Pralka wychodzi z lazieki

11. Data: 2009-01-28 14:28:46

Temat: Re: Pralka wychodzi z lazieki
Od: "Dawid" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

---------.
> Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
> Pyt.: Dlaczego?
> Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
> Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?
Odp.:Pisanie bez sensu.

> i wyluzuj ponuraku, troche humoru jeszce nikomu nie zaszkodzilo.
Humor to NTG.
Myślisz, że te odpowiedzi naprawdę są śmieszne?

12. Data: 2009-01-28 14:29:39

Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powieście za to. Na stos. To są mali ludzi duchem, mali czynem, pokazują
że są ignorantami. Nie mają pojęcia, ale chcą zabłysnąć. Żal mi ich. Czarno
ich widzę i nic do nich nie trafi, bo mają zlasowane mózgi .

13. Data: 2009-01-28 16:04:11

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "W." <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Powieście za to. Na stos. To są mali ludzi duchem, mali czynem,
> pokazują że są ignorantami. Nie mają pojęcia, ale chcą zabłysnąć. Żal mi
> ich. Czarno ich widzę i nic do nich nie trafi, bo mają zlasowane mózgi .

Kobieta-polka wytrwale i ofiarnie pierze na rozjuszonej pralce, a takie
podejrzane społecznie indywidua kpią z Jej czynu. A jakby ich matka prała,
to co?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

14. Data: 2009-01-28 16:32:12

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

helena993 pisze:
> Pralka Candy Smart. Jest dobrze wypoziomowana. Podczas wirowania chodzi po
> ca?ej ?azience. Pralka jest nowa, ale nie ma ju? gwarancji. Dosta?am t?

to jest nowa czy nie?
bo ponad 2-letnia pralka nie jest nowa
a nowa ma gwarancje

chodzi bo moze amortyzatory sie zuzyly?

15. Data: 2009-01-28 16:37:34

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pralki pewnych tanich firm zadko sluchaja swoje panie i siedza cicho na
> miejscu, i zadne zaklecia nie pomagaja

A niektóre potrafią rozszczelnić instalację wodociągową wjeżdżając w
zbiornik. Na szczęście są i takie stabilne.

16. Data: 2009-01-28 19:02:22

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jan 2009 17:32:12 +0100, doslaw
<doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

>chodzi bo moze amortyzatory sie zuzyly?

Dawno temu też miałem taką pralkę-turystkę. Ale jak chciałem trochę
pojeździć na niej wierzchem po mieszkaniu, to wtedy jak na złość
nigdzie ruszyć się nie chciała!
Może to jest sposób? ;-)
--
A.

17. Data: 2009-01-28 19:09:56

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dawno temu też miałem taką pralkę-turystkę. Ale jak chciałem trochę
> pojeździć na niej wierzchem po mieszkaniu, to wtedy jak na złość
> nigdzie ruszyć się nie chciała!
> Może to jest sposób? ;-)

Miałeś ostrogi?
No właśnie...

18. Data: 2009-01-28 21:33:20

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

amortyzatory wymienić

19. Data: 2009-01-29 07:34:08

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 20:09, Jan Werbiński <j...@j...com>
wrote:
> [...]
> No właśnie...
>
> --
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

A może założyć na stałe takiego pastucha na 50kV - bez ograniczania
pradu?

20. Data: 2009-01-29 14:04:05

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
wiadomościnews:pla1o4lu3sei05uk1lujdrmclcr04hoc5k@4a
x.com...

> A może założyć na stałe takiego pastucha na 50kV - bez ograniczania
> pradu?

na Jana, agenta czy pralke? ;)

Zamek Gerda
Wypiek chleba - do czego służą poszczególne składniki i jak nimi manipulować?
pralka pod blat
łączenie aluminium z miedzą
Kuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa]