Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE

1. Data: 2017-04-18 08:15:10

Temat: Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

O Republice Choseon bez propagandy U.S.
Truszek zaledwie 10 h temu ;)

https://www.youtube.com/watch?v=As2NWEEK-7U

2. Data: 2017-04-18 12:06:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2017 o 08:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
> O Republice Choseon bez propagandy U.S.
> Truszek zaledwie 10 h temu ;)
>
> https://www.youtube.com/watch?v=As2NWEEK-7U

"bez propagandy U.S" ale z inną propagandą

3. Data: 2017-04-18 13:56:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 kwietnia 2017 12:06:26 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> "bez propagandy U.S" ale z inną propagandą

być może ;)

4. Data: 2017-04-18 14:03:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 kwietnia 2017 13:56:19 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> być może ;)

PS. Emil jest ZTCW kuzynem Mariusza i Piotra - twórców Chomika.
Zacna drobnoszlachecka rodzina ci panowie Truszkowscy, gdzieś z ziemi
łomżyńskiej, o ile mnie pamięć nie myli.

Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni