Pralki ładowane od góry (to zło?) (opinia zayzayera)

1. Data: 2005-07-13 20:35:44

Temat: Pralki ładowane od góry (to zło?) (opinia zayzayera)
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nie kupować pralki ładowanej od góry". Taki
się nasuwa wniosek po przejrzeniu archiwum.
Panie zayzayer - czy moge prosić o choćby krótkie
uzasadnienie opinii?
Czy dotyczy ona również Boscha (myślę o WOP 2051),
Electroluksa (EWT 1015) i AEG (Lavamat 47080)?
Czym się różnią pralki Boscha PL i BY? Czy chodzi
o produkcję czy rynek docelowy? Doczytałem tylko
że w PL są napisy pl a w BY obrazki.

Niestety ze względu na gabaryty i układ łazienki
raczej nie wchodzi nic innego w rachubę niż
pralka otwierana do góry :(

Z góry dziękuję za informacje.

Pozdrawiam
Miroo

2. Data: 2005-07-14 00:48:56

Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety ze względu na gabaryty i układ łazienki
> raczej nie wchodzi nic innego w rachubę niż
> pralka otwierana do góry :(

ja tam nic zlego nie widze w ladowanych od gory mam whirpoola
prawie 10lat wymieniane bylo o ile pamietam lozysko i ostatnio 1 szczotka
reszta dziala idealnie

3. Data: 2005-07-14 05:27:46

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl
> napisał(a):

> "Nie kupować pralki ładowanej od góry".
Jak jest miejsce na normalnogabarytową, to nie kupowac bo:
-sa bardziej awaryjne, szczególnie słabe są łożyska główne.
-droższe w naprawie.
-głosniejsze
-w większości tego typu pralkach (tych nowszych) pleśnieją fartuchy
-droższe

> Czy dotyczy ona również Boscha (myślę o WOP 2051),
> Electroluksa (EWT 1015) i AEG (Lavamat 47080)?
Też, coć jak już wybierac, to z tej trójki.

> Czym się różnią pralki Boscha PL i BY? Czy chodzi
> o produkcję czy rynek docelowy? Doczytałem tylko
> że w PL są napisy pl a w BY obrazki.
BY, to sprzęt robiony w Łodzi głównie na rynek wschodni. Sa to wersje
maksymalnie okrojone po to, żeby były jak najtańsze. Ale jakość samych
podzespołów jest popdobna.

> Niestety ze względu na gabaryty i układ łazienki
> raczej nie wchodzi nic innego w rachubę niż
> pralka otwierana do góry :(
No to kupujesz pralkę z góry ładowaną :)
Zwroć uwagę, czy jest miejsce na otwartą pokrywę.
Pamiętaj, że kiedyś (pewne jak w banku) pójdą łożyska i cała sztuka polega
na tym ,żeby wymienić je jak nawcześniej, czyli przed uszkodzeniem
plastikowego zbiornika.

zayzayer

4. Data: 2005-07-14 05:45:17

Od: "Kasia i Tomek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętaj, że kiedyś (pewne jak w banku) pójdą łożyska i cała sztuka polega
> na tym ,żeby wymienić je jak nawcześniej, czyli przed uszkodzeniem
> plastikowego zbiornika.
>
> zayzayer

Jakiego plastikowego zbiornika? gdzie on jest?
Kasia

5. Data: 2005-07-14 06:10:39

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia i Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jakiego plastikowego zbiornika? gdzie on jest?

Zbiornik to jest ten duży pojemnik, w którym obraca się bęben.
Jest z Carboranu - to ich własna nazwa na ten plastik :)
Brzmi dużo profesjonalniej i niezawodnie.

Pozdrawiam
Miroo

6. Data: 2005-07-14 06:18:14

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> BY, to sprzęt robiony w Łodzi głównie na rynek wschodni. Sa to wersje
> maksymalnie okrojone po to, żeby były jak najtańsze. Ale jakość samych
> podzespołów jest popdobna.

W jakim sensie okrojone? Bo za bardzo nie widzę, co mogliby
z pralki wyciągnąć...

> No to kupujesz pralkę z góry ładowaną :)
> Zwroć uwagę, czy jest miejsce na otwartą pokrywę.

Musi się znaleźć.. Wieszak na ręczniki się przewiesi :(

> Pamiętaj, że kiedyś (pewne jak w banku) pójdą łożyska i cała sztuka polega
> na tym ,żeby wymienić je jak nawcześniej, czyli przed uszkodzeniem
> plastikowego zbiornika.

Po jakich objawach można to rozpoznać?

Aha, nasunęło mi się jeszcze pytanie: przy jakiejś pralce widziałem
takie plastikowe pudełko na końcu węża pobierającego wodę. Czy to jest
zabezpieczenie przed zalaniem? Jak działa? Czy warto zwracać na to uwagę?

O.. i jeszcze jedno. Czy pralki ładowane z przodu o głębokości 40-45cm
są równie solidne co 60-ki?

Dzięki wielkie za informacje
Pozdrawiam
Miroo

7. Data: 2005-07-14 06:40:06

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety ze względu na gabaryty i układ łazienki
> raczej nie wchodzi nic innego w rachubę niż
> pralka otwierana do góry :(

Czyli nie ma miejsca na otwierane drzwiczki? Bo jesli chodzi o gabaryty, to
pralki od przodu ladowane niczym nie ustepuja juz tym ladowanym od gory.

--
giga

8. Data: 2005-07-14 06:45:04

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

giga napisał(a):

> Czyli nie ma miejsca na otwierane drzwiczki? Bo jesli chodzi o gabaryty, to
> pralki od przodu ladowane niczym nie ustepuja juz tym ladowanym od gory.

A poza tym nad pralka ladowana od przodu mozna zawiesic cokolwiek
dowolnie nisko i sama moze sluzyc tez jako polka, co przy malych
lazienkach moze miec znaczenie.

th

9. Data: 2005-07-14 07:04:54

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> A poza tym nad pralka ladowana od przodu mozna zawiesic cokolwiek
> dowolnie nisko i sama moze sluzyc tez jako polka, co przy malych
> lazienkach moze miec znaczenie.

mozna zrobic tez tak:
http://www.infinity.net.pl/~giga/1/001.jpg

--
giga

10. Data: 2005-07-14 07:04:54

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> A poza tym nad pralka ladowana od przodu mozna zawiesic cokolwiek
> dowolnie nisko i sama moze sluzyc tez jako polka, co przy malych
> [...]

Fuga - zmywanie
scianka dzialowa G-K
Meble firmy MP Nidzica - jakie opinie? (dlaczego taka roznica cenowa?)
czym usuwac emulsje z rurek miedzianych?
Klimatyzacja w domu