Pranie majtek i skarpetek razem

71. Data: 2006-09-28 21:01:50

Temat: Re: Pranie majtek i skarpetek razem
Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl>

> mi to dalej "trąci" trollem

mnie też, ale jaki temat! człowiek od razu zaczyna doceniać swoją drugą
połówkę i wybacza jej wszelkie niedociągnięcia, które czasami wydawały się
(o rety! ja głupia!) problemem. Na przykład niepłukanie śliniaka zaraz po
karmieniu dziecka (mój TŻ mówi, żebym to robiła na bieżąco, bo potem kaszka
zasycha) czy jakies błogie lenistwo po obiedzie, z kawką, zamiast tyrać, bo
dom brudem zarasta.

I że w życiu jest tyle fajnych rzeczy do robienia zamiast kłpotac się
segregacją prania czy lataniem z mopem od rana do nocy. A życie ucieka...

Widzisz, od razu ludziom się wydaje, że sa normalniejsi, a ich związki
zdrowe ;-)

sattia, Miłosz (17.04.2004) i trzy koty

72. Data: 2006-09-28 21:09:37

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl>

> Absolutnie, zaden zart, goscie jak przychodza, to tez dostaja po tyłek na
> kanapie pranie do obróbki. Wiem, bo ostatnio im wysiedziałam jedna pralkę

bardzo dziękuję :-)))) naprawdę momentami dyskusja pozbawiła mnie cięgle
przesiadujących w mojej głowie stresów i zmartwień. Ubawiłam się pięknie :-)
Zaraz idę prasować ciuchy. Będę je prasować w pozycji horyzontalnej,
pochrapując u boku TŻ i mruczących futer ;) (jedno futro już się wzięło do
roboty, bo własnie śpi na suszącym się na szuszarce praniu)

łaaał, warto było na chwilkę odłożyc robotę i zajrzeć na grupę :-)

pozdrawiam swojsko niehigienicznie (całując kota)
--
sattia, Miłosz (17.04.2004) i trzy koty

73. Data: 2006-09-29 08:08:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

satia napisał(a):
>(jedno futro już się wzięło do
> roboty, bo własnie śpi na suszącym się na szuszarce praniu)
Moje dwa ciezko pracuja/suja, bo uwielbiaja lezec na stercie prania

--

Gosia

74. Data: 2006-09-29 08:14:30

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

satia <s...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> sattia, Miłosz (17.04.2004) i trzy koty

Już trzy?? POKAŻ!

--
s i w a
i od niedawna beżowa dziewczynka-kot

75. Data: 2006-09-29 09:07:13

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Już trzy?? POKAŻ!
Ja tez mysle nad tzrecim,a le sie w rexach zakochałam;-(

--

Gosia

76. Data: 2006-09-29 09:27:55

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl>

> Już trzy?? POKAŻ!

nie mam cyfrówki. Kot w kolorze krowy, zwany roboczo Noskiem, bo ma czarną
plamę na nosie.
PIsałam niedawno na kotach (prk), jak się niechcący dokociłam. Przygarnęłam
niebogę, leczę, jest (owa nieboga) przecudownie kochana i kto wie, czy u nas
nie zostanie. Chłopa muszę przekonac, ale chłop całymi dniami pracuje, kotów
nie widzi, może przymnie oko :-)

Ale przewaga dwóch kotów nad jednym jest nie do przecenienia. Ale to juz
NTG, choć z drugiej strony moje koty tez należą do rodziny.

--
sattia, Miłosz (17.04.2004) i trzy koty

77. Data: 2006-09-29 09:31:29

Temat: OT
Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl>

> Ja tez mysle nad tzrecim,a le sie w rexach zakochałam;-(

ja tez chciałam rexa, ale nie miałam ani zgody TŻ (na trzeciego kota), ani
kasy. Az tu na podwórku jakieś dupki połamały kotka małego, więc się nim
zajęłam i jest ;-) Śmierci z gardła wyrwany Nosek :-)

Ale mam już chudego syjama, wystarczy dziwolągów na jeden dom ;-)

Zdjęcia bardzo słabe, kilka się nie otwiera, ale syjamistę diabła
ta-sjamskiego widać. I BUrasa Grubasa. Noska nie ma.

http://foto.onet.pl/CyYKMAArAjVfbFFhBTABMVJgV2cJJVBg
A2APMwRmV2cGY1ghA2UB

--
sattia, Miłosz (17.04.2004) i trzy koty

78. Data: 2006-09-29 10:09:22

Temat: Re: OT
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

satia napisał(a):

> ja tez chciałam rexa, ale nie miałam ani zgody TŻ (na trzeciego kota), ani
> kasy.

Tez zgody nie mam i podejrzewam, ze ciezko jak diabli bedzie;-(tym
bardziej, ze niehodowlany 1400 kosztuje;-(

> Ale mam już chudego syjama, wystarczy dziwolągów na jeden dom ;-)

Ja uwielbiam dziwadła

> Zdjęcia bardzo słabe, kilka się nie otwiera, ale syjamistę diabła
> ta-sjamskiego widać. I BUrasa Grubasa. Noska nie ma.
Cuda;-)
--

Gosia

79. Data: 2006-10-03 09:34:09

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *satia* napisał(a),a było to tak:

> Zdjęcia bardzo słabe, kilka się nie otwiera, ale syjamistę diabła
> ta-sjamskiego widać. I BUrasa Grubasa. Noska nie ma.

Syjamski piękny, ale Buras jeszcze piękniejszy :-)
Szkoda, że moja lepsza połowa uczulona jest na koty :-((

-Agnieszka-

80. Data: 2006-10-05 13:15:07

Od: "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie.
>
> Mamy z zona powazny problem. Jak segregowac pranie ? /.../
> Czy moze ktos z Panstwa jednak pierze majtki i skarpetki
> razem.

Obawiam sie ze moze to byc symptom jakis zmian chorobowych. Natrectwa jakies
albo cos. Dokladnie sie na tym nie znam, co konkretnie moze t byc ale jakas
dyskretna kosultacja by sie przydala.

SMOK

Problem z córką
Pomocy! Szantaz zony ze zabierze mi dziecko !
poradnie pomocy rodzinie w Krakowie
Matka zostawia dzieci. Co robic? (Dlugie)
Odwiedziny