Prawda Cię wyzwoli

1. Data: 2013-06-01 13:03:07

Temat: Prawda Cię wyzwoli
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.koniecmilczenia.pl/index.php?id=19&tx_ttn
ews%5Btt_news%5D=7&cHash=6e0c39ac24a3c4acff77ce5c63f
aa2e0

2. Data: 2013-06-01 13:14:24

Temat: Re: Prawda Cię wyzwoli
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 13:03, Andromeda <6...@m...pl> wrote:
> http://www.koniecmilczenia.pl/index.php?id=19&tx_ttn
ews%5Btt_news%5D=...

Aż pewnego dnia zrozumiałam, że obraz Boga, jaki przekazuje nam
tradycja, stworzony został przez ludzi wychowanych według zasad tzw.
Czarnej Pedagogiki, na co wielu przykładów dostarcza sama Biblia.
Ludzie ci w dzieciństwie zaznawali sadyzmu, uwiedzenia, kar i
nadużywania władzy i z pewnością nie mieli dobrych doświadczeń ze
swoimi ojcami. Żaden z nich zapewne nie posiadał ojca, który byłby
szczęśliwy widząc, że jego dzieci są ciekawe wiedzy . Ojca, który
zdawałby sobie sprawę z daremności oczekiwania od nich rzeczy
niemożliwych i który powstrzymałby się od karania.

Dlatego też ludzie ci mogli stworzyć obraz Boga o takich cechach,
jakie mieli ich ojcowie: Boga zdolnego wymyślić ten sadystyczny i
okrutny scenariusz, dającego Adamowi i Ewie drzewo poznania dobra i
zła i zabraniającego im jednocześnie spożywania z niego owoców, czyli
stania się oświeconymi i niezależnymi. Ich Bóg chciał by pozostali od
Niego całkowicie zależni.

Uważam, że ojciec, który czerpie przyjemność ze znęcania się nad
dzieckiem, jest sadystyczny.
A karanie dziecka za rezultaty własnego sadyzmu nie ma nic wspólnego
z miłością a za to mnóstwo wspólnego z Czarną Pedagogiką. Biblia jest
pełna takich przykładów. W ten właśnie sposób twórcy Biblii
postrzegali ich ojca.

3. Data: 2013-06-01 19:40:16

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> zła i zabraniającego im jednocześnie spożywania z niego owoców, czyli
> stania się oświeconymi i niezależnymi. Ich Bóg chciał by pozostali od

Historia z owocem występuje w zmienionej postaci w micie o puszce Pandory.
Tutaj zawistni bogowie dali kobiecie puszkę, której nie pozwolili otwierać i
przez otwarcie sprowadziła na świat nieszczęścia.
Ale starożytni Grecy nie musieli wierzyć że ich bogowie mają zawsze rację i
nie musieli kochać swoich bogów.

4. Data: 2013-06-01 20:07:32

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 19:40, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> U ytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisa w wiadomo
cinews:696e2468-88d2-4a99-83df-613d8012deb0@q8g2000v
bl.googlegroups.com...

> Historia z owocem wyst puje w zmienionej postaci w micie o puszce Pandory.
> Tutaj zawistni bogowie dali kobiecie puszk , kt rej nie pozwolili otwiera i
> przez otwarcie sprowadzi a na wiat nieszcz cia.
> Ale staro ytni Grecy nie musieli wierzy e ich bogowie maj zawsze racj i
> nie musieli kocha swoich bog w.

No w bardzo zmienionej wersji ,bo jak prometesz dał ludziom ogien ,
wściekły Zeus zbudował puszkę pandory, a że była ciekawa to otworzyła,
tylko że Zeus jest tu czarnym charakterem , mściwym i bezlitosnym. Tym
dobrym jest prometeusz, który pomógł ludziom się ogrzać i za to dobro
został przykuty do skał kakazu, czyli w mitologii taki Bóg jak Zeus to
czarny charakter, a podobne postępowanie z ludźmi w bibli , nagle w
tej religii czarny charakter staje się miłością, czyli z Adolfa
Hitlera można zrobić wodza miłości.

5. Data: 2013-06-01 20:50:42

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 13:14, Andromeda pisze:
ews%5Btt_news%5D=...

Dziękuję za wyszukanie tej strony. Warto przeczytać cały fragment z
Alice Miller.

> [...]
> Ludzie ci w dzieciństwie zaznawali sadyzmu, uwiedzenia, kar i
> nadużywania władzy i z pewnością nie mieli dobrych doświadczeń ze

Dlaczego Autorka zajmuje się wyłącznie relacjami synów z ojcami a pomija
relacje córek z dziećmi, synami i córkami ? Ojcowie poniżają synów
fizycznie a matki poniżają córki psychicznie. Ojcowie uwodzą córki a
matki uwodzą synów. Panuje pełna symetria patologicznych zachowań
rodziców względem swoich dzieci. I matki i ojcowie dopuszczają sie
przemocy na dzieciach zgodnie z obowiązującym paradygmatem wychowawczym
(tzw. Czarna Pedagogika). Przemoc psychiczna matek jest trudniejsza do
uchwycenia gdyż nie pozostawia śladów fizycznych i dlatego nie jest
ewidencjonowana. Ale jest.

> [...]
> zdawałby sobie sprawę z daremności oczekiwania od nich rzeczy
> niemożliwych i który powstrzymałby się od karania.

Ja miałem takiego ojca. Miałem ojca, który zachęcał mnie do zgłębiania
tajemnic nauki mimo iż sam był prostym człowiekiem.

> [...]
> zła i zabraniającego im jednocześnie spożywania z niego owoców, czyli
> stania się oświeconymi i niezależnymi. Ich Bóg chciał by pozostali od

Wywodzimy się ze świata zwierząt i od nich przejęliśmy nieświadomość
tego w jaki sposób zaczyna się nasze trwanie i w jaki sposób wychowywać
dzieci. To nie Adam lecz Ewa przypisała sobie przekonanie, że to
wyłącznie ona jest Dawczynią nowego życia, Stwórczynią potomka. To ona
uznała siebie za Boginię-Matkę, Wielką Macierz czy też Kali. To Ewa
zaczęła handlować seksem aby uczynić z Adama posłusznego i powolnego jej
niewolnika, który miał zapewniać jej i jej (!) potomkowi byt i
bezpieczeństwo. To ona przeciwstawiła sobie ojca i syna, którzy walczyli
ze sobą o jej przychylność. To ona wprowadziła zakaz stosunków
seksualnych endogamicznych, w tym zakaz inicjacji seksualnej w rodzinie,
gdyż zakaz zapewniał jej utrzymanie władzy nad hordą, w której żyła.
Zakaz tych stosunków nie obowiązywał ludzi od samego początku lecz
dopiero wtedy gdy powstała najprostsza organizacja. Wcześniej było tak
jak w ulu pszczelim a jeszcze wcześniej po zapłodnieniu samicy ludzkiej
samiec opuszczał ją. Zakaz kazirodztwa, w tym inicjacji seksualnej z
rodzicami to właśnie Zakazany Owoc ustanowiony przez kobietę aby w
poszerzającym sie świecie konkurujących ze sobą samic-kobiet, aby mogła
zapewnić bezpieczeństwo swemu potomstwu. Sam seks juz nie wystarczał
musiał istnieć zakaz poznania owocu z drzewa Dobra i Zła (Życia i Śmierci).

> Uważam, że ojciec, który czerpie przyjemność ze znęcania się nad
> dzieckiem, jest sadystyczny.

To samo można powiedzieć o matce, która znęca się psychicznie nad swoja
dorastającą córką, która zaczyna domagać się kontaktu seksualnego ze
swoim ojcem, zaczyna domagać sie inicjacji seksualnej. Zakaz inicjacji
seksualnej dzieci wśród rodziców napędza rywalizacje między synem i
ojcem, córka a matką dzięki czemu mamy postęp. Jednakże postęp
cywilizacyjny przy równoczesnym poniżaniu dziecka przez rodziców ZAKAZEM
staje sie wyścigiem o władzę. Wyścigiem, w którym nie obowiązują żadne
reguły a jedynie chęc okazania się lepszym; lepszym od wyimaginowanego
zakazującego (a więc poniżającego) rodzica. Ten zakaz poznania owocu z
drzewa Dobra i Zła to własnie zakaz otwartego wychowania seksualnego i
incjacji seksualnej dzieci wśród rodziców.

> [...]
> z miłością a za to mnóstwo wspólnego z Czarną Pedagogiką. Biblia jest
> pełna takich przykładów. W ten właśnie sposób twórcy Biblii

Karanie dzieci przez rodziców to skutek zakazu - dzieci domagaja się
swoich praw w tym wiedzy o życiu seksualnym rodziców, a rodzice
usprawiedliwiając się błędną tradycją wychowawczą nie chcą udostępnić
dzieciom wiedzy o najważniejszej ze sfer naszego życia czyli o życiu
seksualnym dzięki któremu nasz gatunek trwa. To jest istotnie sadyzm
nawet wówczas gdy nie mamy do czynienia z przemocą fizyczną.

Pani Alice Miller pisze bardzo dobrze ale tylko o kobietach zrzucając
całe poczucie winy na mężczyzn. A są oni co najwyżej winni tyle samo co
kobiety. A tak naprawdę ani kobiety ani mężczyźni winni nie są. Winę
ponosi Stwórca, kimkolwiek jest, który ZAKAZAŁ nam spożywać owoc z
Drzewa Dobra i Zła, abyśmy nie posiedli wiedzy o tym jak należy
wychowywac dzieci. I również uczynił to przez swoja Nieświadomość.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

6. Data: 2013-06-01 21:20:08

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 20:50, LeoTar <z...@g...pl> wrote:

> [...]
> seksualnym dzi ki kt remu nasz gatunek trwa. To jest istotnie sadyzm
> nawet w wczas gdy nie mamy do czynienia z przemoc fizyczn .
>
> Pani Alice Miller pisze bardzo dobrze ale tylko o kobietach zrzucaj c
> ca e poczucie winy na m czyzn. A s oni co najwy ej winni tyle samo co
> kobiety. A tak naprawd ani kobiety ani m czy ni winni nie s . Win
> ponosi Stw rca, kimkolwiek jest, kt ry ZAKAZA  nam spo ywa owoc z
> Drzewa Dobra i Z a, aby my nie posiedli wiedzy o tym jak nale y
> wychowywac dzieci. I r wnie uczyni to przez swoja Nie wiadomo .

Dobrze jest napisane , Bóg to mściwy bezlitosny bydlak, absurdalnie
działający, sadystyczny, za własne błędy każący własne potomstwo .
Dlaczego taki jest Bóg? Bo tacy byli rodzice dzieci które następnie
stworzyli te opowieści, wzory z domu dopasowali do Boga, stworzyli
Boga jakimi byli ich rodzice. Miller podaje na tym przykładzie jak
działa czarna pedagogika, czyli dziecko jest katowane ale ma być
posłuszne i uwielbiać oprawcę, czyli dochodzi do skrajnej hipokryzji
która rujnuje psychikę dzieci i masz dzieci w dorosłym życiu które
uwielbiają Tyranów. W mitologi greckiej takie zachowanie jest
potępione, że Zeus prezentuje czarny charakter, tu masz uwielbiać
czarny charakter. Wygląda na to że grecy kochali dzieci, a plemienny
boże chrześcijański to rodzice gwałcący i bijący swoje dzieci,
martretujący.
Biblia to jest jedyny tak straszny chorror jaki powstał w
starożytności, dlatego zdobył powszechną uwagę, a ty ze swoją
pedofilią należysz raczej do tego chorroru.

7. Data: 2013-06-01 21:45:58

Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 21:20, LaL pisze:

> [...]

> starożytności, dlatego zdobył powszechną uwagę, a ty ze swoją
> pedofilią należysz raczej do tego chorroru.

Weź i ustaw sobie wreszcie poprawne kodowanie znaków bo zjadasz co sie
da. Ustaw czytnik na zestaw znaków środkowoeuropejski ISO-8859-2. Nie
chce Ci się ustawić kodowania i lekceważysz Czytelników.

Władek Tarnawski
LeoTar

8. Data: 2013-06-01 23:18:34

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 21:45, LeoTar <R...@w...pl> wrote:

> [...]
> da. Ustaw czytnik na zestaw znaków środkowoeuropejski ISO-8859-2. Nie
> chce Ci się ustawić kodowania i lekceważysz Czytelników.

Nie mam takiego kodowania, mam iso-8859-1 lub inne ale tej bzdury nie
mam, na innych forach nie ma problemu, tylko tu każdy mundruś ustawia
sobie jakie chce.

9. Data: 2013-06-02 06:06:55

Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 23:18, Andromeda pisze:

ews%5Btt_news%5D=...

> Nie mam takiego kodowania, mam iso-8859-1 lub inne ale tej bzdury nie
> mam, na innych forach nie ma problemu, tylko tu każdy mundruś ustawia
> sobie jakie chce.

To może masz środkowoeuropejski Windows-1250

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

10. Data: 2013-06-02 06:30:23

Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> starożytności, dlatego zdobył powszechną uwagę, a ty ze swoją
> pedofilią należysz raczej do tego chorroru.

Boga stworzyli nie rodzice lecz dzieci, którym zakazano sięgnąć po
rodzica płci przeciwnej. Syn nie mógł dopełnić swej ostatecznej
identyfikacji z ojcem poprzez akt seksualny z matką, a córka nie mogła
zidentyfikować sie z matka poprzez akt seksualny z ojcem. W efekcie
matka stała się dla syna nieosiągalną boginią, której pragnął, a której
nie mógł posiąść przez zakaz ojca. Tak samo córka dla której ojciec stał
się nieosiągalnym bogiem a matka stoi na straży tego zakazu. I tak to
funkcjonuje do dzisiaj napędzając rywalizacje i chęć posiadania czyli
własność prywatna. Mocniejszą pozycje ma w tym wszystkim jednak kobieta,
która dzięki psychofizjologii jej seksu dominuje nad mężczyzną, którego
zdolnością seksualną może manipulować. Kobieta wykorzystuje ten fakt
bezwzględnie napędzjąc przemoc, która ją wreszcie wyzwoli albo zniszczy
niczym bogini Kali. Kali rodzi i pożera własne dzieci w oczekiwaniu na
wyzwolenie z NIEŚWIADOMOŚCI. A może tego dokonać tylko mężczyzna gdyż
bogini nie może walczyć sama z sobą. Ona musi podtrzymywac życie.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

Po czwarte...