Pralka Bosch WFO 2062- czy tak ma działać?

11. Data: 2005-03-07 12:26:14

Temat: Re: Pralka Bosch WFO 2062- czy tak ma działać?
Od: Konrad Urbański <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> To dlaczego u mnie zaczyna d nowego. Czy te model w oóle nie ma
> możliwości np. dorzucenia czegoś w trakcie prania bez przerwania
> programu??

Mój WFX 2040 działa właśnie tak jak piszesz, że powinien działać. Na
pewno masz instrukcję od właściwego modelu?

Ja robię to tak: przerywam pracę pralki kręcąc programatorem, robię co
trzeba :-) , ustawiam właściwy program (np. ten co był poprzednio) i
naciskam "start". I jedzie od tego momentu, w którym przerwał...

--
Konrad
Moja stroniczka:

12. Data: 2005-03-07 13:21:35

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojtusj <w...@p...fm> napisał(a):

> Heh a ponoc Bosch/Siemens to TAKIE cudo. A w moim "badziewnym" wg Ciebie
> Aristonie jakos sie da dolozyc pranie bez resteu procesora, i nie musze
> kombinowac z wyciaganiem wtyczki.

Po pierwsze: nigdy nie pisałem, że pralki Aristona są badziewne. Pisałem, że
są przeciętne, a sprzęt grzewczy nawet całkiem ,całkiem. Badziewne Ariston
ma zmywarki i lodówki.

Po drugie: to, że w pralkach BSH każde pokręcenie pokrętłem, czy wyłączenie,
resetuje ją, jest zrobione celowo. Amica np, do swoich pralek daje
programatory wzorowane na programatorach BSH, ale reset wymyślili sobie
inaczej i to jest ich wielka wada. Skraca sobie np. klientka wirowanie, bo
nie chce żeby się pogniotło, po czym za kilka dni włącza pralke ponownie, a
ona zamiast realizować wybrany program, kończy wirowanie. Albo uruchamia
pralkę przez pomyłkę na progr. 90oC, ale widząc swój błąd, szybko przestawia
pokrętło na 40, a pralka i tak gotuje, a pranie idzie na śmietnik.
I WYTŁUMACZ STARSZEJ KOBIECIE, ŻE MIAŁA NAJPIERW ZRESETOWAĆ!! Prawie
niemożliwe. Dlatego Bosch z dwojda złego wybrał mimo wszystko lepsze
rozwiązanie.

13. Data: 2005-03-10 08:40:01

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A ile juz uzywasz tego aristona???
> Bo dla mnie troche ten siemens jest za drogi i tez hcyba bede musial
> zadowolic sie aristonem :(
Chodzi 1,5 roku - pranie co 2 dni, czasem 2x w jednym dniu.

Wojtek

14. Data: 2005-03-10 08:43:40

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> wojtusj <w...@p...fm> napisał(a):
>

> I WYTŁUMACZ STARSZEJ KOBIECIE, ŻE MIAŁA NAJPIERW ZRESETOWAĆ!! Prawie
> niemożliwe. Dlatego Bosch z dwojda złego wybrał mimo wszystko lepsze
> rozwiązanie.

Bo starszej kobiecie nie mow nigdy o resetowaniu - raczej powiedz "Przekreci
Pani na ta kropeczke (Ariston) poczeka az pralka zamruga do pani tym
czerwonym swiatelkiem i ustawia Pani jeszcze raz" ;-)

Wojtek

piekarnik gorenje podłączenie
projektant
Mozaiki, rozety z płytek