Zagrożenia duchowe

1. Data: 2017-04-17 15:10:37

Temat: Zagrożenia duchowe
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz napiszę o co mi chodzi:
człowiek, który do końca nie wierzył w Jezusa, umiera i widzi Jezusa.
Ateista może zareagować: całe życie w Ciebie nie wierzyłem, a jednak Ty
jesteś!
A muzułmanin? zależy czy ma dobrą wolę, jak będzie miał dobra wolę to
uwierzy, a jak nie to powie "co mi tam Jezus, gdzie są moje dziewice?!"
Jednak zdarzają się przypadki wielu muzułmanów, którzy uwierzyli już za
życia.
Gorzej będzie z przedstawicielem judaizmu: wtedy zamiast uwierzyć może
posłać wiązankę pełną nienawiści do "wroga narodu żydowskiego".
Ale najgorzej będzie z buddystą, ten wychowany na "tybetańskiej księdze
umarłych" potraktuje Jezusa jako iluzję mijając się z Nim,
Więc buddyzm jest największym zagrożeniem duchowym

2. Data: 2017-04-17 15:24:03

Temat: Re: Zagrożenia duchowe
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 15:10, pinokio pisze:
> Jeszcze raz napiszę o co mi chodzi:
> człowiek, który do końca nie wierzył w Jezusa, umiera i widzi Jezusa.

Kłamiesz.

> [...]
> umarłych" potraktuje Jezusa jako iluzję mijając się z Nim,
> Więc buddyzm jest największym zagrożeniem duchowym

Ach ta miłość do bliźniego. Aż nią ociekasz. Fuj...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-04-17 15:29:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2017 o 15:24, Kviat pisze:

> Kłamiesz.

Gdzie tu widzisz kłamstwo?

4. Data: 2017-04-17 15:32:52

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 15:24, Kviat pisze:

> Kłamiesz.

nie kłamie tylko projektuje :-)

> Ach ta miłość do bliźniego. Aż nią ociekasz. Fuj...

lepiej ociekać nienawiścią i żółcią? cyt" pikować w co ruchliwsze
ofiary" :-)

5. Data: 2017-04-17 16:35:58

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 15:29, pinokio pisze:

> Gdzie tu widzisz kłamstwo?

A której części mojej wypowiedzi nie zrozumiałeś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-04-17 16:37:11

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 15:32, xenia pisze:

> nie kłamie tylko projektuje :-)

> lepiej ociekać nienawiścią i żółcią?

Lepiej zrozumieć sarkazm.

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2017-04-17 20:51:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 15:10, pinokio pisze:
> Jeszcze raz napiszę o co mi chodzi:
> człowiek, który do końca nie wierzył w Jezusa, umiera i widzi Jezusa.

http://www.worldometers.info/pl/
W dniu dzisiejszym na świecie dokonało żywota ~135 000 osób. I tak jest
codziennie. Gdyby tych ludzi ustawić gęsiego jeden za drugim, to kolejka
była by na jakieś 90-100km. I weź tu się chociaż z każdym przywitaj, a
co dopiero osądź - a tylko dobę na to masz. A przecież i inne obowiązki
są. Gdzieś się trzeba ukazać, jakiś cud przeprowadzić, modlitw
wysłuchać, trzeba też obserwować co robią ci żyjący żeby na czasie być.
I tak od tysięcy lat, codziennie. Ale to tak na marginesie.

Powiedz mi Pinokio jak to jest. Człowiek umiera i widzi Jezusa. Ale skąd
człowiek ma wiedzieć że to co widzi to właśnie Jezus, a nie np. Kowalski
z drugiego końca miasta zmarły przed chwilą?

Dębska

8. Data: 2017-04-17 21:31:07

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 20:51, Przemysław Dębski pisze:

> Powiedz mi Pinokio jak to jest. Człowiek umiera i widzi Jezusa. Ale skąd
> człowiek ma wiedzieć że to co widzi to właśnie Jezus, a nie np. Kowalski
> z drugiego końca miasta zmarły przed chwilą?

może to pobożne życzenie które, winno stać w katechizmie ale żaden
skryba nie pomyślał...o popycie?

9. Data: 2017-04-18 02:47:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 17 kwietnia 2017 15:10:39 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> umarłych" potraktuje Jezusa jako iluzję mijając się z Nim,
> Więc buddyzm jest największym zagrożeniem duchowym

Więc wolisz, żeby ludzie robili sobie nawet piekło na ziemi, byle mieli szansę
gdzieś i kiedyś nawiązać związek z twoim bogiem, jak go tam sobie wyobrażasz?
To ty sam jesteś wyjątkowym zagrożeniem dla stanu ducha ludzi TU i TERAZ,
jeśli pominąć jakieś tam twoje gdzieś i kiedyś. Przede wszystkim, tym co
istnieje jest tu i teraz. A jeśli jesteś właściwy TU i TERAZ, to nie musisz się
martwić o to, że grozi ci że niewłaściwie zinterpretujesz coś, co zobaczysz
gdzieś i kiedyś.

https://www.youtube.com/watch?v=i3SfFTMaLZ8

10. Data: 2017-04-18 07:23:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> człowiek ma wiedzieć że to co widzi to właśnie Jezus, a nie np. Kowalski
> z drugiego końca miasta zmarły przed chwilą?

Bo to nie Kowalski przychodzi do każdego w chwili śmierci.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni
przyczyny cierpienia