Pralki ładowane od góry (to zło?) (opinia zayzayera)

21. Data: 2005-07-14 12:20:58

Temat: Re: Pralki ładowane od góry (to zło?) (opinia zayzayera)
Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:db5ij7$1m5$1@news.mch.sbs.de...

> A rzeczy ze dna bębna kto poda jeśli się nie schylisz? Osobiście wolę
> kucnąć niż nurkować :-)

Ale przu przodoładowanej trzeba i kucnąć i nurkować :)

> jakim cudem?

Kwestia sporna :) Jak masz miejsce głębokie ale wąskie
to przodoładowanej nie wstawisz. Jeśli masz półkę
nad pralką to nie wstawisz otwieranej do góry, itp itd
To trzeba rozpatrywać w konkretnym ustawieniu.

> To nie wynika z górnoładowalności, tylko ze sterowania - przy
> elektronicznym programatorze się nie da, przy mechanicznym można i w

Czy ta opinia dotyczy tylko pralek ładowanych z przodu?
Bo pralki ładowane z góry z elektronicznym programatorem
jak najbardziej pozwalają na przerwanie prania i dorzucenie
czegoś, a nawet (chyba) zmianę niektórych parametrów programu,
bez rozpoczynania go od nowa.

Pozdrawiam
Miroo

22. Data: 2005-07-14 12:25:31

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Jul 2005 12:58:47 +0200, "Miroo" <m...@R...o2.pl> wrote:

>Poza tym pralka średnio się nadaje na półkę ze względu na wibracje.

Jeśli nie jest 10 letnim polarem to nadaje się doskonale :-)
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

23. Data: 2005-07-14 12:26:51

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli nie jest 10 letnim polarem to nadaje się doskonale :-)

Ok, ok, mówiłem z doświadczenia jakie nabyłem w dzieciństwie.
Faktycznie pralka polar, okolo 10-letnia, 20 lat temu :)
Drugie doświadczenie - pralka electrolux ładowana od góry.
Ale może one z natury są bardziej wibrujące - ze względu
na mały rozstaw nóżek.

Pozdrawiam
Miroo

24. Data: 2005-07-14 12:28:44

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> elektronicznym programatorze się nie da, przy mechanicznym można i w
> bocznoładowanej, zwykle bęben nie jest zalewany wodą powyżej krawędzi

Moja "boczna" Amica z elektronicznym programatorem pozwala
dorzucać w trakcie prania.

Witek

25. Data: 2005-07-14 12:30:26

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Jul 2005 11:55:16 +0200, "AWJ" <j...@p...pl> wrote:

>(...) Co ja komu w życiu zrobiłam, żeby męczyć się w kucki albo na
>kolanach z wkładaniem i wyjmowaniem prania?

Widać lubisz się męczyć z wyjmowaniem prania od góry. W przednioładowanej po
prostu podstawiasz miskę i trzema ruchami wywalasz pranie do miski.

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

26. Data: 2005-07-14 12:35:37

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Moja "boczna" Amica z elektronicznym programatorem pozwala
> dorzucać w trakcie prania.

Kazda raczej pozwala. Kwestia jest jednak taka, w ktorym momencie chcesz
dorzucac, bo jak pralka nabierze wiecej wody, to w przypadku ladowanej od
przodu, trudno jest fizycznie cos dorzucic, nie robiac sobie kaluzy w
lazience [1]. Ja do swojej dorzucam bezproblemowo, ale tylko na poczatku
prania. Potem to zreszta nie ma najmniejszego sensu, bo sie zle wypierze :)

--
giga
[1] Aczkolwiek czesc pralek nie nabiera az tyle wody, zeby stala i sie

27. Data: 2005-07-14 12:50:04

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

> Ale przu przodoładowanej trzeba i kucnąć i nurkować :)

Kto Ci w niej karze nurkować? Ona nie ma takiego głębokiego bębna,
żeby nie wystarczyło wsunięcie ręki po łokieć, tak więc nawet
specjalnie kucać nie trzeba, podczas gdy w górnoładowanej stojąc
musisz zrobić skłon niemal o 90stopni po czym grzebac w bębnie ręką
niemal na oślep, bo sam sobie zasłaniasz.

> Kwestia sporna :) Jak masz miejsce głębokie ale wąskie
> to przodoładowanej nie wstawisz.

To chyba jedyna sytuacja w której górnoładowana wygrywa.

> Czy ta opinia dotyczy tylko pralek ładowanych z przodu?
> Bo pralki ładowane z góry z elektronicznym programatorem
> jak najbardziej pozwalają na przerwanie prania i dorzucenie

Jedyna znana mi bliżej górnoładowana pralka mimo elektronicznego
programatora tego nie umożliwia, czy może ktoś jeszcze się
wypowiedzieć, tak żeby był pełniejszy obraz?

J.

28. Data: 2005-07-14 12:51:17

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drugie doświadczenie - pralka electrolux ładowana od góry.
> Ale może one z natury są bardziej wibrujące - ze względu
> na mały rozstaw nóżek.

i gorsze łożyska i dużo gorsze zawieszenie bębna i z założenia mniej
stabilną konstrukcję mechaniczną :-)

J.

29. Data: 2005-07-14 12:52:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać lubisz się męczyć z wyjmowaniem prania od góry. W
> przednioładowanej po
> prostu podstawiasz miskę i trzema ruchami wywalasz pranie do miski.

ale fajny flejmik się rozwija, już dawno tu takiego nie było.
Przynajmniej od czasu kłótni nad wyższością zmywarek 60cm nad 45cm :->

J.

30. Data: 2005-07-14 12:59:36

Temat: Re: Pralki ładowane od góry (to zło?) (opinia zayzayera) [OT]
Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "giga" <t...@v...arg.cy> napisał w wiadomości

> Sprobuj raz jeszcze, byc moze serwer mial gorcza chwile, bo link dziala.

Tak, dzięki. Zadziałało. U mnie jest niestety zupełnie inny układ.

Pozdrawiam
Miroo

Fuga - zmywanie
scianka dzialowa G-K
Meble firmy MP Nidzica - jakie opinie? (dlaczego taka roznica cenowa?)
czym usuwac emulsje z rurek miedzianych?
Klimatyzacja w domu