nie mam jednak zapedow uniwersalistycznych, bo wiem, ze to
polska grupa, ktora czyta gora moze 20 osob, stad wiec skromniutkie
zawezenie.

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Gang
Wasz premier
Po balu
Choroby psychiczne i objawienia
,,Partia wewnętrzna" w Kościele" czyli "potrzebny mi ksiądz..." ;)