Chętne dziewczyny...?

1. Data: 2017-04-18 11:50:02

Temat: Chętne dziewczyny...?
Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego takie multum pań okupuje
portale randkowe? Chcą poznać nowych ludzi, porozmawiać a nawet umówić
się na randkę. Gdy jednak spróbujesz człowieku podjąć rozmowę to
spotykasz się w 95% z głuchym milczeniem. A może to tylko ja mam takie
problemy gdyż widocznie wyczuwają te panie bogate doświadczenie i
rezygnują jako, że oczekują na towar lekki, łatwy, przyjemny i nie
sprawiający kłopotów ani nie domagający się od nich zbyt wiele. Pewnie z
przyzwyczajenia oczekują uległości, hołdów i wiernopoddaństwa ze strony
panów ale w zamian wcale nie zamierzają zaoferować tego samego.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynik rozwoju - Piotr Kropotkin
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

2. Data: 2017-04-18 12:51:45

Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 11:50, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> przyzwyczajenia oczekują uległości, hołdów i wiernopoddaństwa ze strony
> panów ale w zamian wcale nie zamierzają zaoferować tego samego.

proponuję wziąć udział w TV. chłopaki do wzięcia :-)

3. Data: 2017-04-18 14:09:06

Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> [...]
> co tam o sobie wypisują. Nie wiem czy jesteś ładny czy brzydki (w
> sensie nie umiem tego ocenić okiem kobiety - bo jak wyglądasz to
> wiem). Jak się nie podobasz ( A tak chyba jest, wnosząc z podanych
> liczb) ... to statystyka jest twoim przyjacielem. Na każde 100
> zaczepionych 5 ci odpowie, z czego jedną będziesz mógł przeruchać.
> Tylko mów im od razu ze o ruchanie chodzi, zaoszczędzisz dużo czasu
> ich i swojego, oraz odsiejesz zakompleksione. Bo jak znajdziesz taka
> która chce gadać, to na 99,9% chodzi takiej o dowartosciowanie się
> twoim zainteresowaniem lub coś w tym stylu

Czyżbyś, Dębska, miała aż tak złe zdanie o kobietach? Czyżbyś je
traktowała tylko jako samice-rozpłodnice ograniczające swoje
zainteresowania do ruchania wyłącznie? I nic z człowieczeństwa? ;-)

4. Data: 2017-04-18 15:12:45

Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> Próbuje pomóc ci się odnaleźć w realiach miejsca o które zapytałeś.
> Ale śmiało, wnieś tam swoją postawą nową jakość w postrzeganiu
> relacji damsko męskich. Laski będą miały ubaw :)

Kiedyś udało mi się nawet porozmawiać z kilkoma, i to całkiem poważnie o
relacjach damsko-męskich, ale ostatnio szkoda mi jest poświęcać czasu na
działania jednostkowe. Gdybyż to w dodatku było forum publiczne, tak jak
na przykład nasza p.s.p. na którym ludzie mieliby szansę chociaż przy
okazji zapoznać się z podejściem innych, to może i byłoby warto. Ale
wpraszać się do jednostek po to by i tak ostatecznie nie móc dokończyć
dzieła uświadomienia osóbce istoty problemu przemocy w rodzinie, to to
nie ma sensu. Muszę opracować jakąś nową "broń masowego rażenia". A to,
że laski się na początku śmieją to nie ma znaczenia; ważne jest to co
pozostaje w ich podświadomości, panie Dębska. :-)

5. Data: 2017-04-18 15:38:10

Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> A co wyszło z tego pogadania "kiedyś z kilkoma"? Czy zostały
> uzdrowione?

Niestety, nie mam z nimi kontaktu, więc ci nie odpowiem. Ale z innych
doświadczeń, których przebieg mogę obserwować, wynika, że najpierw jest
zachłystnięcie się nową wiedzą, potem dół i huśtawka emocjonalna a
dopiero potem po odbicie się od dna zaczyna się systematyczne
wychodzenie z dołka. Tak to działa w sposób regularny chociaż trwanie
poszczególnych etapów zależy od wieku delikwenta/ki: im starsze i
bardziej wykształcone tym trudniejsze do regeneracji. :-)

6. Data: 2017-04-18 18:39:52

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 15:26, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> A co wyszło z tego pogadania "kiedyś z kilkoma"? Czy zostały
> uzdrowione?

wielokrotnie :-)

7. Data: 2017-04-18 21:43:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2017 o 11:50, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> z przyzwyczajenia oczekują uległości, hołdów i wiernopoddaństwa ze
> strony panów ale w zamian wcale nie zamierzają zaoferować tego samego.

Po prostu mają tak dobrą intuicję, że nawet internet jej nie zakłóca. :)

Ewa

8. Data: 2017-04-18 21:57:30

Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Po prostu mają tak dobrą intuicję, że nawet internet jej nie zakłóca.
> :)

Rzeczywiście. Potrafią wyłuskać z tłumu i przygarnąć osobnika słabego,
nadającego się na niewolnika oraz sprytnie omijać mężczyzn silnych,
którzy nie ulegają babskiemu ciepełku i babskiej seksualnej manipulacji.

9. Data: 2017-04-18 22:29:26

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 21:57, LeoTar Gnostyk pisze:

> Rzeczywiście. Potrafią wyłuskać z tłumu i przygarnąć osobnika słabego,
> nadającego się na niewolnika oraz sprytnie omijać mężczyzn silnych,
> którzy nie ulegają babskiemu ciepełku i babskiej seksualnej manipulacji.

rozważałeś prostytutki? za odpowiednią kwotę będziesz dla nich kim tylko
zapragniesz, bez seksualnej manipulacji :-)

10. Data: 2017-04-18 22:41:03

Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

xenia pisze:

> rozważałeś prostytutki? za odpowiednią kwotę będziesz dla nich kim
> tylko zapragniesz, bez seksualnej manipulacji :-)

Nie, nie rozważałem i nie zamierzam. Wystarczająco długo miałem
nieświadomie do czynienia z prostytucją w związkach, w których
pozostawałem, że żadna forma handlu seksem nie wchodzi w rachubę. Między
innymi dlatego, że prostytucja to kwintesencja manipulacji...

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynik rozwoju - Piotr Kropotkin
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni