Pralka - dylamet zakupowy

21. Data: 2005-03-21 09:10:09

Temat: Re: Pralka - dylamet zakupowy
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Boombastic - ja bym chetnie zakupil jakas pralke niezawodna jak H
;-)
> I zeby sie ja dalo krecic jak H do 6-7k :)

A przy 5,5 tys. rpm załączała sie fałda, nie? :-)

22. Data: 2005-03-21 09:11:55

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 21-03-2005 10:01:52 niejaki jeanne76 napisał:

> a kto w dzisiejszych czasach chowa dzieci na pieluchach tetrowych????

pewnie ci których nie stać na pampersy albo ci którym to lekarz zalecił
żeby potem dziecko z dysplazją i nogami w gipsie nie rozpoczynało
raczkowania

--
P0zdrawiam
p0li

23. Data: 2005-03-21 09:31:38

Od: Konrad Urbański <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

p0li wrote:

> pewnie ci których nie stać na pampersy
...i właśnie dlatego kupują pralkę miele za 3000+ zł. :-)

--
Konrad
Moja stroniczka:

24. Data: 2005-03-21 09:57:56

Od: "jeanne76" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> pewnie ci których nie stać na pampersy albo ci którym to lekarz zalecił
> żeby potem dziecko z dysplazją i nogami w gipsie nie rozpoczynało
> raczkowania

tylko wtedy nie sądzę by było ich stać na pralkę MIELE

--
Jeanne76

"Absolutnie każdy człowiek jest zdolny do czynu, którego musiałby
się wstydzić. Dobrze jest mieć tę świadomość. Sztuka polega na tym, żeby
tego czynu nie popełnić" - Ignacy Borejko ;)

25. Data: 2005-03-21 10:05:52

Od: "Cobrix" <C...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Auc ja tylko chce pralke kupic :-)

O dzieciach zonie itp na razie nie ma mowy.

26. Data: 2005-03-21 10:06:57

Od: "Cobrix" <C...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> A przy 5,5 tys. rpm załączała sie fałda, nie? :-)

Swiete slowa :-) Z wyborem samochodu nie mialem tyle problemu co z tym
ustrojstwem :(

27. Data: 2005-03-21 10:22:05

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swiete slowa :-) Z wyborem samochodu nie mialem tyle problemu co z tym
> ustrojstwem :(

Kurcze tak sobie czytam i stwierdzam że sami sobie robicie dziwne kłopoty :)

Ja jakoś nie miałem problemu z zakupem pralki. Około 5-6 lat temu moja mama
a potem siostra kupiły pralki marki Candy. Do dnia dzisiejszego są bardzo z
nich zadowolone ...
Ja około pół roku temu także kupiłem pralkę ... i mój wybór też padł na
Candy ...
Mojej przyszłej żony mama szukała pralki i ... miesiac temu też kupiła
pralkę .... Candy ...

W życiu bym nie dał za pralkę 3000zł ....

/// Kaszpir ///

28. Data: 2005-03-21 11:13:09

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jakoś nie miałem problemu z zakupem pralki. Około 5-6 lat temu moja
mama
> a potem siostra kupiły pralki marki Candy. Do dnia dzisiejszego są bardzo
> nich zadowolone ...
[cut]

Tak się składa, ze też mam Candy, ładowaną od góry. Mam ją już kilka lat i
na razie nic się nie dzieje. Jedyna wada to zarastający zbiornik na płyn do
zmiękczania. Obroty do 1200, ale i tak tego nie wykorzystuję, a kupiłem
szybszą by podzespoły były lepszej jakości. Normalnie piore do max 900
obrotów.
Moim zdaniem nie ma sensu wywalać kupe kasy by się pochwalić, że ma się
Miele czy innego Liebhera, bo najczęsciej wzrost ceny nie jest podyktowany
takim samym wzrostem jakości, płaci się dużą wartość dodaną ze względu na
prestiż marki.

29. Data: 2005-03-21 11:22:53

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cobrix"

> Auc ja tylko chce pralke kupic :-)
>
> O dzieciach zonie itp na razie nie ma mowy.

tzn ze stac cie na miele:-))))))
a powaznie kup taka co ma te 1200 obrotow, latwa w obsludze i dobry
proszek:-)
mamie kupilam aeg (z wyswietlaczem - bo stwierdzila ze chce:-))))) mchociaz
nie wiem na cojej:-) - i jest zadowolona - pralka kosztowala wtedy cos kolo
2000 zl

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

30. Data: 2005-03-21 12:27:28

Od: "Cobrix" <C...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> tzn ze stac cie na miele:-))))))
:-)))))))))))))) rotfl

A moze mi ktos wytlumaczyc co to opcja:
- opóźnienia startu programu nawet o 19 godzin

Hmm w wielu pralkach pisza o tym jako o dodatkowych wlasciwosciach. Jezeli
chce wyprac to po co mi opoznianie startu programu. Jak chce puscic pranie
za dwie godziny no to przeciez moge ja za te 2h uruchomic?

Pralka Whirlpool 6th sense
Co z tym zrobic - Prosze o pomoc
Okap - o dużej wydajności ?!?!
Przyjme stare dechy podlogowe
fronty szafek - czy można utwardzić lakierem podłogowym?