Prawda.

11. Data: 2013-04-14 22:07:37

Temat: Re: Prawda.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 21:59:37 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> czemu ty jestes takim mongolem nastojaszczym i nie umiesz
> się powstrzymać żeby nawet swoje najulubieńszej iksi jedynej osoby
> która cię tu jakotako toleruje nie wyzywać?

Chorych wspomagam... 333-)

12. Data: 2013-04-14 22:10:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 21:59:37 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> czemu ty jestes takim mongolem

Antymong...olia! Precz z antymongolizmem na grupie!
:-D

13. Data: 2013-04-14 22:15:12

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 22:07, Ikselka pisze:

> Chorych wspomagam... 333-)

to wiiiiiiiiiiiiiiiiiiidać
tylko mnie juz by sie dawno na twoim miejscy honor włączył, zwłaszcza
że on tu się chwali waszymi wyśmienitymi relacjami na priva.
no ale ty może nie masz honoru

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

14. Data: 2013-04-14 22:18:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 22:15:12 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> to wiiiiiiiiiiiiiiiiiiidać
> tylko mnie juz by sie dawno na twoim miejscy honor włączył, zwłaszcza
> że on tu się chwali waszymi wyśmienitymi relacjami na priva.
> no ale ty może nie masz honoru

Wieszczo, lekarz też ma honor, a niekoniecznie czuje się obrażany, jak
pacjent na niego najszczy albo nawymyśla.
Ludzie są ułomni, trzeba umieć do nich trafić.
Jak mi zależy, to umiem.
Tzn ZAWSZE umiem, ale nie zawsze mi zależy...

15. Data: 2013-04-14 22:30:01

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 22:18, Ikselka pisze:

> [...]
> Ludzie są ułomni, trzeba umieć do nich trafić.
> Jak mi zależy, to umiem.
> Tzn ZAWSZE umiem, ale nie zawsze mi zależy...
ale zaważ, że ty nie jesteś lekarzem i na ghosta buńczysz się
o cięte riposty a globik obrzuca sie gnojkiem w własnych
śmierdzących gumofilców a jakoś nie umiesz powiedzieć
dość przekroczyłeś mój limit tolerancji na obrażanie mnie.
ciekawe co?

i tak samo jest z chironem. im ktoś większy cham w opinii ogółu
tym dla chirona ciekawszy przypadek do " teatralnego umywania mu nóg"
z cierpiętniczą miną policzkobiorcy a jak wykaże mu kulturalnie
choć nie bez uszczypliwości lawiranctwo myslowe tym wiekszy cham i
zaklamaniec. ciekawe co?

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

16. Data: 2013-04-14 22:32:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 kwietnia 2013 22:06:25 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
9#b3wr9

> Nie wkur...zaj mnie. Nie chodzi o zniknięcie tego, co "wie", ale tych, co
>
> JESZCZE nie zniknęli!

Sama sie nie wkur...zaj. Sytuacja jest dobra by zadac sobie pytanie -dlaczego sie
boisz tego znikania innych... Lęk jest okazja do uzzyskania nan recepty...dla siebie
i innych. Reszta sie nie liczy. "Nie lekajcie sie..."

17. Data: 2013-04-14 22:45:42

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 21:59, ZOŁZA <r...@b...pl> wrote:

> [...]
> i tak soe myśle, że ty chyba nie miewasz remisji
>
> --
> jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

Nie toleruje debilstwa, gdy już dochodzi do tego że debilstwo chce w
imie urojeń mordować innych.

18. Data: 2013-04-14 22:49:34

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 22:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

9#b3wr9

> No wiec jak wylądujesz na dołku i wyniodą cię nogami do przodu, to przyjmę
> wersję, ze popełniłeś samobójstwo :->
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

No jak buraczki od urojonych pomówień nie wylądują pod sądem, to w
końcu ludzie, którzy tej urojeń nienawiści znieść nie mogą , poskrobią
buraczka liną i pałą i nagle mu przejdą urojenia i pomówienia.
Bo tylko z bezkarności mamy ten alternatywny psychiatryk non stop
zalewający polaków .

19. Data: 2013-04-14 22:51:37

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 22:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Urojenia spiskowe, to taka "lekarczka " wpierdala pigułeczki, te
niebieskie. A nie urojeniec normalnych chce leczyć.

20. Data: 2013-04-14 22:53:04

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 22:45, outside pisze:

> Nie toleruje debilstwa, gdy już dochodzi do tego że debilstwo chce w
> imie urojeń mordować innych.
powinieneś ja w stopy lizać, że chce ci odpowiedzieć
inaczej pozostaliby ci zboczeńcy i sodomici albo gadanie do siebie.
porozmawiaj no o czyms innym. podobno jesteś plastykiem.
powiedz cos ciekawego o dalim. cenisz jego twórczość?
wiesz, że dali w pewnym okresie mocno trącił religijnością?
czy przez to był gorszy?
ale dali miał inne ciekawe przypadłości. opowiedz no że coś czego byś
tu nie powiedział po raz 348438 i to 20 razy dziennie

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

Gdzie jeszcze na codzień widzicie żywe trupy?.
Re: Zepsulam sobotni wieczor....
Re: Zwiazek malzenski wsrod homoseksualistow