Re: Prawicowy model rodziny.

Subject: Re: Prawicowy model rodziny.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat <null>
Date: Fri, 21 Apr 2017 21:14:51 +0200

W dniu 2017-04-21 o 21:05, Kviat pisze:
> [...]
radnego-z-bydgoszczy-w-po-kwiatka-dopiero-zaczne-bic
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

> A ty na kogo głosowałeś? Że się tak zapytam, jakbym się nie domyślał...
> Masz w ogóle bierne prawa wyborcze, czy tylko zapomnieli ci dać zakaz na
> internet?

Uuuupssss. Sorki.
Pomyliłem Cię z Leo...
Leo.. Lord...

Trochę nawet to dziwne było, że Leo potępia przemoc w rodzinie :)
Ale uznałem, że po nim to najdziwniejszych rzeczy można się spodziewać,
a nie spojrzałem dokładnie na nick.

Jeszcze raz sorki.

Pozdrawiam
Piotr