Prawicowy model rodziny.

1. Data: 2017-04-17 00:06:51

Temat: Prawicowy model rodziny.
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

http://natemat.pl/206165,wstrzasajace-nagrania-zony-
radnego-z-bydgoszczy-w-po-kwiatka-dopiero-zaczne-bic
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

Ci, co mają słabe nerwy niech lepiej nie odtwarzają tego nagrania.

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2017-04-17 09:53:52

Temat: Re: Prawicowy model rodziny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:
> http://natemat.pl/206165,wstrzasajace-nagrania-zony-
radnego-z-bydgoszczy-w-po-kwiatka-dopiero-zaczne-bic
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

> Ci, co mają słabe nerwy niech lepiej nie odtwarzają tego nagrania.

Jaki jest lewicowy model rodziny, tłumoczku?

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

3. Data: 2017-04-17 10:08:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 09:53, XL pisze:
radnego-z-bydgoszczy-w-po-kwiatka-dopiero-zaczne-bic
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

> Jaki jest lewicowy model rodziny, tłumoczku?

Kot i jego pani.

Dębska

4. Data: 2017-04-20 01:07:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
radnego-z-bydgoszczy-w-po-kwiatka-dopiero-zaczne-bic
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

> Kot i jego pani.

Otóż to. Roznegliżowana singielka kusząca kota w reklamie "wiodącej" kociej
karmy.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

5. Data: 2017-04-21 14:19:13

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

> Otóż to. Roznegliżowana singielka kusząca kota w reklamie "wiodącej"

Witam, witam :-)
Co dobrego się tu wydarzyło? :-)

--

Chiron

6. Data: 2017-04-21 17:33:42

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 17 kwietnia 2017 00:06:52 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
-nienawidze-cie-debilu-skonczony

> Ci, co mają słabe nerwy niech lepiej nie odtwarzają tego nagrania.

To ty nie wiedziałeś że przeciwko antyprzemocowej ryczy właśnie taka patologia, która
jak nie bijesz baby to jesteś straszny gender? To jest dzicz skrajnie patologiczna
która krzyczy że przemoc to tradycja, bo buractwo z cebulowa pod wychodkowrm tak żyje
i ludzi co żyją cywilizowanie nienawidzi. Religie powstają w świecie
przed_cywilizowanym i tam jest siła pięści do słabszych, abecnie to patologia takie
"wartości" prezentuje.

7. Data: 2017-04-21 17:45:39

Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> [...]

> żyją cywilizowanie nienawidzi. Religie powstają w świecie
> przed_cywilizowanym i tam jest siła pięści do słabszych, abecnie to

Oto i spotkało się dwóch lewaków żyjących w urojonych światach, hi,hi. :-)

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynik rozwoju - Piotr Kropotkin
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

8. Data: 2017-04-21 18:02:13

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk

A tego jeszcze nie posadzili?
Ja myślałem że już dawno współwięźniowie łomem mu poszerzają odbytnice, musi mieć
jakieś chody u pisowca, obciąganie za stanowisko, kurestwo, włazidupsko to tam
powszechne, więc i bronią dzieciojeba w imię tradycjnych katolikich wartości.

9. Data: 2017-04-21 18:06:27

Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:
> [...]

> chody u pisowca, obciąganie za stanowisko, kurestwo, włazidupsko to
> tam powszechne, więc i bronią dzieciojeba w imię tradycjnych

Widać moje przekonania są niej grozne od Twoich, bo coś mi się zdaje
dość długo tutaj nie gościłeś ze swoimi lewackimi poglądami, hue, hue.
Widać dostałeś jakowąś szansę - nie zmarnuj jej.

10. Data: 2017-04-21 18:42:27

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=hZnLx30st0Q

Leoś jedź do Chin ;)))