Prasowanie :D

11. Data: 2006-02-16 21:01:16

Temat: Re: Prasowanie :D
Od: Abuk <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):

> Nie przejmuj się Levi Strauss wymyślając jeansy myślał o odzieży roboczej ;)
Wiem, archetypiczny obraz kowboja piorącego swoje jeansy w jeziorze
(najczęściej piaskiem bez żadnego środka myjącego) jest bardzo utrwalony
w kulturze :D. O żelazku to mu się nie śniło

J.K.

12. Data: 2006-02-16 23:00:56

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abuk" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wiem że plamy do końca nie zejdą, ale czym to potraktować, aby je jak
> najbardziej wybielić, a nie zniszczyć reszty materiału?

Podobno na robótkach ręcznych załatwiają takie cuda - pl.rec.robotki-reczne.
Serio.
I.

13. Data: 2006-02-16 23:01:42

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może i tak, ja do tej pory ich wcale nie prasowałem :D, ale prasować
> normalnie, czy wywinięte na lewą stronę?

Bez wywijania, ale z dużą ilością pary (w żelazku ;-)).
I..

14. Data: 2006-02-16 23:10:02

Od: Abuk <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):
> C2H5OH, zwany spirytusem

Ha potraktowałem denaturatem (Denaturaxem - białym bez barwnika) i
faktycznie trochę ta plama zaczeła schodzić (przy wyciskaniu denaturatu
ma on już kolor tuszu). No ale miałem już tylko końcóweczkę butelki,
więc musiałem przerwać procedurę. Jutro kupię nową - tylko zastanawiam
się jaką technikę przyjąć - tak ja teraz moczyć plamę w miseczce z
denatem i wyżymać, czy długo w tym namaczać.
Tak czy siak dzięki za radę.

J.K.

pościel wełniana- do uzytkowników
Kotecek...
koszt podzialu
instalacja 3 fazowa: co to?
Zalanie mieszkania ...... be"z"szczelna administracja